Kwebbelmeiden van Maart nr.4!

Hi Meiden,

Hier weer eens een berichtje van mij.
Hoe is het Iris? Ben je al een beetje opgeknapt?
Jammer dat mama weer ongi geworden is, het zwanger worden schiet zo natuurlijk niet zo op!
Maar Nathalie heeft ons vorige maand het goeie voorbeeld gegeven, nu moeten we maar allemaal snel gaan volgen en een nieuw clubje gaan vormen op het volgende forum!
Ik donderdag mijn NOD, ben uiteraard weer heel benieuwd of het deze keer gelukt is.
Sinds een paar dagen heb ik last van een rommelend buikje met elke keer her en der steekjes, kan natuurlijk va alles betekenen dus ik haal me maar niks in mijn hoofd (onbewust hoop ik  natuurlijk dat dat gerommel van een zwangerschap komt maar dat probeer ik te verdringen hihi).
Ga in ieder geval vrijdagochtend een test doen als ik nog niet ongi ben.
Ik hoop zo dat het nu gelukt is!!
Ik hou jullie op de hoogte!

Veel liefs,

Missy

Ik heb vanmorgen een test gedaan (ik weet het: te vroeg!) stom stom stom.
En die gaf uiteraard  negatief aan... Dus of ik ben echt niet zwanger (dat denk ik) of ik ben te vroeg. Nou ja, we wachten wel weer af.
Heb nog even een vraagje: als we gewoon bijna de hele maand om de dag klussen hoef ik toch geen ovulatietesten te doen? Want dan is er toch altijd een soort voorraadje zaadjes aanwezig?
Ik wil namelijk als het nu niet gelukt is even een rustpauze inlassen. Ik wil even het zwanger worden uit mijn hoofd zetten (misschien lukt het dan wel).
Dus geen berekeningen van vruchtbare dagen enz maar gewoon even lekker laten gaan.
Herkent iemand dit gevoel een beetje? Ik word er soms een beetje moedeloos van.

Liefs,

Missy

hey meiden,

mama22 lekkere vakantie gehad?jammer dat je weer ongi ben geworden!!!

miss dovy ik herken dat wel hoor! ik werd er vorige maand ook moedeloos van en denk dat het ook wel goed is om het af en toe wat van je af te zetten....ik gebruik ook niet elke maand ovulatietesten hoor, als het deze maand niet gelukt is wil ik volgende maand wel weer testen halen, maar idd wat je zegt..als je om de dag vrijt dan heb je een voorraadje...

en nathalie, hoe is het met jouw?het wachten op de eerste echo lijkt me ook minder.....je wil toch weten of alles goed is enzo..

ik ben weer helemaal beter alleen die verkoudheid wil nog niet echt overgaan..

ik heb geen iedee of het deze maand gelukt is...ik hoop het...de week voor de nod vind ik het ergste...dat afwachten

nou meiden ik ben hier van de week weer te vinden, ik ga nu even langs oma..

fijne dag nog!

groetjes iris

Hi Meiden, was ik ook weer ff. Ook al ben ik niet heel fit, daarom ben ik hier ook niet zoveel meer te vinden. Vind het nog steeds heel gezellig op het forum hoor. Maar ben erg moe en vaak niet lekker. Therapie & zwanger zijn valt me best wel zwaar en mijn lichaam reageerd ook best weer heftig. Dus moet weer ff balans vinden.

Missy kan me voorstellen dat je soms moedeloos bent en denkt ik moet er minder mee bezig zijn. Herken ik wel hoor. Ovulatietesten gaven mij juist meer rust. En om de dag  klussen pfff, dat breekt ook op hoor. Meer gerichter klussen en genieten is misschien idee? Dan zijn ovulatietesten wel handig. Zoveel hebben wij ook niet geklust hoor. En nu ben ik ruim 8 weken zwanger, echt zo onwerkelijk

Idd Iris het wachten op echo valt ook niet mee hoor, want wil gewoon heel graag weten of alles goed is met ons aapje. Wel groei ik al en pas ik nog maar 1 eigen broek. De ene dag meer misselijk dan de andere. Maar mag mijn handjes nog dicht knijpen dat de wc niet mijn beste vriend is tegenwoordig.

Ik probeer jullie zoveel mogelijk te volgen en op de hoogte te houden.
Heelll veel geluk meiden!

Liefs Nathalie

Hey meiden,

Eindelijk kan ik weer wat van me laten horen!!!!! Ik zit thuis dan nog wel steeds zonder internet, maar aangezien ik nachtdienst heb en eindelijk op mijn werk internet heb  kon ik toch ff wat laten horen!!!!  Jeetje wat heb ik dit forum gemist zeg.  
Ik had gelukkig wel niet zoveel bij te lezen. hahahaha
Je zou toch denken dat het je goed doet he..niet op het forum zitten en dus ook nier ermee bezig zijn....maar niet dus.  

Ook ik krijg er langzamerhand genoeg van. Ik had gehoopt dat de vakantie goed zou zijn, maar helaas. Ja in de zin van  zwanger worden dan he.  

Ik heb de laatste  tijd veel kunnen nadenken over het zwanger worden....en heb de stoute schoenen aangetrokken....ik ben  naar de HA geweest!!!!!
Ik weet dat het eigenlijk veel te vroeg is, maar ik voel gewoon dat er  iets niet goed zit.  
Ik wilde eigenlijk alleen maar even voor een inwendig onderzoek gaan, maar daar kwam niks van terecht. Hij schreef meteen een verwijs briefje voor het ziekenhuis!!!!!!!!
Eerst wisten we niet zo goed of we dit wel wilde, maar toen hadden we zoiets van jah....dan weten we wel of alles goed zit of niet en zo niet dan hebben we nog tijd zat om erover na te denken, maar dan weet je wel  waar je  aan toe bent.  
6 okt is het dan zover...dan hebben wij onze eerste afspraak!!!!!!!!!! Ik ben echt benieuwd hoe  het allemaal in z'n werk gaat en wat we  krijgen te horen.  
Binnen 2 maanden moet duidelijk zijn wat er precies goed of fout is....spannend he.  

Zelf heb ik al een tijdje het gevoel dat ik links geen eisprong heb en daardoor maar de helft zo vaak  kans heb op een zwangerschap.  De ingreep hiervoor is heel simpel. Ze spoelen  of prikken dan even door de eierstokken of  eileiders (kweet 't ff niet) en dan zou het al goed moeten zijn.  

Ik  ga nog ff  mijn nod toevoegen op onze lijst.  

Meiden slaap  lekker en veel succes met de komende nod's.  

Kus mama22

Nod lijstje Meiden van Maart!!!!

Iris, 22 jaar                              7e ronde - 1e kindje             01-10-08
Christel, 29 jaar                7e ronde - 2e kindje             10-10-08  
Mamma22, 22 jaar        8e ronde - 1e kindje              16-10-08
Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Miss Dovie,  27 jaar      6e ronde - 1e kindje             25-09-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd, kom op meiden!

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April:
Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Mei:    
Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld:  22 januari 2009
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009
Juli:
Esther, 32 jaar                     6e ronde - 1e kindje      uitgeteld: 4 april 2009
Augustus:
Nathalie, 24 jaar              6e ronde  - 1e kindje        uitgeteld:  3 mei 2009

Bezoekjes VK

Boeffie      
5e bezoek      23 sept. 8.30
Nathalie
Intake                 9 september om 15.00 uur
Controle         28 oktober om 16.00 uur

Afspraken voor de mooiste Echo's

Nathalie
Termijnecho        8 oktober om 8.40 uur

Daar ben ik weer!
Wat leuk dat we weer wat actiever geschreven hebben hier!
Vannacht zijn de rd's weer gekomen, op naar rond 7 dus... Ben het echt zo zat, er zal toch niks mis met me zijn?
Ik herken ook heel erg het gevoel van mama22, wij willen het nu nog 1 maandje geven en dan gaan we ook naar de HA.
We gaan over twee weken trouwen en dan lekker drie weken op vakantie dus we hopen er een hoeymoonkindje van te maken en als dus eind volgende maand blijkt dat dat niet gelukt is gaan we naar de HA.
Het zou zonde van de tijd zijn om eerst een jaar te wachten en dan erachter te komen dat je bijvoorbeeld door het een of ander niet zwanger kan worden.

Hou je ons op de hoogte mama hoe het gaat in het ziekenhuis? Ben namelijk erg benieuwd!

En nathalie, het viel inderdaad al op dat je er niet meer zoveel bent. Zeker voor een forum gek als jij hahaha ;-)
Het lijkt me wel heel spannend hoor zo'n eerste echo, veel succes!!

En Iris, hopelijk ben jij nu de volgende die Nathalie's goede voorbeeld gaat volgen, ik duim voor je.

veel liefs,

Missy

Oh, door de trouwerij en vakantie enzo zal ik er wat minder zijn maar mijn nieuwe NOD is op 28 oktober!

Terug
Bovenaan