Kwebbelmeiden van Maart nr.4!

Hey Iris,

Wat klote zeg!!!!!!! Stomme k*t rd'tjes. Ik hoop dat wij allemaal deze ronde toch echt zwanger mogen raken hoor. ronde 7 en 8 komt me allemaal iets te dichte bij de 12.
Wel toevallig dat je je ei hebt op de sterfdag van je schoonmoeder (zo was het toch he???). Steek maar 2 kaarsjes aan; een voor haar en de ander voor jullie en vraag dan maar eens goed en lief aan haar of ze jullie een klein beetje kan helpen. Wie weet helpt het.

Wie van jullie gaat naar de JG beurs???? Of is dat alleen leuk als je zwanger bent???

kus mama22/23 ;)

Hi Meiden, ik ben er nog steeds wel hoor, maar zoveel dingetjes te regelen, dat ik het gewoon ff niet kon opbrengen om veel online te zijn. Maar denk nog steeds aan jullie hoor.

Hè verdorie heeft mijn duimen alweer niet geholpen Iris? Misschien moet ik toch eens anders duimen of iets anders verzinnen, hihih. Wat jammer meis dat je weer ongi bent. Mooie gedachte van Mama23! Wie weet mag het jullie helpen.

Mama23 6 oktober komt steeds dichterbij hè meis. Spannend, maar denk misschien uiteindelijk ook wel geruststelling.

Lijkt me super leuk om naar JG beurs te gaan. Ik kan me nog steeds niet goed voorstellen dat ik zwanger ben en jullie niet hoor, hihih. Inmiddels 9 weken en 2 dagen en mijn buikje groeit. Gaf gisteren mijn vriend een knuffel en hij had echt zo iets van: hey ik voel je buikje, hihih. Het lijkt net of we steeds meer naar elkaar toe groeien en ook meer praten enzo. Echt leuk en lief hoe hij soms kan reageren.

Fijn dat je weer internet hebt trouwens Mama23. Kunnen we hier weer vaker met zijn allen kletsen. Ff ons topic een beetje weer eer aan doen hè meiden.

Hoe is het met iedereen? Liefs Nathalie

hey meiden,

mama23 jah misschien helpen de kaarsjes wel....het rare is dat ik altijd iets met ronde 8 had...maar nu ik in ronde 8 beland ben weet ik het allemaal niet zo zeker meer hoor, we zien het wel...het is nu wel echt 'klusweer' he?!

mijn vriend begint nu ook een beetje ongeduldig te raken...hoe langer het duurt hoe meer hij er naar verlangt, is wel schattig!

ik denk wel dat ik deze maand weer ovulatietests ga gebruiken...ik schommel toch wel een aantal dagen in mijn menstruatie, dus ik weet nooit wanneer ik precies mijn ei heb en met die tests kan je toch iets gerichter klussen he...het enige voordeel is dat ik niet zo'n lange cycles heb, dus ik hoef ook niet superlang te wachten.

nathalie jij heb binnenkort je 1e echo of niet?spannend hoor, lijkt me wel gaaf om dan ook echt te ZIEN dat er een klein mensje in je buik zit...

en miss dovy hoe is het met jouw?

ik moet zo naar de bouwmarkt om een douchegordijn te halen voor mijn oma..heb er eigenlijk niet zoveel zin in ...het is echt weer om lekker op de bank te hangen he?! alhoewel....het zonnetje schijnt hier wel op dit moment.

mama23 de jgbeurs lijkt me ook wel leuk...alleen het lijkt me nog leuker als je ook echt zwanger bent.....bij ons is er aankomend weekend ook een babybeurs...misschien ga ik wel even met die vriendin van me die zwanger is...zij is trouwens bezig met de laatste loodjes...dus ze is nu druk met het regelen van de laatste dingetjes en heeeeeeell veeeeeeell schoonmaken

nou meiden ik wens ons succes met het zwanger worden deze maand!!!

fijne avond en tot snel

liefs iris

Hey Iris,

misschien heb je wel net zo'n voorgevoel als ons voorbeeld Nathalie!!!!! Zij had ook altijd iets met ronde 6, toch nath.???
Zij heeft vandaag over een week haar eerste echo, echt spannend lijkt me dat!!!!

Ik hoop ook dat wij, laatste 3 a 4 meiden, snel zwanger mogen zijn. Ik was net op het forum "als zwanger worden langer duurt" aan het kijken voor wat meer   info over a.s. maandag bij ons eerste bezoek.
Ik vraag me alleen af wat die samenlevingstest inhoud. Ga ik toch eens ff opzoeken.

De JG beurs lijkt me ook idd leuker als je zwanger bent of al een kleine hebt, maar daarom zat ik ook al aan nathalie te denken hahahaha. We gaan gewoon met z'n allen!!!! Whahahaha......

pfff heb vandaag mijn ei (zou nu links moeten zijn, de kant waar ik nooit wat voelde), maar heb het gevoel alsof er een hele hoop gebeurt daar in dat buikje. Is volgens mij de eerste keer dat ik links wat voel. Ben benieuwd.

Groetjes mama23!

Jaaa we doen ons topic weer een beetje eer aan, Eindelijkkkkkkkkkkkkk!
Ja Iris ik heb van begin gevoel gehad over ronde 6 en bleek uit te komen en wou heel graag in Luxemburg positief testen en dat is ook uitgekomen dus wie weet is jou voorgevoel over ronde 8 ook juist. Toen ronde 6 eenmaal was aangebroken wist ik het ook niet meer hoor. Ik geloofde er niet zo meer in. Had echt zo iets van die kan nog wel tijd duren. Ik ging een beetje inzet op ronde 9, mijn volgende voorgevoel. Maar tis toch ronde 6 geworden, hihih. Helaas krijg ik nog niet echt voorgevoel voor jullie. Heb dat soms wel eens.

Och jee nu ben ik weer vergeten wat ik wou zeggen, maar ff weer terug lezen.
Zwanger? neee gewoon beetje dom :p

Jg-beurs lijkt me wel heel leuk om heen te gaan. Meiden ik besef nog niet eens echt dat ik zwanger ben. Okay dat komt nu een beetje. Maar dat dat inhoud dat ik van alles wil of moet gaan kopen, nee die drang heb ik nog helemaal niet zo. Ik zwijmel gewoon nog lekker ff weg. Misschien komt het omdat we de echo nog niet hebben gehad. Dat is toch wel heel spannend hoor en kijken we heel erg naar uit. Mijn vriend & ik lijken steeds meer naar elkaar toe te groeien, echt bijzonder. Hij praat ook meer enzo en samen ook meer praten over dingen. En das wel heel erg fijn hoor. Echt leuk om te merken. Kan me nog niet goed voorstellen, volgende week woensdag echo en dat we dan ons kleine aapje zien. Dat er echt een mensje in mij groeid. Zo onwerkelijk! Ja bij anderen of op tv, maar bij mij? hahaha

Maar mama23 wie weet ben jij als de JG-beurs is wel zwanger :D Misschien nog niet zo lang. Maar het kan wel. Goed je best gedaan de afgelopen dagen? En Iris jij hebt eind oktober toch ook je nod? Nou 30 oktober begin beurs, dus dan kan jij ook best zwanger zijn. We zetten er gewoon op in, hihih.

Hoe is het met de rest van de kwebbel meiden? Waar is jullie kwebbeltje?

Hier erg druk gehad, maar vanavond dingen gepost, dus geeft wel stukje rust nu. Morgen belangrijke afspraak voor regel dingen en hulp e.d. Hopelijk word ik dan stukje wijzer en kunnen ze me helpen. Daarna nog fysio en dan lekker weekend! Kijk er nu al naar uit. Hopelijk niet al te veel regen. Want ik vind het wel heel koud, nat en guur hoor meiden. Ik weet zo langzamerhand niet meer wat ik aan moet. Ja trui, maar ja veel keuze heb ik niet meer in mijn kast, hihih. Zeker niet als ik ons geheimpje nog ffies voor de buitenwereld wil verbergen.

Het weekend gaan we logeren bij mijn schoonouders. Mijn vriend & ik gaan namelijk naar A1 GP auto race in Zandvoort. Hij is daar geboren dus voor hem des te leuker om ff terug te zijn. Kijken er wel naar uit. Ff lekker weg. Mijn schoonouders komen zondag terug uit Luxemburg. Die hebben nu de caravan & tent in de stalling dan. En moeten weer ruim een half jaartje thuis vertoeven. Maar ja met dit weer is het ook geen pretje meer op de camping hè. Brr mag er niet aan denken. Ze hebben dan wel kacheltje, maar toch. Voor we het weten is het kerst meiden, hihih.

Ik ga nu echt stoppen met mijn gekwebbel en lekker slapen. Spreek jullie snel weer.

Liefs Nathalie

Nod lijstje Meiden van Maart!!!!

Christel, 29 jaar              7e ronde - 2e kindje             10-10-08  
Mamma22, 23 jaar     8e ronde - 1e kindje              16-10-08
Iris, 22 jaar                              8e ronde - 1e kindje             26-10-08
Miss Dovie,  27 jaar      7e ronde - 1e kindje             28-10-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op wachtbankje, saai hoor!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd, kom op meiden!

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April:
Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Mei:    
Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld:  22 januari 2009
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009
Juli:
Esther, 32 jaar                     6e ronde - 1e kindje      uitgeteld: 4 april 2009
Augustus:
Nathalie, 24 jaar              6e ronde  - 1e kindje        uitgeteld:  3 mei 2009

Bezoekjes VK

Boeffie      
6e bezoek      ????

Nathalie
Controle         28 oktober om 16.00 uur

Afspraken voor de mooiste Echo's

Nathalie
Termijnecho        8 oktober om 8.40 uur

Gyn afspraken ~Heelllll veellll Geluk~

Mama22
Intake                6 oktober

hey meiden,

ik kom ook weer eens buurten, alles goed met jullie?

ik ben erg moe....zal wel aan het weer liggen ofzo...kan wel blijven slapen...morgen nog 4 uurtjes werken en dan heb ik er 7 dagen  op zitten...  en daarna lekker 4 dagen vrij!!!!!
zondag ga ik met een vriendin naar een babybeurs bij mij in de buurt...lijkt me wel leuk! en helaas ook een begravenis begin van de week, mijn overgrootoma is vandaag overleden, 95 jaar!!! heb er wel vrede mee hoor,  maar baal ervan dat ik niet eerder nog even bij dr op bezoek ben geweest.....en het was ook wel heel bijzonder geweest als ze over overgrootoma was geweest....

even een vraagje trouwens...wat zouden jullie doen in mijn geval....ovulatietesten gebruiken of niet?ik vind het aan de ene kant wel fijn om te weten wanneer mij éi' is maar aan de andere kant je bent er dan wel weer meer mee bezig....

hoop zo dat oktober ONZE maand word! word nu wel eens tijd he?!

nou meiden ik ga even lekker douchen en dan mijn bedje in...
fijne avond allemaal!

liefs iris

Terug
Bovenaan