Jg-beurs lijkt me wel heel leuk om heen te gaan. Meiden ik besef nog niet eens echt dat ik zwanger ben. Okay dat komt nu een beetje. Maar dat dat inhoud dat ik van alles wil of moet gaan kopen, nee die drang heb ik nog helemaal niet zo. Ik zwijmel gewoon nog lekker ff weg. Misschien komt het omdat we de echo nog niet hebben gehad. Dat is toch wel heel spannend hoor en kijken we heel erg naar uit. Mijn vriend & ik lijken steeds meer naar elkaar toe te groeien, echt bijzonder. Hij praat ook meer enzo en samen ook meer praten over dingen. En das wel heel erg fijn hoor. Echt leuk om te merken. Kan me nog niet goed voorstellen, volgende week woensdag echo en dat we dan ons kleine aapje zien. Dat er echt een mensje in mij groeid. Zo onwerkelijk! Ja bij anderen of op tv, maar bij mij? hahaha
Maar mama23 wie weet ben jij als de JG-beurs is wel zwanger

Misschien nog niet zo lang. Maar het kan wel. Goed je best gedaan de afgelopen dagen? En Iris jij hebt eind oktober toch ook je nod? Nou 30 oktober begin beurs, dus dan kan jij ook best zwanger zijn. We zetten er gewoon op in, hihih.
Hoe is het met de rest van de kwebbel meiden? Waar is jullie kwebbeltje?
Hier erg druk gehad, maar vanavond dingen gepost, dus geeft wel stukje rust nu. Morgen belangrijke afspraak voor regel dingen en hulp e.d. Hopelijk word ik dan stukje wijzer en kunnen ze me helpen. Daarna nog fysio en dan lekker weekend! Kijk er nu al naar uit. Hopelijk niet al te veel regen. Want ik vind het wel heel koud, nat en guur hoor meiden. Ik weet zo langzamerhand niet meer wat ik aan moet. Ja trui, maar ja veel keuze heb ik niet meer in mijn kast, hihih. Zeker niet als ik ons geheimpje nog ffies voor de buitenwereld wil verbergen.
Het weekend gaan we logeren bij mijn schoonouders. Mijn vriend & ik gaan namelijk naar A1 GP auto race in Zandvoort. Hij is daar geboren dus voor hem des te leuker om ff terug te zijn. Kijken er wel naar uit. Ff lekker weg. Mijn schoonouders komen zondag terug uit Luxemburg. Die hebben nu de caravan & tent in de stalling dan. En moeten weer ruim een half jaartje thuis vertoeven. Maar ja met dit weer is het ook geen pretje meer op de camping hè. Brr mag er niet aan denken. Ze hebben dan wel kacheltje, maar toch. Voor we het weten is het kerst meiden, hihih.
Ik ga nu echt stoppen met mijn gekwebbel en lekker slapen. Spreek jullie snel weer.
Liefs Nathalie