Kwebbelmeiden van Maart nr.4!

Hey meiden

Christel, hoe is het met jou meis??????????? Lang niets meer gehoord.

Hier komen de rd'tjes er weer aan meiden. Op naar ronde 9!!!!!!!!!!!!!! Jeetje had ik echt nooit gedacht.

Puistjes zitten weer lekker op mijn gezicht en de eerste roze drupjes zijn weer gevallen.

Heb eigenlijk pas donderdag mijn nod, maar heb zo het idee dat het morgen of overmorgen al komt. Vind het eigenlijk niet zo erg, want dan kan ik sneller starten met mijn onderzoeken.

pfff jeetje schrik er eigenljik wel van......ronde 9...........

Nod lijstje Meiden van Maart!!!!

Iris, 22 jaar                              8e ronde - 1e kindje             26-10-08
Miss Dovie,  27 jaar      7e ronde - 1e kindje             28-10-08
Mamma22, 23 jaar     8e ronde - 1e kindje              ??-??-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Helaas zit er niemand op het wachtbankje......

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Christel, 29 jaar              7e ronde - 2e kindje             10-10-08  

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April:
Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Mei:    
Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld:  19 januari 2009
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009
Juli:
Esther, 32 jaar                     6e ronde - 1e kindje      uitgeteld: 4 april 2009
Augustus:
Nathalie, 24 jaar              6e ronde  - 1e kindje        uitgeteld:  3 mei 2009

Bezoekjes VK

Boeffie      
6e bezoek      23 oktober 10.00 (ben dan 32 weken..)

Nathalie
Controle         28 oktober om 16.00 uur

Afspraken voor de mooiste Echo's

Nathalie
Termijnecho        8 oktober om 8.40 uur

Gyn afspraken ~Heelllll veellll Geluk~

Mama22
bloedafname 15 oktober
2e inwendige echo 22 oktober

Ik kom ff Mama23 een dikke knuffel geven voordat ik mijn bedje induik en probeer morgen of anders woensdag met jullie te komen kletsen.

Meis ronde 9 is idd niet niks. Er breekt een spannende tijd voor jullie aan
Morgen zwemmertjes inleveren, woensdag bloedprikken. Ik denk aan je!

Liefs Nathalie

Nod lijstje Meiden van Maart!!!!

Iris, 22 jaar                              8e ronde - 1e kindje             26-10-08
Miss Dovie,  27 jaar      7e ronde - 1e kindje             28-10-08
Christel, 29 jaar              8e ronde - 2e kindje             03-11-08  
Mamma22, 23 jaar     8e ronde - 1e kindje              ??-??-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Helaas zit er niemand op het wachtbankje......

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd, pff saai hoor!
De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April:
Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Mei:    
Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld:  19 januari 2009
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009
Juli:
Esther, 32 jaar                     6e ronde - 1e kindje      uitgeteld: 4 april 2009
Augustus:
Nathalie, 24 jaar              6e ronde  - 1e kindje        uitgeteld:  3 mei 2009

Bezoekjes VK

Boeffie      
6e bezoek      23 oktober 10.00 (ben dan 32 weken..)

Nathalie
Controle         28 oktober om 16.00 uur

Afspraken voor de mooiste Echo's

Nathalie
20 weken echo        15 december  om  16.00 uur

Gyn afspraken ~Heelllll veellll Geluk~

Mama22
bloedafname 15 oktober
2e inwendige echo 22 oktober

hey meiden,

nathalie : wat fijn dat je de echo heb gehad en het hartje heb gehoord!!!!een hele geruststelling lijkt me!

mama23 : balen he....ronde 9...hopelijk krijg je binnenkort wat meer duidelijkheid met de testen.

ik ben al een tijdje niet geweest, druk geweest....begravenis gehad veel gewerkt...geprobeerd te klussen zowel in huis al op bed    
en we hadden deze week problemen met internet, maar dat is nu gelukkig weer opgelost!

afgelopen weekwas onze klusweek, we hebbben 'het' deze periode netjes on de dag gedaan dus ik hoop echt dat het nu eens raak is!
ik denk wel dat mijn nod iets eerder is dan de 26e maar goed dat zien we dan wel weer,,,

ik ga even douchen en dan slapen want ik moet morgen om 5.30 mijn bedje al weer uit...(werken)

ik spreek jullie van de week weer!
fijne avond!

liefs iris

Vandaag om 9.00 uur de deur uit gegaan en om 15.00 uur weer thuis
Pff wat ben ik kapot. Dus nog steeds niet gelezen of puf om bij te kletsen meiden
Maar wil jullie toch ff weltrusten komen zeggen. Morgen gelukkig geen therapieën e.d. dus ga ik lekker tijd voor mezelf pakken. Ondanks alle regeldingen e.d.

Ik ga nu lekker slaapies doen *gaap* Slaaplekker voor strakkies! Liefs Nathalie

Hey meiden,

Vandaag naar ziekenuis geweest om bloed te laten prikken. Jeetje 4 buisjes. Ik dacht houdt het nou nog niet op?!?!?!!?!? hahahaha, maar viel gelukkig mee. Je doet het tenslotte toch voor een goed doel he.

Gister is mijn mannetje zijn zaad gaan inlveren.

Dames dit geloven jullie nooit!!!!!!!!!!!! Terwijl ik dit stukje hierboven aan het typen was kreeg ik een telefoontje van de Gyn. over de uitslag van het zaad!!!!!!!!!!!!!!!

Het zit namelijk zo.....(kga maar ff verder met wat ik wilde typen, want dat ging hierover).

Gister is mijn mannetje dus zijn zaad gaan inleveren. Het was echt anders zei hij. Normaal als je klaarkomt geeft je dat echt een lekker en super gevoel (jah sorry meiden voor de details), maar nu was ie gewoon vies van zichzelf. Hij probeerde allerlei manouvres te maken om maar niet met zijn handen aan het zaad te komen en alles zo goed mogelijk op te vangen. Hij vond het echt niks.

Ik moest vandaag dus voor dat bloedprikken gaan en dacht dan ga ik meteen ff langs de Gyn. om de uitslag van het zaad te vragen. De Gyn. had ons namelijk verteld tot dat binnen 1 dag bekend was. Ik dus vol goede moed naar de poli. Verteld zo'n zuster mij daar tot dat 1 week duurt voordat die uitslagen binnen zijn. Ik werd dus al beetje kwaad (jah sorry ongi he), maar liet niets merken. Ze zou in ieder geval de dokter mij laten terug bellen om half 5, maar ze kon me niet verzekeren dat ik dan de uitslag te horen zou krijgen. Ik dus beetje balend naar huis.

Ik dacht dus toennet; laat ik maar een kaarsje aansteken, want over een uurtje belt de Gyn. Ik steek netjes een kaarsje aan en vraag om een goede uitslag (niet dat wij zo gelovig zijn, maar baad het niet schaad het niet).
Ik wilde dus gaan beginnen met mijn verhaal hier neer te zetten en te antwoorden op mijn super meiden!!!!! Gaat de telefoon.

Goede dag mevr. .......... u spreekt met dokter ....... van het ....ziekenhuis. U had gevraagt voor de uitslagen van uw partners zaad. Normaal is het niet de bedoeling dat u hiervoor al na 1 dag kunt bellen, want dan zouden wij gek worden van alle ongedulde mama's in spe, maar we zijn even speciaal voor u op zoek gegaan en hebben snel alles even genoteerd. Ik mag u FELICITEREN!!!!!!!!!!! Alles was prima.

Ohhh meiden, je weet niet half hoe blij ik was toen ik dat hoorde. Dat zit dus in ieder geval goed.

Ik wilde nog een heleboel vertellen, maar ik moet helaas alweer gaan (ben ondertussen hier dus alweer een uur mee bezig). Ik ga zometeen werken en zal morgen weer even langs komen.

Meiden een hele trotse dikke kus,

mama23

Yippieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee wat ben ik blij en opgelucht voor jullie meis
Toen dit alles gebeurde kletse op msn dus hoef hier niet maar alles vol te ratelen
Mijn hartje sloeg echt over toen de telefoon ging en de gyn het was. En toen je zei dat alles goed was ging hartje 100x sneller. Echt super dit. Nu volgende week woensdag de echo, maar deel 1 van de missie zit er in elk geval op!

Iris druk aan de klus geweest meis. Hoop ook voor jou dat deze ronde bijzondere ronde mag worden meis. Hoe is het met de rest van de meiden?

Hier vandaag niet heel erg lekker, eigenlijk de hele dag in bed gelegen. Gisteren zo drukke dag gehad, msischien moet ik daarvoor nu mijn tol betalen, maar kon ff niet anders. Heb duidelijk bij fysio aangegeven dat dit zo niet gaat werken. Heb na behandeling gewoon zoveel pijn aanmijn heup dat ik amper kan lopen en steeds vaker door heen zak enzo. "s nachts moet ik nu ook meer naar de wc. En door die heup moeite met in & uit bed komen en draaien in bed enzo. Heb ook niet op de aparaten oefeninen gedaan gisteren en vrijdag had ik al afgezegd vorige week. Ze gaat met revalidatie arts overlegge, want dit gaat zo niet goed komen. Door mijn hypermobiliteit & bindweefsel dat niet topic is en nu zwanger dus steeds weker word, word het er niet beter op. Dus moet goed in de gaten gehouden worden. Daar ben ik wel blij om. Alles word nu gerichter aangepast in programma. Ze doen er nu eindelijk iets mee.

Maar meiden, ik ga proberen wat boodschapjes te doen. En eten te maken.

Spreek jullie snel weer. Hele dikke knufff van ons!

Terug
Bovenaan