Hey meiden,
Vandaag naar ziekenuis geweest om bloed te laten prikken. Jeetje 4 buisjes. Ik dacht houdt het nou nog niet op?!?!?!!?!? hahahaha, maar viel gelukkig mee. Je doet het tenslotte toch voor een goed doel he.
Gister is mijn mannetje zijn zaad gaan inlveren.
Dames dit geloven jullie nooit!!!!!!!!!!!! Terwijl ik dit stukje hierboven aan het typen was kreeg ik een telefoontje van de Gyn. over de uitslag van het zaad!!!!!!!!!!!!!!!
Het zit namelijk zo.....(kga maar ff verder met wat ik wilde typen, want dat ging hierover).
Gister is mijn mannetje dus zijn zaad gaan inleveren. Het was echt anders zei hij. Normaal als je klaarkomt geeft je dat echt een lekker en super gevoel (jah sorry meiden voor de details), maar nu was ie gewoon vies van zichzelf. Hij probeerde allerlei manouvres te maken om maar niet met zijn handen aan het zaad te komen en alles zo goed mogelijk op te vangen. Hij vond het echt niks.
Ik moest vandaag dus voor dat bloedprikken gaan en dacht dan ga ik meteen ff langs de Gyn. om de uitslag van het zaad te vragen. De Gyn. had ons namelijk verteld tot dat binnen 1 dag bekend was. Ik dus vol goede moed naar de poli. Verteld zo'n zuster mij daar tot dat 1 week duurt voordat die uitslagen binnen zijn. Ik werd dus al beetje kwaad (jah sorry ongi he), maar liet niets merken. Ze zou in ieder geval de dokter mij laten terug bellen om half 5, maar ze kon me niet verzekeren dat ik dan de uitslag te horen zou krijgen. Ik dus beetje balend naar huis.
Ik dacht dus toennet; laat ik maar een kaarsje aansteken, want over een uurtje belt de Gyn. Ik steek netjes een kaarsje aan en vraag om een goede uitslag (niet dat wij zo gelovig zijn, maar baad het niet schaad het niet).
Ik wilde dus gaan beginnen met mijn verhaal hier neer te zetten en te antwoorden op mijn super meiden!!!!! Gaat de telefoon.
Goede dag mevr. .......... u spreekt met dokter ....... van het ....ziekenhuis. U had gevraagt voor de uitslagen van uw partners zaad. Normaal is het niet de bedoeling dat u hiervoor al na 1 dag kunt bellen, want dan zouden wij gek worden van alle ongedulde mama's in spe, maar we zijn even speciaal voor u op zoek gegaan en hebben snel alles even genoteerd. Ik mag u FELICITEREN!!!!!!!!!!! Alles was prima.
Ohhh meiden, je weet niet half hoe blij ik was toen ik dat hoorde. Dat zit dus in ieder geval goed.
Ik wilde nog een heleboel vertellen, maar ik moet helaas alweer gaan (ben ondertussen hier dus alweer een uur mee bezig). Ik ga zometeen werken en zal morgen weer even langs komen.
Meiden een hele trotse dikke kus,
mama23