Kwebbelmeiden van Maart nr.4!

Hi Meiden,

Mama23 ik hoop dat je voor een echo naar zh mag. Ben benieuwd of idd je eitjes al flink aan het groeien. Jullie zijn dus wel flink aan het snoepen geweest. Niet misselijk geweest van de chocolade fontein? hihi

Ik moet morgen voorlopig voor de laatste keer naar de osteopaat in Zeeland, dus dat word morgen waarschijnlijk om 6.00 uur al de deur uit. Daarna gaan we onze mooie wieg halen uit Nijmegen. Ben erg benieuwd hoe ie eruit ziet. Dus het word morgen een lang dagje.

Vandaag ben ik nog ff bij mijn broertje zijn nieuwe huis geweest. Nu ben ik best een beetje moe dus denk dat ik vanavond lekker op de bank door breng.

Hoe gaat het met iedereen hier? Wens jullie een fijne avond

Liefs Nathalie

Nod lijstje Meiden van Maart!!!!

Miss Dovie,  27 jaar      8e ronde - 1ste kindje            25-11-08
Christel, 29 jaar               9e ronde -   2e kindje                 05-12-08

Mamma22, 23 jaar       10e ronde -  1ste kindje       07-12-08
Iris, 22 jaar                                10e ronde - 1ste kindje          07-12-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Niemand op het wachtbankje helaas.

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Helaas is er niemand overtijd.....

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April:
Boeffieboh, 25 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Mei:    
Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld:  19 januari 2009
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009
Juli:
Esther, 32 jaar                     6e ronde - 1e kindje      uitgeteld: 4 april 2009
Augustus:
Nathalie, 24 jaar              6e ronde  - 1e kindje        uitgeteld:  3 mei 2009

Bezoekjes VK

Boeffie      
9e bezoek      18 november (ben dan bijna 36 weken..)

Nathalie
Controle          24  november om 15.50 uur

Afspraken voor de mooiste Echo's

Nathalie
20 weken echo        15 december  om  16.00 uur

Gyn afspraken ~Heelllll veellll Geluk~

Mama22
Maandag of dinsdag terug en dan afspraak maken voor het HSG onderzoek

hey meiden,

de rdtjes zijn weer vertrokken!! ze zijn ook een dag langer gebleven als anders...

maar goed, we kunnen er weer tegen aan...ik ga deze ronde weer ovulatietesten gebruiken...vind ik wel prettig!

ik wilde op wat meiden reageren maar ik ben het vergeten..stom zeg!

nou jah ik kom van de week weer even buurten hier...
fijne dag!

liefs iris

Hey meiden,

Hier een uitgeputte mama23 hahahahaha

Het klussen schiet al goed op. Plafond zit erin en alle deuren en kozijnen beneden zijn geschuurd. Stucadoor kan helaas pas ergens rond 11 dec. maar dat mag de pret niet drukken toch??

Iris fijn dat de rd'tjes weer weg zijn. Ik hoop dat de testen je helpen.

Ik mag morgen weer naar de gyn. Ik had vandaag gebeld of ik morgen mocht komen (is dan cd10) en mag er al om kwart over 9 zijn. pfff vroeg maar jah. Ben blij dat ik terecht kan.

Meiden een fijne avond. Ik ga mijn bedje opzoeken.

Kus mama23

P.s. Nathalie, hoe is je wiegje?????

Hoi hoi,

Ja Nathalie, vertel eens wat over je wiegje, ben zo benieuwd!
Hebben jullie al leuke ideen voor de babykamer?
Lijkt me ook zo leuk om die in te richten!
Wij zijn pas verhuisd en hebben nu een kamer naast onze slaapkamer alvast vrij gehouden voor het geval dat...

De klusdagen zitten er weer op, nu is het wachten op de NOD (die trouwens op 26 of 27 nov zit). Ik voel me eigenlijk hetzelfde als normaal heb alleen al een paar dagen ongi rugpijn en wat krampjes in mijn buik. Kan natuurlijk overal door komen dus ik maak me niet te blij.
Heb wel gelezen dat veel meiden in het begin van hun zwangerschap ongipijn en krampjes hebben dus wie weet... hihi

Heb met de ovulatietesten van sensitest helemaal geen ei kunnen ontdekken dus of die testen deden het niet goed of ik niet..
In ieder geval wel veel geklust dus wel ons best gedaan!

Nu is de periode van wachten weer aangebroken.. Ik ga (mocht dat nodig zijn) op zijn vroegst pas 28 nov testen.
Ik hoop het zo!!!!!!!!

De eerste baby van ons topic wordt volgende maand al verwacht en toch wel een aantal van ons nog steeds niet zwanger..

We blijven elkaar steunen en geven niet op totdat we allemaal zo'n klein  mooi mannetje of vrouwtje in onze armen hebben!

Hey missy,

Raar dat je geen positieve ovulatietest hebt gehad. Denk je dan wel dat je hem hebt gehad???? Hoelang heb je de testen gebruikt???? Als je geen positievetest hebt gehad tussen dag 11 en 17 heb je kans dat je deze maand misschien helemaal geen ei hebt gehad. Dat kan wel eens gebeuren vertelde de Gyn. mij, maar dat was ook helemaal niet erg en ook geen teken dat het niet in orde is.

Ik moet voor de Gyn. deze maand ook die testen gebruiken, maar vraag me niet waarom. Ik moet toch morgen weer terug om te kijken of ze gegroeid zijn...dan kan ik dan toch ook wel zien of ze gaan springen of niet?!?!?!?! Al denk ik zelf dat ze maandag pas zullen springen.

Meiden ik ga weer verder met klussen....in alle begrippen van het woord hahahaha.

Kus mama23

hey meiden,

hoe is het met jullie?

ik ben druk met het opruimen/schoonmaken van het huis....en gewerkt...niet veel nieuwtjes dus.

miss dovie : ik had vorige maand ook de ovulatietesten van sensietest gebruikt tussen dag 7 en 14 (mijn cycles zit tussen de 21 en de 27 dagen) maar ook mijn ei niet gevonden....wat bleek nou...dat ik een cycles had van 19 dagen....

op dit moment ben ik ook weer op zoek naar mijn ei...nog niet gevonden maar ik verwacht 'm binnen 3 dagen.

zondag vieren we de verjaardag van mijn vriend...dus ik ga nu even een kadotje voor hem kopen....is altijd moeilijk voor een man he?! ik ga een fototoestel kopen (is altijd handig!)

nou meiden ik ga, fijne dag nog allemaal!

liefs iris

Hey meiden,

jaja het was vanochtend weer zover....bezoekje aan de gyn. Mijn eitje was gelukkig goed gegroeid. Ik had voor de eerste keer mijn moeder meegenomen, want die wilde dat wel eens zien hoe dit alles in z'n werk ging hahahaha. Ze schrok zich rot toen ze begreep wat er eigenlijk ging gebeuren. Zij dacht dat ik een "normale" echo zou krijgen. hahahah had je dat gezicht moeten zien toen ze mij in die stoel in een keer zag liggen met de benen gesprijd. hahahha, maar ze vond het wel fijn om een keer gezien te hebben.

Mijn eitje staat op het punt om te springen dus vermoed tot dat weer op zondag wordt.

Iris jij alvast gefeliciteerd met je mannetje.

Hoe is het met de andere meiden???

Kus mama23

Terug
Bovenaan