Kwebbelmeiden van Maart nr.4!

Pf, echt vandaag alweer 100 keer gekeken of de rd's er al zijn. Maar nee!!! Ze zijn er nog steeds niet! Nog twee nachtjes slapen en dan testen!!!

Het is hier niet echt druk, iedereen zeker druk aan het werk?
Ik kan me op het moment helemaal niet concentreren op mijn werk dus dat wordt lastig haha

Ikke is er wel, maar niet zo heel veel te melden.
Weer heel veel telefoontjes en gedoe rond mijn auto enzo.
Word er niet goed van!

Fijn dat je nog niet ongi bent meis! *duimduimduim*

Liefs Nathalie

Morning!

Hier weer even een update: nog steeds geen rd's (of tekenen dat ze gaan komen) maar vanmorgen getest (kon het niet laten hihi) en weer negatief...
Ik snap er niks van!!! GGGGGGGGGRRRRRRRRRRR
Nou, we wachten gewoon nog maar even af...
Geduld is een schone zaak.

Heb trouwens nu 2 x getest met kruidvat (witte verpakking) en 1 x met mat care (waar je op de test moet plassen).

He jeetje rot negatieve testen. Maar das beter dan rd-tjes hè
Op hoeveel dagen van je cyclus zit je nu? Heb je hem al eens eerder zolang gehad?
Heb je je eisprong gevoeld? Zo ja welke dag/datum?

Toitoitoi! Liefs Nathalie

Hey meiden,

Ohhh miss Dovie wat jammer zeg!!!!!! De vragen die ik je wilde stellen heeft nath. al gesteld zie ik. 2 vliegen in 1 klap hahahaha

Ik heb vanmorgen weer getemp. was wel al om 10 uur, maar ik kon niet nog een uur wachten....en wat was ie...............37,0!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik vind het nou toch wel spannend zeg.....Ach jah binnenkort weten we meer. Al heb ik het gevoel dat ik gewoon ronde 6 inga.

Hoe is het bij jou nathalie????????? Merk jij nog iets van je ei???? Ja je hebt hem gehad, maar nog geen kwaaltjes of temp. die hoog blijft????? Of blijft ie niet meteen hoog als je je ei hebt gehad????
Wanneer is jouw innestelingsdatum????

Kus mama22

Jullie al helemaal aan het temperaturen dus.
Daar heb ik nog niet zo heel veel zin in, ik vind het zo'n gedoe.
Maar volgens mij werkt het wel goed! Spannend allemaal he?!

Ik zit nu op dag 35 en mijn cyclussen zijn tot nu toe geweest: 32 dagen-30 dagen-32 dagen dus zo lang heb ik het nog nooit gehad.
Zou het nog kunnen dat ik misschien pas over een paar dagen positief test?
Ik zou het ook echt een teleurstelling vinden als de rd's nu nog komen...
Mijn vriend en ik zijn stiekem al een beetje blij eigenlijk.

Maar die testen he, wat een gedoe!!

Hhahah ja sorry meis, ik had al alle vragen voor je gesteld.
Kan me voorstellen dat jullie al beetje blij zijn Missy. Hopelijk snel een positieve test meis. En dat die domme rd-tjes lekker zeker 9 maanden wegblijven!

Mijn ei heb ik niet gevoeld, maar wel gevonden met ovulatietest afgelopen maandag 14 juli. Ik zou 12 juli mijn ei hebben volgens predictor. Ff kijken wanneer die innestelling zegd. Dan geeft ie 17 juli innesteling aan, dus gisteren, maar ik had twee dagen later ei denk ik dus dan morgen innesteling? Ben benieuwd! Moet je dan niet heel veel slijm hebben dat het eitje kan blijven kleven?

Ik temperatuur vanaf 18 juni al trouw elke ochtend Missy. Mama22 net 2 dagen, hihih
Maar mooie temperatuur meis! Ikke had vanmorgen 36,89 dus ook netjes. We wachten af. Jij hoeft niet zoveel daagjes meer te wachten. Maar ikke tot volgende week vrijdag. Maar omdat mij ei later was denk ik tot die maandag daarop. Als ik het weekend zonder rd-tjes kan doen ben ik al blij volgens mij

1 augustus moet ik naar zeeland voor behandeling bij osteopaat, dus dan kan ik ook van onze kinderwens zeggen. Heb een keer gelezen dat dat ook positief effect heeft op zwangerschap namelijk. Maar ja met dat lichaam van mij weet je het maar nooit, hihh.

Net is die mevrouw van de gemeente geweest. Ze hebben nu eindelijkkkk ons badkamerprobleem duidelijk voor ogen. En denk dat die schuine wand idd weg gehaald gaat worden yes! Ook heeft ze rapport met betoog/pleidooi gemaakt voor mijn individuele vervoersvergoeding, dat ligt nu bij beleidsmedewerker die beslissing moet nemen dus *duimduimduim*

Het is in elk geval weer een klein lichtpuntje. Ik gooi het strijdbijltje voor vandaag ff neer. Ben zo moe nu! Ik moet ff rusten, want vanavond ook nog verjaardag. Als ik daar heen wil moet ik wel fitter zijn dan nu. Zelfs mijn paps hoorde het aan de telefoon dat het ff niet zo lekker ging. Ben kapot van fysio en dan als die huisbezoeken en gedoe en geregel van deze week. Dat breekt je wel op hoor. En tis toch rot weer hier, hahah

Liefs Nathalie

Nod lijstje Meiden van Maart!!!!

Mamma22, 22 jaar        5e ronde - 1e kindje             23-07-08
Nathalie, 24 jaar              5e ronde  - 1e kindje             26-07-08
Esther, 32 jaar                     6e ronde - 1e kindje             27-07-08
Christel, 29 jaar                5e ronde - 2e kindje              04-08-08
Iris, 22 jaar                              4e ronde - 1e kindje             10-08-08
Cory, 26 jaar                          5e ronde - 1e kindje             ??-??-??
Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Er zit momenteel niemand op het wachtbankje, saai hoor!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Miss Dovie,  26 jaar      4e ronde - 1e kindje             14-07-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April:
Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Mei:    
Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld:  22 januari 2009
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009

Bezoekjes VK

Parent2be    
2e bezoek         04-07-08    
Boeffie      
3e bezoek          22-07-08    
Kipling                  
1e bezoek         24-06-08
Afspraken voor de mooiste Echo's

Parent2be
2e echo                04-07-08
Boeffie                
2e echo               ergens rond eind juli