Kwebbelmeiden van Maart nr.4!

Hi Meiden ben ik ook weer een keertje. De laatste tijd niet echt veel puf om te reageren op het forum sorry. Maar hier ben ik weer ff hoor. Was erg benieuwd hoe het met jullie gaat.

Spannend nog maar paar daagjes wachten en dan weet je meer Missy. Negatieve ovualtietesten willen idd niet veel zeggen. Je kan je ei eerder of later hebben. Hoeveel heb je er gebruikt?

Mama23 druk aan klussen in alle vormen van het woord, hihih. Succes meis, duim voor je!

Iris hoe is ie met jou meis?

Hier helemaal blij met ons wiegje. Deze week hebben we de kledingkast verplaatst naar de toekomstige babykamer. Pff wat een werk en wat een zooi zeg. De wieg & kinderwagen, buggy & maxi cosi staan nu ff op de kleine kamer, totdat het nieuwe bureau van mijn vriend gemaakt word. Als ik bed lig kan ik de wieg zien en helemaal lekker wegzwijmelen, hihih.

Verder hebben we idd steeds meer ideeën voor de babykamer. Maar doordat mijn broertje vorige week vrijdag de sleutel van zijn huis heeft gekregen zijn we daar ook veel aan het klussen. Dit weekend gelukkig een rustig weekend. Maar zo eens een keer geen afspraken in mijn agenda, das bijzonder, hihih.

De laatste dagen heb ik best wel trekkend/rekkend gevoel in mijn buik. Eigenlijk de hele dag door. Ik denk bandenpijn. Onze kat wil ook steeds op mijn buik liggen. Maar soms doet het best pijn. Dus maar ff rustig aan doen.

Wens jullie allemaal heel fijn weekend en ik blijf duimen!

Liefs Nathalie

Nod lijstje Meiden van Maart!!!!

Christel, 29 jaar               9e ronde -   2e kindje                 05-12-08

Mamma22, 23 jaar       10e ronde -  1ste kindje       07-12-08
Iris, 22 jaar                                10e ronde - 1ste kindje          07-12-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Miss Dovie,  27 jaar      8e ronde - 1ste kindje            25-11-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Helaas is er niemand overtijd.....

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April:
Boeffieboh, 25 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Mei:    
Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld:  19 januari 2009
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009
Juli:
Esther, 32 jaar                     6e ronde - 1e kindje      uitgeteld: 4 april 2009
Augustus:
Nathalie, 24 jaar              6e ronde  - 1e kindje        uitgeteld:  3 mei 2009

Bezoekjes VK

Boeffie      
9e bezoek      18 november (ben dan bijna 36 weken..)

Nathalie
Controle          24  november om 15.50 uur

Afspraken voor de mooiste Echo's

Nathalie
20 weken echo        15 december  om  16.00 uur

Gyn afspraken ~Heelllll veellll Geluk~

Mama22
Maandag of dinsdag terug en dan afspraak maken voor het HSG onderzoek

hoi meiden, hier boeffie weer, die zich een ongeluk verveelt! Nog 3,5 week en ik ben uitgerekend, dus spannend! Dinsdag gaat man lief ook mee naar de verloskundige. De baby werd vorige week geschat op 7 pond, dus ik ben benieuwd wat er dinsdag gezegd wordt. Verder heb ik heel wat rugpijn, de baby is ook al helemaal ingedaalt en drukt enorm op mijn bekken/onderrug, maar hoort er allemaal bij!

Ik krijg sinds een dag of twee regelmatig een hieltje/voetje tegen mijn ribben, dus de muppet strekt zich goed uit. Slapen gaat   maar heeeel matig, veel plassen en slecht liggen in bed. Volgende week gaan we een nieuw matras kopen , dus hopelijk slaapt dat wat prettiger.

Nou, dat was het weer... fijne week allemaal!!

Hey zwanger muppie van ons,

Fijn om weer wat van je te horen. Ben blij dat het goed met je gaat. Wat was ook alweer het internet adres van jullie mupet??? Ben het op mijn laptop vergeten op te slaan.

Hier voel ik mijn ei goed, maar wegens een kleine ruzie hebben wij nog steeds niet geklust....weet ook niet of dat nog gaat gebeuren, maar denk het wel. We hebben de hele avond lekker in de sneeuw liggen de rommelen. Lekker romantisch zoals in een film.

Hoe is het met de andere??????????

Kus mama23

hey meiden,

ik heb niet veel tijd dus ik hou het kort...

gister een positieve ovulatie test dus vandaag mijn ei!   dus druk met het klussen...

tot snel,

liefs iris

Hi Meiden, wat leuk weer wat te lezen hiero. Iris super dat je positieve ovulatietest had en dus gericht kan klussen. Heelll veelll geluk, wie weet wat voor moois er over 2 weken op een zwangerschapstest verschijnt. Ik duim weer vollop voor je!

Mama23 was je ovulatietest gisteravond nu wel of niet meer positief? Je was ineens foetsie, hihih.

Boeffie fijn weer wat van je te horen meis. Voor jou echt de laatste loodjes hè. Dan kom je ons hier maar gezelschap houden hoor.

Hier   ook wat meer tijd, omdat ik nu minder revalidatie heb. Tis heel verhaal wat ik jullie zal besparen. Maar het werkt allemaal averechts, om eerlijk te zijn. Nu is het alleen mijn ''nieuwe'' leventje indelen. Want steeds heel druk met afsprakan en revalideren en dat valt nu een beetje weg. En dan? Genieten van mijn zwangerschap, dat is 1 ding wat zeker is. Maar 's morgens om 8.30 uur op de bank zitten en tegen een plant aan zitten prate is ook niet echt wat hè, dag in dag uit. Dus ben eigenlijk op zoek naar iets wat ik gezien mijn beperkingen kan doen in mijn nieuwe vrije tijd.

Het weekend zitten neuzen op markplaats en heb hele mooie box gezien en leuke complete badset van bebe jou. Er staat genoeg troep op markplaats maar als je goed zoek vind je hele mooie goed uitziende dingen. Zo hebben we onze complete kinderwagen, buggy & maxi cosi daar weg enzo. En gisteren dus de box gehaald, die er erg mooi en stevig uit ziet met handige stevige wielen. En had op de badset voor de gein €25,- geboden, das echt spot goedkoop voor alles bij elkaar. Dacht gaat ze vast niet mee akkoord, maar wel dus, hihih. Incl. chocolade letters voor de kids. Dus wij helemaal blij en de kinders ook, had ook nog chocolade centjes gekocht. Ben helemaal blij met onze nieuwe spulletjes voor Uk.

Zo dat is voor de verandering een keer een heel lang verhaal van mij, hihih.

Wens jullie hele fijne week! Vanavond of anders snel kom ik wel ff langs om te vertellen hoe het bij de vk was. Dan hebben jullie ondertussen de kans om te vertellen hoe het met jullie allemaal gaat????

Liefs Nathalie

Hoi!

Wat leuk om weer eens wat van Boeffie te horen, die krijgt al bijna haar baby'tje, super lijkt me dat! Ben zo benieuwd of het een jongen of een meisje is!
En Iris een positieve ovutest! Super!! Heb je deze maand wer ovutesten van sensitest gebruikt? En welke dag ben je begonnen?
Mijn ei heb ik deze maand niet gevonden en zit nu te wachten tot de NOD, die kan vanaf vandaag t/m donderdag zijn dus het wordt weer een spannende week!

Alleen heb ik wel de "bekende" ongitekenen weer dus ik ben bang dat het weer niet gekukt is......
Maar ik wacht geduldig (ahum hihi) af!
Mocht het nodig zijn doe ik vrijdag pas een test.

Natahlie, wat leuk dat je allemaal spulletjes voor je beebje gekocht hebt! Ik kan me heel goed voorstellen dat je wegzwijmelt bij al die leuke spulletjes!

Meisjes, ik hou jullie op de hoogte deze week.

Groetjes,

Missy

Terug
Bovenaan