A
Anoniem
Guest
Hi Meiden ben ik ook weer een keertje. De laatste tijd niet echt veel puf om te reageren op het forum sorry. Maar hier ben ik weer ff hoor. Was erg benieuwd hoe het met jullie gaat.
Spannend nog maar paar daagjes wachten en dan weet je meer Missy. Negatieve ovualtietesten willen idd niet veel zeggen. Je kan je ei eerder of later hebben. Hoeveel heb je er gebruikt?
Mama23 druk aan klussen in alle vormen van het woord, hihih. Succes meis, duim voor je!
Iris hoe is ie met jou meis?
Hier helemaal blij met ons wiegje. Deze week hebben we de kledingkast verplaatst naar de toekomstige babykamer. Pff wat een werk en wat een zooi zeg. De wieg & kinderwagen, buggy & maxi cosi staan nu ff op de kleine kamer, totdat het nieuwe bureau van mijn vriend gemaakt word. Als ik bed lig kan ik de wieg zien en helemaal lekker wegzwijmelen, hihih.
Verder hebben we idd steeds meer ideeën voor de babykamer. Maar doordat mijn broertje vorige week vrijdag de sleutel van zijn huis heeft gekregen zijn we daar ook veel aan het klussen. Dit weekend gelukkig een rustig weekend. Maar zo eens een keer geen afspraken in mijn agenda, das bijzonder, hihih.
De laatste dagen heb ik best wel trekkend/rekkend gevoel in mijn buik. Eigenlijk de hele dag door. Ik denk bandenpijn. Onze kat wil ook steeds op mijn buik liggen. Maar soms doet het best pijn. Dus maar ff rustig aan doen.
Wens jullie allemaal heel fijn weekend en ik blijf duimen!
Liefs Nathalie