Kwebbelmeiden van Maart nr.4!

spannend miss dovie!! valt niet mee dat wachten he?! ik zal voor je duimen deze week!   ik had trouwens weer ovulatietesten gebruikt van sensietest...ik was begonnen op dag 19 omdat ik de laatste tijd een vrij korte cycles had en had dus gister nog maar 1 test....dus ik al een beetje balen (ik dacht...shit weer geen ei gevonden) maar toen was de test dus positief...wij natuurlijk gelijk het bed in gedoken...hahahaha

heel gek maar ik was gewoon blij dat ik mijn ei ontdekt had....ik heb nog maar 2 maanden ovulatietesten gebruikt...maar bij de eerste keer dat ik mijn ei gevonden had konden we niet klussen en de tweede keer was ik te laat begonnen met die testen dus mijn ei misgelopen...nu kunnen we tenminste echt gericht klussen...

oooow wat lijkt me dat leuk nathalie...al die spulletjes kopen!geweldig...kan nu al bijna niet wachten...

en mama23 hoe is het met jouw meis?

gister was mijn vriendin met dr kleine ventje bij ons op visite....echt zooo super schattig zeg...ik denk dat mijn eierstokken gelijk begonnen te rammelen...hahha...

mij oma was er gister ook en die zei ook meerdere keren dat het me goed stond zo'n kleintje en dat ze niet kon wachten om ook overgrootoma te worden...zegt mijn vriend ineens....ik doe mijn best maar het wil nog niet.....ze dachten dat hij er een grapje over maakte(gelukkig) maar ik had echt het gevoel dat ik een hoofd zo rood als een tomaat had joh...

vandaag lekker niets gedaan...lekker tijdschriftje gelezen, tv gekeken...en een beetje over internet gesurft...heerlijk! heb nu een weekje vakantie!

nou meiden, tot snel!

liefs iris

haaa ladies, om te beginnen op verzoek van mama22, het weblog adres van mij, papa Roland en mini muppet;
http://ninarolandminimuppet.web-log.nl/

(Daar houdt ik echt alles op bij (nog net niet uit verveling hoe vaak ik moet piesen...hihi)

Nathalie, misschien moeten we samen naar wat planten kijken haha... is in ieder geval gezelliger dan de hele dag thuis zitten... pfeeew!

Vandaag ben ik nog even naar de kapper geweest een stuk korter koppie nu, was wel even nodig. Verder na een half uur waggelen weer doodmoe en ik lijk wel een kermisattractie met die joekel buik van me... dus snel weer onder de wol gekropen.

nou meiden fijne avond, ik ga lekker plat...

ps... mocht de beeb geboren worden dan is dat als eerste op mijn weblog te vinden, houdt 'em in de gaten!

toedellls boeffie

ps voor een buikfoto van afgelopen week (schrik niet...) klik hier;
buikoto boeffie

Hi Meiden, hier was ik ff weer om te vertellen hoe het bij de vk was gisteren. Ben er maar ff kort, want moet zo mijn broertje helpen met de vouwgordijnen in zijn nieuwe huisje. Even instructies geven en dan kan ik weer lekker naar huis, want volgens mij ben ik vandaag niet heel fit.

Bij de vk ging alles goed. Ik ben 0 kg aangekomen, dus helemaal trots. Na 17 weekjes zwanger maar 1 kg gegroeid dus dat gaat de goede kant op. Mijn bloeddruk was ook goed met 137 over 80 en heb het hartje weer mogen horen, wat toch wel het mooiste moment blijft!! Dus ging weer met een voldaan en tevreden gevoel naar huis.

Vanavond krijg ik bezoek van een vriendin, maar ik kom snel weer ff bij lezen en reageren. Sorry voor mijn ego berichtje.

Liefs Nathalie

Hoi Nathalie en andere dames, Nathalie hoop dat de gordijnen goed hangen! Fijn dat je controle okee was, en maar zo weinig aangekomen, ben stiekem jaloers, ik zit op zo'n 16 kilo gok ik... ahum...
Heb vandaag ook controle gehad, man lief een keer meegenomen, alles okee, baby ligt nog steeds perfect alleen mijn bloeddruk was ietsje lager maar dat was niet erg. Dus mag volgende week weer. Tenzij de beeb ineens geboren wordt, want met nog maar 24 dagen te gaan.. weet je het niet.
En hier nog even een foto van mij bij de vk op de bank, enne ik kwam dus mooi niet meer omhoog!!

lekker liggen

groetjesBoeffie

Hey meiden,

Ik wil ten eerste boeffie alvast heel veel succes wensen voor de komende bevalling. Ik zal je site zeker in de gaten houden.

Ten tweede wil ik jullie even laten weten dat ik de komende periode minder aanwezig zal zijn op het forum. Aangezien ik het de laatste weken van dit jaar zeer druk ga krijgen met werk e.d. zal ik geen tijd meer hebben om hier uitgebreid mee te kletsen. Daarnaast lijkt het me ook verstandig dat ik een stapje terug doe.

Ik merk dat het emotioneel gezien veel te zwaar voor mij wordt. Ik kreeg de vraag of ik tegen het hsg onderzoek op zag, maar moet zeggen dat ik daar nog niet echt problemen mee heb, maar wel met wat daarnaa gaat gebeuren.....tsjah wat dat weet ik dus nog niet, maar dan zal het echte medische gebeuren plaats gaan vinden en daar ben ik helemaal nog niet klaar voor. Ik hoop dat het hsg onderzoek mij net dat ene kleine beetje steun geeft wat ik nodig heb en niet verder de mm in hoef.

Ik wens jullie allemaal heel veel succes met bevallen/zwanger worden/zwanger zijn en zal jullie via nathalie wel op de hoogte houden.

Kzal jullie missen, maar is wel ff beter voor mezelf. Vind het altijd jammer als andere deze keuze maken, maar nu begrijp ik pas waarom.

Meiden een hele dikke kus en knuf van mama23.

Hoi allemaal,

Boeffie wat een grappige foto! haha
Ben best jaloers op je dikke buikje hoor!
Inderdaad alvast heel veel succes met de bevalling straks, ik hou je site in de gaten wat het wordt!

Mama2006, ik herken je gevoel helemaal. Wat een gedoe allemaal. Als je het forum hier leest zie ik ZOVEEL meiden die binnen no time zwanger zijn dat de moed me in de schoenen zinkt. Vanmorgen heb ik een test gedaan (wilde wachten tot vrijdag maar kon me niet beheersen) endie was weer eens negatief...
Nu is het dus gewoon weer wachten tot die klote rd's weer komen en dan gaan we naar ronde 9.
Als het meteen was gelukt in maart hadden we nu al bijna gaan bevallen...
Ik word er de laatste tijd wel sip van hoor.
Elke keer weer die teleurstelling.

Ergens heb ik natuurlijk nog een heel klein beetje hoop dat ik te vroeg getest heb (maar op dag 32 lijkt me dat van niet) en dat de ongi alsnog uitblijft.
We zullen wel zien... Het zal wel niet.

Pf, moest even mijn hart luchten.

Meiden, liefs van een depri missy

hey missy en mama23...we laten de moed niet in onze schoenen zakken hoor!!!! ook wij worden mama's!

ook ik ken dat gevoel van mama23 maar al te goed...ik heb er zelf ook een paar keer over nagedacht...ik hoop dat je wel weer gezellig terug komt als je je weer wat beter voelt! maar laat ons wel op de hoogte hoor....via nathalie dan...

missy jij gaat toch niet ook weg he....zou ik echt jammer vinden...want dan ben ik nog als enige niet zwangere aan het kletsen...

wij gaan het ook een stukje rustiger aan doen...als het deze maand niet is gelukt stop ik even met ovulatietesten etc. en laat ik het allemaal op z'n beloop gaan(we blijven natuurlijk wel klussen...maar dan wanneer wij er zin in hebben en niet perse wanneer ik vruchtbaar ben)...even een stukje afstand nemen...natuurlijk blijf ik hier gezellig doorkletsen...

mijn vruchtbare dagen zijn al weer voorbij...ik ben wel blij dat we deze maand   geklust hebben op het goede moment...maar ik ga er (nu nog) niet van uit dat het wel eens gelukt zou zijn...

boefje...spannend zeg bij jouw schiet het al op!weet je eigenlijk al wat het word?(zou je vast al wel eens antwoord op hebben gegeven maar weet het niet meer)

en nathalie...hoe is het met jouw meis?nog  leuke spulletjes gekocht voor beeb?

nou meiden ik ga even heerlijk voor de tv hangen...

liefs iris

beste meiden, ik leef met jullie mee. En begrijp het inderdaad goed als een aantal van jullie even pas op de plaats maakt. Ik heb misschien makkelijk praten, omdat ik zo snel zwanger was, maar ik weet zeker dat ook voor jullie een lief ukkie zal komen. Ik gun het jullie van harte...misschien duurt het wat langer maar blijf hoop houden!

liefs en sterkte meiden!!

boeffie

Terug
Bovenaan