Kwebbelmeiden van Maart nr.4!

Hoiii, ben ik ook weer. Hier vanaf vanmorgen al steken in mijn buik en soms erg harde buik en trekt naar mijn rug. Zal er allemaal wel bij horen, vandaag maar ff beetje rustig aan.

Missy wat naar dat je negatief getest hebt meis. Hopelijk snel duidelijkheid. Ik blijf duimen!

Iris Christel kletst mee in msn group new mommies. Ik weet niet of ze hier nog mee leest. Zal het eens aan haar vragen.

Yippie mama23 weer terug, hihih. Ze kan gewoon niet zonder ons, ik wist het wel, hihih. Net als Iris. Kan me voorstellen dat jullie het soms helemaal niet meer zien zitten hoor meiden. En dan van alles proberen om je maar wat beter te voelen en misschien niet zoveel mee bezig te zijn. Maar het is gewoon allemaal iets heel wonderlijks en dan moet je soms gewoon van je af kletsen. daarom is het fijn dat dit forum er is.

Wens jullie allemaal heel fijn weekend en tot snel maar weer!

Liefs Nathalie

Nod lijstje Meiden van Maart!!!!

Christel, 29 jaar               9e ronde -   2e kindje                 05-12-08

Mamma22, 23 jaar       10e ronde -  1ste kindje       07-12-08
Iris, 22 jaar                                10e ronde - 1ste kindje          07-12-08
Miss Dovie,  27 jaar      9e ronde - 1ste kindje            31-12-08
Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Niemand op het wachtbankje momenteel

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Niemand is momenteel overtijd

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April:
Boeffieboh, 25 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Mei:    
Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld:  19 januari 2009
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009
Juli:
Esther, 32 jaar                     6e ronde - 1e kindje      uitgeteld: 4 april 2009
Augustus:
Nathalie, 24 jaar              6e ronde  - 1e kindje        uitgeteld:  3 mei 2009

Bezoekjes VK

Boeffie      
9e bezoek      18 november (ben dan bijna 36 weken..)

Nathalie
Controle          24  november om 15.50 uur

Afspraken voor de mooiste Echo's

Nathalie
20 weken echo        15 december  om  16.00 uur

Gyn afspraken ~Heelllll veellll Geluk~

Mama22
HSG onderzoek 11 december om 14.00 uur

Hoi meiden,
Helaas zijn de rd's weer gekomen..... Nu op dag 34 dus mijn cyclus is weer ineens 3 dagen later dan vorige maand.
Nou ja, niks aan te doen. Ik heb paar traantjes gelaten en vanmorgen de huisarts gebeld. Mannetje en ik worden aanstaande woensdag verwacht.
We gaan een doorverwijzing vragen voor de gyn.
Willen ons gewoon even laten onderzoeken.
Best jammer want zo gaat het niet echt zoals ik gewild had maar ja, het wachten heeft lang genoeg geduurd.

Verder iedereen weer aan het wachten.. Worden weer spannende tijden!

Veel liefs,

Missy

Hoi Dames

Zouden jullie mij ook willen toevoegen?
We zijn ook vanaf maart bezig voor ons 2 de kindje ben 29 jaar en we hebben een dochter van bijna 3 jaar en we zitten nu in ronde 8 bijna 9 want zaterdag was mijn NOD en er is nog steeds geen rdtjes .
De vorige x was het ook 2 dagen later dus wachten we nog even af.
als er vrijdag nog niets is dan wil ik gaan testen ....mischien is het wel een positieve sinterklaas kado.( hope so ).
Bij onze dochter heeft ook een jaar geduurd tot dat ik zwanger raakte . dus bij deze gaat ook niet zo vlot....maar we geven de moet niet op .
Omdat mij cyclus zo onregelmatig is ( was ) en vanaf oktober weer normaal....krijg je nu weer wat hoop.
Mijn lichaam heeft mij vaak voor de gek gehouden dus wil me er niet te veel mee bezig houden , dus begin ook niet weer met ovulatie testen weer beginnen.
mischien hoeft het niet meer hihihi.
Ik reken erop dat mij RD tjes gewoon komt. we zien wel. hopelijk word het voor iedereen de maand december een vruchtbare maand word , en dat we volgend jaar rond september een kindje in de armen mogen hebben .

X Dalia

@ missy, jammer zeg!!weer niet gelukt! hou je ons op de hoogte van je bezoek aan de HA?

@dalia, welkom!

hier is het weer afwachten geblazen....denk niet dat het gelukt is hoor...voel me niet anders ofzo..

eigenlijk niet veel te vertellen ...kwam even buurten en kijken of missy al wat meer wist...

nou meiden tot snel!

liefs iris

p.s....voor jouw ook een spannende tijd dalia!!!hoop voor je dat de rdtjes wegblijven...hebben we er eindelijk weer een zwangere bij  hoe oud is je 1ste kindje?jongetje of meisje?

bij mij (en bij nog 3 andere hier) wil het niet zo vlotten...ik heb ook een beetje onregelmatige cycles..v.a 21 dagen tot 28 dagen....ik gebruik wel ovulatietests...ik vind het fijn om te weten wanneer mijn ei is en wanneer ik mijn nod ongeveer kan verwachten...het geeft mij dus juist wat rust. maar ik moet wel zeggen dat ik hoe langer we er mee bezig zijn hoe meer teleurgesteld ik ben als de rdtjes weer komen...probeer ook niet al te veel mee bezig te zijn...zoek veel afleiding ...vooral na de klusweek...vind ik altijd zo lang duren...

nu ga ik echt...nog even wat rommeltjes opruimen ...

liefs iris

Hoi Iris21

We hebben een dochter van bijna 3 jaar.
Het word wel tijd voor een broertje en een zusje voor haar.....en hoe langer het duurt hoe meer kriebels je krijgt.
Je ziet overal baby of dames met dikke buiken GGGGRRRRR wil het zo graag.
Maar we geven de moet niet op.....wil er ook niet teveel mee bezig houden , want dan wil het niet.
Voor iedreen die zo lang bezig zijn is het enorm vervelend als de RDtjes weer elke maand komen........
ben nu 3 dagen overtijd en krijg het gevoel dat de RDtjes komen , maar zolang er nog niets is , hebben we nog hoop.
We wachten wel af ...testen wacht ik af einde deze week als er nog niets is.
Voor de andere dames die zwanger zijn
Gefeliciteerd meiden en lekker gaan genieten.
De anderen veel succes en hopen dat we in 2009 een kindje in de armen mogen hebben.

Liefs Dalia

ha meiden, hier een berichtje van mij, heb maar even het lijstje aangepast. En nee, nog steeds geen uk. Maar ja... die komt vanzelf wel, zal heus niet tot volgend jaar blijven zitten...
Dalia, welkom, leuk weer een nieuwe klets partner hier erbij!
verder weinig nieuws aan t front, mocht gisteren weer op controle, niks bijzonders, dus nu volgende week weer... doeiiii

Nod lijstje Meiden van Maart!!!!

Christel, 29 jaar               9e ronde -   2e kindje                 05-12-08

Mamma22, 23 jaar       10e ronde -  1ste kindje       07-12-08
Iris, 22 jaar                                10e ronde - 1ste kindje          07-12-08
Miss Dovie,  27 jaar      9e ronde - 1ste kindje            31-12-08
Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Niemand op het wachtbankje momenteel

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Niemand is momenteel overtijd

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April:
Boeffieboh, 25 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Mei:    
Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld:  19 januari 2009
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009
Juli:
Esther, 32 jaar                     6e ronde - 1e kindje      uitgeteld: 4 april 2009
Augustus:
Nathalie, 24 jaar              6e ronde  - 1e kindje        uitgeteld:  3 mei 2009

Bezoekjes VK

Boeffie      
12e bezoek      9 december  (ben dan bijna  38,5 week)

Nathalie
Controle          24  november om 15.50 uur

Afspraken voor de mooiste Echo's

Nathalie
20 weken echo        15 december  om  16.00 uur

Gyn afspraken ~Heelllll veellll Geluk~

Mama22
HSG onderzoek 11 december om 14.00 uur

Hoi meiden,

Bijna spannend voor Iris en mama, aankomende vrijdag hun NOD!
Hoe voelen jullie je?

Ik vandaag begonnen met tabletten teunisbloemolie onder het motto: baadt het niet, schaadt het niet.
Donderdag naar de dokter en dan benieuwd wat ie te zeggen heeft en wat er gaat gebeuren!

Tot snel!

Terug
Bovenaan