Kwebbelmeiden van Maart nr.4!

hey meiden,

@missy , hoop ook dat je gewoon zwanger word...zonder artsen en onderzoeken enzo! gaan we wel van uit toch?!

@mama23 , balen zeg!weer niet gelukt!hoe voel je je?geef de moed niet op he?!

hier geen bijzonderheden...heb wel een 'zeurderig'  gevoel in mijn onderbuik...maar jah heb ik al de hele week en sinds gisteren doen mijn borsten zeer( heb ik niet altijd voor dat ik ongi moet worden)   ik hoop natuurlijk wel dat het nu eens raak is....maar het zal wel niet zo zijn...

ik ga straks even mijn kerst spullen zoeken...eens even kijken wat ik allemaal heb en misschien nog wat leuke kerst decoraties kopen...heb wel zin in de kerst...gezellig!

hebben jullie nog plannen voor het weekend?

nou meiden, ik ga even wat doen ,

liefs iris

Nod lijstje Meiden van Maart!!!!

Miss Dovie,  27 jaar      9e ronde - 1ste kindje            31-12-08
Mamma22, 23 jaar       11e ronde -  1ste kindje       01-01-09
Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Iris, 22 jaar                                10e ronde - 1ste kindje          07-12-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Dalia, 29 jaar                        8e ronde - 2e kindje                        29-11-08
De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April:
Boeffieboh, 25 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Mei:    
Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld:  19 januari 2009
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009
Juli:
Esther, 32 jaar                     6e ronde - 1e kindje      uitgeteld: 4 april 2009
Augustus:
Nathalie, 24 jaar              6e ronde  - 1e kindje        uitgeteld:  3 mei 2009
December:
Christel, 29 jaar               9e ronde -   2e kindje    uitgeteld: 12 augstus 2009

Bezoekjes VK

Boeffie      
12e bezoek      9 december  (ben dan bijna  38,5 week)

Nathalie
Controle          24  november om 15.50 uur

Afspraken voor de mooiste Echo's

Nathalie
20 weken echo        15 december  om  16.00 uur

Gyn afspraken ~Heelllll veellll Geluk~

Mama22
HSG onderzoek 11 december om 14.00 uur

GRRRRRRRRRR stomme rd-tjes blijf weg bij de meiden hier ja!!!!

Zo hopelijk helpt het, hahah. Ik heb ff heel hard gegild en boos gekeken.
Het is voor jou heel spannend Iris, we blijven duimen meis!

Hier volgens mij gisteren voor het eerst onze kleine uk gevoeld.
Het fladderde een beetje in mijn buik, heel bijzonder. Verder moe, maar ja
dat hoord er ook bij en moet gewoon rustmomenten nemen.
Ben nu lekker bij mijn schoonouders, en ga vanavond lekker in bad hier. Heerlijk!

Wens jullie allemaal nog fijn weekend! Liefs Nathalie

hey meiden,

fijn weekend gehad?
voor mij begint het weekend nu pas....ik werk in de zorg dus tja ook onregelmatig....

@nathalie, wat gaaf dat je je kleine heb gevoeld!!!zal idd wel heel erg bijzonder zijn!

ik ben helaas gisteravond weer ongi geworden!die rot rdtje ook! nou jah...op naar ronde 11 en mijn nod is net als mama 1 januari 2009!...zou wel een super goed begin van het nieuwe jaar kunnen worden he?!
ik ga ook deze maand weer ovulatietesten gebruiken...vind ik wel prettig , weet ik in iedergeval wanneer mijn eisprong is ...

nou meiden, ik ga even boodschappen doen, wanet ik heb helemaal niets meer in huis!

fijne dag!

liefs iris

Hoi Dames van maart

Ik heb zaterdag middag getest...een hele vage lichte 2 de streepje
Zondag morgen weer opnieuw getest test mislukt geen strepen te zien ook geen eerste en viel de test uitelkaar in mijn handen ....gggggrrrrr nog geen zekerheid.
Mijn dochter naar school gebracht vandaag en snel een nieuwe test gekocht maar dan van clear blue....een hele lichte plus.......dus denk dat het nu wel raak is , maar wil een echte dikke plus zien dan heb je zeker mee zekerheid ...dus ga morgen vroeg weer testen , dan wel de laatste x , heb genoeg testen gezien dit jaar.
Tot morgen

Groetjes Dalia

hey dalia, alvast een voorzichtige gefeliciteerd!!!hou ons wel op de hoogte he..?! ennuh als je echt zekerheid heb....strooi je dan wat glitters voor ons???

liefs iris

Oh spannend! Misschien weer een zwangere in ons midden!!
We duimen voor je!!

Hier de klusdagen weer begonnen dus elke avond vroeg naar bed hihi ;-)

Ik ga vanavond zaterdag weer ovutesten gebruiken, misschien kan ik deze maand wel iets vinden. Ben er deze maand wel minder mee bezig dus misschien helpt het. Ben weinig op het forum en thuis hebben we het er ook niet zo vaak over.

Op 31 december hoop ik natuurlijk wel s'avonds aan de appelsap te zitten ipv aan de champagne!!

Tot snel!

hey!

en dalia..???weet je al iets?

missy, succes met klussen deze week!ik hoop ook dat je 31 dec aan de jip en janneke wijn zit!

hoe is het met mama en nathalie?wat zijn jullie stil?

ik ga er weer vandaag, tot snel!

liefs iris

Terug
Bovenaan