Kwebbelmeiden van Maart nr.4!

Nod lijstje Meiden van Maart!!!!

Christel, 29 jaar               9e ronde -   2e kindje                 05-12-08

Mamma22, 23 jaar       10e ronde -  1ste kindje       07-12-08
Iris, 22 jaar                                10e ronde - 1ste kindje          07-12-08
Miss Dovie,  27 jaar      9e ronde - 1ste kindje            31-12-08
Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Niemand op het wachtbankje momenteel

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Dalia, 29 jaar                        8e ronde - 2e kindje                        29-11-08
De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April:
Boeffieboh, 25 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Mei:    
Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld:  19 januari 2009
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009
Juli:
Esther, 32 jaar                     6e ronde - 1e kindje      uitgeteld: 4 april 2009
Augustus:
Nathalie, 24 jaar              6e ronde  - 1e kindje        uitgeteld:  3 mei 2009

Bezoekjes VK

Boeffie      
12e bezoek      9 december  (ben dan bijna  38,5 week)

Nathalie
Controle          24  november om 15.50 uur

Afspraken voor de mooiste Echo's

Nathalie
20 weken echo        15 december  om  16.00 uur

Gyn afspraken ~Heelllll veellll Geluk~

Mama22
HSG onderzoek 11 december om 14.00 uur

Hallo meiden, ik kom ook weer ff om het hoekje kijken.
Dalia welkom, ik heb je ff in ons lijstje gezet meis. We duimen voor je!
Gezellig dat je met ons mee komt kletsen. Zou fijn zijn als je onze einde van de week leuk nieuws te melden hebt, want beetje glitters kunnen we in deze topic wel gebruiken, niet waar meiden.

Missy wat balen dat je toch weer ongi bent geworden. Goed van je dat jullie de stap naar de ha zetten. Hou je onze op de hoogte?

Christel & Mama23 toitoitoi! Ik duim mega voor jullie!

Iris natuurlijk ook voor jou meis, het is en blijft spannend en keer op keer weer afwachten valt niet mee.

Hier gisteren mijn urine laten controleren op verzoek van vk. Ik heb namelijk het weekend steken in mijn buik, harde buiken en pijn in mijn rug gehad. Nou ja die steken zijn er nu ook nog wel. Maar het is geen blaasonsteking. Waarschijnlijk bandenpijn, die heel vervelend uit pakt en moet rustiger aan doen van de vk en goed naar mijn lichaam luisteren.

Ik heb eind gesprek gehad bij fysiotherapie en gesprek met revalidatiearts en ga stoppen met revalidatie therapie tot zowiezo na de bevalling en dan zien we wel weer. Als er in tussentijd iets is kan ik altijd bij hun terecht, maar hoef gelukkig niet meer meerdere dagen per week naar het ziekenhuis. Maar kan nu tijd aan mezelf besteden, genieten van mijn zwangerschap en rustmomenten nemen als dat nodig is.

Ik kijk nu al naar uit om naar bed te gaan, want ons nieuwe bed is er eindelijkkk. Het ging echt niet meer. Ik lig al paar weken/maanden op het logeerbed en kon echt niet meer liggen op ons bed, slaap steeds slechter. Hoop dat met dit goede bed ik heel wat fijne uurtjes mag slapen. En niet zoals vannacht onwijs dromen. Tenzij het mooie dromen zijn natuurlijk, hihih

Boeffie voor jou schiet het aardig op meis. Ben zoooo benieuwd hoe het allemaal met je gaat. Bevalling enzo en kraamtijd. Je bent ons voorbeeld meis!

Liefs Nathalie

Hey meiden,

Hoe gaat ie hier????? Hier ff een kort ego berichtje van mij....

Mijn puistjes beginnen weer door te komen en had toenstraks wat ongi pijn, dus ik hoop dat ze er snel aankomen want dan zijn ze ook weer weg voor donderdag!!!!!!!!!!

Helaas kan mannetje niet mee ivm werk. Maar nu gaat mams mee. Daarna zijn we lekker een weekendje weg dus kan ik ff lekker ontspannen.

Meiden veel succes weer deze ronde!!!!!!!!!!!!! Boeffiehhh laat  haar maar komen hoor!!!!! hihi

Kus mama23

goeiemorgen meiden!!!

even een kort teken van leven van mij...hier nog geen rdtjes te bekennen en ook nog geen puisten....maar ben toch bang dat ik door moet naar ronde 11 hoor...we zien wel...mijn nod is ook pas zondag (of maandag..)

voor de rest niet veel nieuw hier...

mama23 fijn dat je weer gezellig met ons mee blijft kletsen!

meiden, fijne dag!en tot snel!

liefs iris

Hoi meiden,

Hier weer even een update.
Net terug van de dokter. We hebben een paar maandjes gelogen (13 gezegd ipv 8 maanden) ach, een leugentje om bestwil hihi
We hebben een verwijsbrief gekregen voor de gyn. Ik ga straks even bellen voor een afspraak maar mannetje en ik hebben besloten pas in januari te gaan zodat we deze maand nog in ieder geval de kans hebben om zelf zwanger te worden.
Heel gek, ik heb er ook ineens veel vertrouwen in dat het ons gewoon zelf gaat lukken binnenkort, ik weet niet hoe het komt.

Misschien dat mocht het nu niet lukken dat we dan in ieder geval snel geholpen gaan worden.

Zag dus tegen het bezoek op maar ben er eigelijk erg opgelucht door.

Veel liefs,

Missy

Hey meiden,

Hier ff een kort en ego berichtje.....Ik ben ongi geworden....

Kus mama23

Terug
Bovenaan