Hi Meiden, het forum deed raar dus kon jullie nog niet laten weten hoe het hier gaat. Heb net het de weblog van kleine nora ff doorgelezen. Moest nog heel wat bijlezen, want was de site kwijt. Dus dat eerst gedaan en toen het recente. Echt super hoe je het bij hebt gehouden boeffie. Ik ben ook nog steeds fanatiek bezig. Al kan ik me nog niet echt iets voorstellen dat ik echt mega dikke olifant word die niks meer kan, maar daar ontkom ik ben ik bang niet aan. Hoe voel je je?
Hoe gaat het met de rest van ons gezelschap hiero? Tis rustig aan het front.
Ik ben erg blij jullie te mogen vertellen dat alles goed is met onze kleine uk. Uk is inmiddels 23 cm en 361 gram, goed hè. Mooi gegroeid en geen afwijkingen te zien. Alles was helemaal goed, dus wij zijn helemaal happy.
Ik voel me alleen sinds gisteren niet zo heel lekker. Gisteren voor het eerst moeten spugen. En ja hoor waar? op de parkeerplaats van supermarkt, grrr. Gelukkig in een ander dorp, hahah. Ik was niet misselijk ofzo, en ging allemaal goed. Had afgerekend, boodschapjes in mijn kratje gedaan en liep naar buiten. Ineens werd ik helemaal niet lekker, zo uit het niets. En bij de auto al kokhalsen dus dacht oh jee dit gaat niet goed. Dus rustig zitten en hopen dat het af zou zakken. Had uiteraard geen plastic zak in de auto ofzo, dan kon ik het daar in doen. Ik snel mijn jas uit, want was bang dat ik alles onder zou spugen en moest nog naar de dietiste dus zag het al helemaal voor me. Maar gelukkig liep dat goed af. Alleen wel gespuugd, helemaal waterig, knal geel, ik snapte er niks van. Maar daarna voelde ik me wel meteen beter.
Vandaag ben ik al helemaal niet lekker, hoofdpijn, snotterig,niezen, loop te wiebelen op mijn benen, kan niet veel doen, dus tis een beetje een beddagje geworden, want vandaag kan ik die rust pakken in de hoop dat ik morgen dan weer wat opgeknapt ben.
Hoe gaat het met jullie?
Liefs Nathalie