Kwebbelmeiden van Maart nr.4!

Hey meiden,

Sorry dat ik niet zoveel hier ben, maar zit in de nachtdiensten. Ik ben net wakker hahaha. Morgen voor mij een spannende dag.......het HSG onderzoek!!!!!!!!!!!!

Dalia wat spannend meis....laat je nog wat horen?????

Ook ik ben  benieuwd wat ik met oud en nieuw mag drinken, want je nod op 1 januari is toch wel heel speciaal!!!!!!!

Ik breng jullie morgen wel een verslagje over hoe het is gegaan.

Kus mama23

Hoi mamma22

Toevallig ja ik zit ook in de nacht dienst deze week....afgelopen nacht mijn laatste nachtje van dit jaar en heb nu weekend.
Hoe is het vandaag gegaan ( HSG )

Hier eigenlijk nog steeds geen nieuws.
Als ik met de middag urine test krijg ik een hele vage 2 de streepje.
En met de ochtend urine is de test ( zelfs al 2 testen ) helemaal mislukt.....snap er niets van, komen er helemaal gee strepen zelf geen eerste.
Maar heb wel 2 vage   lichte 2 de streep gehad.
Ik heb er eigenlijk wel een goed gevoel bij.
heb sinds een week enorm last van mijn borsten en af en toe krampjes in mijn buik.
Ik heb het eerder gehad toen ik overtijd was 4 maanden geleden , maar dat was schijn. En nu voel ik me anders dan anders.
Maar ga nog een paar dagen wachten , en dan weer een test doen.
Kost je handen vol geld die testen , terwijl ze ook nog mislukken......dus wie weet volgende week , anders bel ik de HA wel , daar testen ze ook voor je .......

Hey meiden,

hier ff een kort ego berichtje, want ben doodmoe en zit in de nachtdienst.....gelukkig de laatste.

Vandaag is het HSG onderzoek niet doorgegaan door een  kl*te pilletje.   Dit is dus antibiotica en die moet je volgens mij de dag van te voren innemen en een tijdje na het onderzoek. Door het hele gedoe met die nachtdiensten en het weekendje weg morgen ben ik dit dus helemaal vergeten en aangezien wij geen infectie aan mijn baarmoeder willen oplopen moesten we het onderzoek staken. Ik baal dus echt als een stekker en vind dat ik enorm   heb gefaald.
Ik heb daarom dus ook besloten om nu echt een stapje terug te doen. Ik krijg nl. zo de schijt van het hele zwanger worden op deze manier. Sorry voor mijn taalgebruik en mijn kijk op zwanger worden, maar zit er echt ff doorheen.

Meiden ik ga jullie voor nu even een tijdje vaarwel zeggen (hopen dat ik nu ook woord kan houden en niet weer binnen 2 dagen terug ben). Ik mag 8 jan. weer terug voor een HSG en wie weet zien we ons dan in het nieuwe jaar weer met allemaal beter nieuws.

Voor jullie allemaal heeeeeeeel veel succes met het zwanger worden of al zijn en voor degene die "bijna"  moeten bevallen

Allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar. Dat het maar een vruchtbaar jaar mag worden!!!!!!!

Kus mama23

beste meiden, ik ben afgelopen woensdag de mama geworden van Nora! We zijn na drie dagen ziekenhuis weer thuiis en onze dame doet het erg goed. ik wens jullie alle succes van de wereld toe de komende tijd. Liefs Nina

foto Nora

meiden , wat is het rustig hier zeg!!!

boeffie, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!super joh!   is alles goed gegaan met de bevalling enzo?

ik hou het even kort want mijn moeder komt zo op visite, maar ik kom snel weer even langs!

liefs iris

GEFELICITEERDDDDD Boeffie! Wat super zeg zeg.
Wat een heerlijke bolle wangen zeg. Hoe is het gegaan?
Ik moet maar ff de link van je site zoeken denk ik en eens ff bij gaan lezen.

Mama23 jou spreek ik via sms & msn dus je kent mijn woordjes!
Dat wil niet zeggen dat ik daarom weinig op het forum ben hoor meiden.
Ik ben de laatste tijd best druk en heb steeds steken in mijn buik, dus ff stapje terug gedaan. Vanmiddag om 16.00 uur 20 weken echo. Dus dat duurt ff voordat we terug zijn. En daarna moeten we hapje eten, want mijn schoonouders moeten vanavond nog terug naar huis, omdat mijn schoonpaps morgen weer moet werken. Mijn schoonouders zijn hier namelijk sinds zaterdag. Vorige week zaterdag ben ik naar mijn schoonouders geweest tot dinsdag ochtend.  

Iris wat naar dat je weer ongi bent gworden meis. Tegelijke tijd je nod met mama23. Ik hoop echt zooooooooooo dat 2008 jullie heel wat moois gaat brengen. En jullie 2009 met een positieve test in gaan.

Dahlia (sorry weet niet of ik je naam goed schrijf) heb jij al meer duidelijkheid?

Ik kom vanavond misschien ff kort of anders morgen zo snel mogelijk okay?

Liefs Nathalie

Nod lijstje Meiden van Maart!!!!

Miss Dovie,  27 jaar      9e ronde - 1ste kindje            31-12-08
Mamma22, 23 jaar       11e ronde -  1ste kindje       01-01-09
Iris, 22 jaar                                11e ronde - 1ste kindje          01-01-09
Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel niemand op wachtbankje!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Dalia, 29 jaar                        8e ronde - 2e kindje                        29-11-08
De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April:
Boeffieboh, 25 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Bevallen: 10 december van dochter Nora!
Mei:    
Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld:  19 januari 2009
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009
Juli:
Esther, 32 jaar                     6e ronde - 1e kindje      uitgeteld: 4 april 2009
Augustus:
Nathalie, 24 jaar              6e ronde  - 1e kindje        uitgeteld:  3 mei 2009
December:
Christel, 29 jaar               9e ronde -   2e kindje    uitgeteld: 12 augstus 2009

Bezoekjes VK

Nathalie
Controle          24  november om 15.50 uur
Controle         22 december om 14.30 uur
Afspraken voor de mooiste Echo's

Nathalie
20 weken echo        15 december  om  16.00 uur

Gyn afspraken ~Heelllll veellll Geluk~

Mama22
HSG onderzoek 8 januari 2009

Hi Meiden, het forum deed raar dus kon jullie nog niet laten weten hoe het hier gaat. Heb net het de weblog van kleine nora ff doorgelezen. Moest nog heel wat bijlezen, want was de site kwijt. Dus dat eerst gedaan en toen het recente. Echt super hoe je het bij hebt gehouden boeffie. Ik ben ook nog steeds fanatiek bezig. Al kan ik me nog niet echt iets voorstellen dat ik echt mega dikke olifant word die niks meer kan, maar daar ontkom ik ben ik bang niet aan. Hoe voel je je?

Hoe gaat het met de rest van ons gezelschap hiero? Tis rustig aan het front.

Ik ben erg blij jullie te mogen vertellen dat alles goed is met onze kleine uk. Uk is inmiddels 23 cm en 361 gram, goed hè. Mooi gegroeid en geen afwijkingen te zien. Alles was helemaal goed, dus wij zijn helemaal happy.

Ik voel me alleen sinds gisteren niet zo heel lekker. Gisteren voor het eerst moeten spugen. En ja hoor waar? op de parkeerplaats van supermarkt, grrr. Gelukkig in een ander dorp, hahah. Ik was niet misselijk ofzo, en ging allemaal goed. Had afgerekend, boodschapjes in mijn kratje gedaan en liep naar buiten. Ineens werd ik helemaal niet lekker, zo uit het niets. En bij de auto al kokhalsen dus dacht oh jee dit gaat niet goed. Dus rustig zitten en hopen dat het af zou zakken. Had uiteraard geen plastic zak in de auto ofzo, dan kon ik het daar in doen. Ik snel mijn jas uit, want was bang dat ik alles onder zou spugen en moest nog naar de dietiste dus zag het al helemaal voor me. Maar gelukkig liep dat goed af. Alleen wel gespuugd, helemaal waterig, knal geel, ik snapte er niks van. Maar daarna voelde ik me wel meteen beter.

Vandaag ben ik al helemaal niet lekker, hoofdpijn, snotterig,niezen, loop te wiebelen op mijn benen, kan niet veel doen, dus tis een beetje een beddagje geworden, want vandaag kan ik die rust pakken in de hoop dat ik morgen dan weer wat opgeknapt ben.

Hoe gaat het met jullie?

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan