Kwebbelmeiden van Maart nr.4!

Hi meiden, hoe is ie hier?
Tis rustig op het wachtbankje hoor
Missy hoe is ie met jou meis?
Nog ff Mama22 en wij mogen er weer gezellig op
Ik zei gisteren dat ik nog niks had gevoeld
Nou gisteravond had ik een feestje in mijn buik geloof ik
Steekjes hier en daar en gerommel. En ook nu is het niet echt rustig daar
Ik ben eigenlijk helemaal niet zo bezig van ohh wat voel ik e.d.
Enige wat ik merk ik dat ik moeite heb met naar toilet gaan
Mijn bh's ineens raar zitten (maar dat heb ik al een week ofzo)
Dat lijkt me niet echt een kwaaltje trouwens, hihih
Ben op het moment alweer moe en niet echt puf.
Maar qua gevoel zit ik eigenlijk al een beetje in augustus
Denk dat ik wel weer ongi ben in Luxemburg. Ohh nee kans is dat het dan alweer over is. Das wel fijn dan! Heb 1 augustus afspraak bij osteopaat en heb eens gelezen dat dat ook positief effect kan hebben dus wie weet. Ik ga het in elk geval wel aangeven. Ben benieuwd wat hij ervan zegd.

Meiden ik wens jullie heel fijn weekend. Gaan jullie nog iets leuks doen?

Liefs Nathalie

Hi meiden, hoe is ie hier?
Tis rustig op het wachtbankje hoor
Missy hoe is ie met jou meis?
Nog ff Mama22 en wij mogen er weer gezellig op
Ik zei gisteren dat ik nog niks had gevoeld
Nou gisteravond had ik een feestje in mijn buik geloof ik
Steekjes hier en daar en gerommel. En ook nu is het niet echt rustig daar
Ik ben eigenlijk helemaal niet zo bezig van ohh wat voel ik e.d.
Enige wat ik merk ik dat ik moeite heb met naar toilet gaan
Mijn bh's ineens raar zitten (maar dat heb ik al een week ofzo)
Dat lijkt me niet echt een kwaaltje trouwens, hihih
Ben op het moment alweer moe en niet echt puf.
Maar qua gevoel zit ik eigenlijk al een beetje in augustus
Denk dat ik wel weer ongi ben in Luxemburg. Ohh nee kans is dat het dan alweer over is. Das wel fijn dan! Heb 1 augustus afspraak bij osteopaat en heb eens gelezen dat dat ook positief effect kan hebben dus wie weet. Ik ga het in elk geval wel aangeven. Ben benieuwd wat hij ervan zegd.

Meiden ik wens jullie heel fijn weekend. Gaan jullie nog iets leuks doen?

Liefs Nathalie

Hey meiden,

hier weer een berichtje van mij........Heb nachtdienst dit weekend dus zal hier niet zoveel te vinden zijn,  maar wil wel ff iedere dag mijn temp. laten weten.
Ik vind het toch wel spannend hoor.....geen kwaaltjes of niks maar toch al een paar dagen een temp. van 36,9!!!!!!!!!!!! Vanochtend ook weer.
Ik was in slaap gevallen na mijn nachtdienst en schrok om 12 uur wakker (had dus al 4 uurtjes geslapen) Ik moest echt ontzettend plassen, maar wilde eerst ff temperaturen.
En weer was deze 36,9. Het is nu al de 4e dag dat mijn temp. op 36,9 blijft staan. Gister had ik zelfs 37, maar toen had ik het ook wel heel warm.
Ik weet dat je er eigenlijk niks van kunt zeggen, omdat ik niet getemp. heb vanaf het begin, maar ik kan me niet voorstellen dat ik zo'n hoge lichaamstemp. heb.

Nog ff en dan weten we meer!!!!!!!!!! Vind het zo spannend....ook al heb ik geen kwaaltjes en ga ik er vanuit dat ik ronde 6 inga.

Meiden ff hard mee duimen!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ohjah, zwangere dames, willen jullie nog wat glittertjes strooien voor de a.s. nod'tjes van Nath. en mij en alle andere meiden die binnenkort hun nod hebben....

Kus mama22

Hi, het begint weer spanneder voor ons te worden hè
Hier een temperatuur van 36,93 vandaag, dus hier gaat het ook de goede kant op
Ben benieuwd of ie 1 dag of meerdere dagen van te voren zakt, dan weet ik zeker dat ik ongi ga worden. Maar we wachten het maar af hè.

Werkse het weekend meis! Hier ook niet zoveel te melden. Heb niet veel puf vandaag. Best moe steeds! Zal wel door het weer komen. Want hiero regende het best hard net.

Liefs Nathalie

Hi Meiden, hoe is ie hier?
Hier weer droomachtig nachtje, de laatste nachten is het steeds raak
Vanmorgen was mijn temperatuur 37.03 dus dat gaat de goede kant op
Mijn hoogste sinds 18 juni geloof ik. Als die zaterdag nog zo hoog is ga ik misschien twijfelen aan mijn voorgevoel. Maar ik denk dat ik gewoon ronde 6 in ga hoor meiden. Maar we zullen zien!

Hier vandaag rustig dagje en huishoudelijke dingen!

Liefs Nathalie

Jaaa hallo allemaal, daar is ze weer eens, BOEFFIE .... werd weer tijd voor een berichtje, dacht ik zo.
Ik ga zo eerst maar eens eea bijlezen geloof ik. Nou even een updat van mijn zwangerschapl die overigens zeker niet vlekkenloos verloopt. Ik ben nu 1 weken zwanger, ga morgen voor de 3e keer naar de VK en het 4 aug. de 20 weken echo. Sinds een paar weken is mijn rugpijn en bekkenklachten erger geworden, dus ik loop nu bij een bekkenfysio, die me wat oefeningen meegeeft. Ik moet het vooral kalm aan doen...en mag eigelijk niet teveel tillen, bukken etc. Vannacht zat ik nog bij de dokterspost, vanwege enorme pijn op mijn borst en armen, nek, bovenkant rug en hoofd. Gelukkig geen zwangerschapsvergiftiging, maar wel extreme last van brandend maagzuur, dat dus door mijn lijf trekt. Ben nu dus ook erg moe... Nou ja, het hoort er allemaal bij, maar soms is het best zwaar!
Ik hop dat morgen met de baby alles ok is...
liefs NIna

Nod lijstje Meiden van Maart!!!!

Mamma22, 22 jaar        5e ronde - 1e kindje             23-07-08
Nathalie, 24 jaar              5e ronde  - 1e kindje             26-07-08
Esther, 32 jaar                     6e ronde - 1e kindje             27-07-08
Christel, 29 jaar                5e ronde - 2e kindje              04-08-08
Iris, 22 jaar                              4e ronde - 1e kindje             10-08-08
Cory, 26 jaar                          5e ronde - 1e kindje             ??-??-??
Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Er zit momenteel niemand op het wachtbankje, saai hoor!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Miss Dovie,  26 jaar      4e ronde - 1e kindje             14-07-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April:
Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Mei:    
Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld:  22 januari 2009
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009

Bezoekjes VK

Boeffie      
3e bezoek          21-07-08    
Afspraken voor de mooiste Echo's

Boeffie                
20 weken echo          04-08-08

Boeffie meis wat onzettend fijn iets van je te horen.
Helaas gaat het dus allemaal niet zo heel goed met je op dit moment
Wat naar allemaal meis. Kun je merken dat die oefeningen van fysio iets helpen? Gelukkig dat je geen zwangerschapsvergiftiging hebt meis, wat zal dat schrikken zijn geweest gisteravond zeg! Hopelijk gaat morgen alles goed bij de VK en 4 aug al je 20 weken echo, wat gaat de tijd toch best snel hè.

Wens je heellll veel geluk! Leuk weer iets van onze 1e zwangere te horen. Je bent toch een beetje ons voorbeeld hè.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan