Lange weg naar iui

Lijkt me dat je deze cyclus niet hoeft af te breken toch? Als je toch al een paar keer naar ziekenhuis bent gekomen voor echo. Wel irritant hè die onzekerheid.. 

Ja maar als Nederland besluit alles dicht te gooien. Dat deden ze ook bij de horeca van het een op het andere moment. Of als het uitbreekt bij personeel die de iui doet zal het moeten sluiten. Erg vervelend die onzekerheid of er wat groeid nu met zo weinig hormonen en dan ook nog de onzekerheid met het covid. Pff hoe gaat bij jou?

ja daar heb je zeker gelijk in. Ik vind de onzekerheid vooral vermoeiend. Ben niet meer gebeld dus echo gaat door tenzij ze morgenochtend nog bellen. Moet om 10u. Spannend. Hoop dat de iui ook doorgaat. Hebben we eindelijk een keer mazzel. Wanneer moet jij weer terug?

Hier net echo gehad. Had een eitje van al 24 mm en 20 mm. Woensdag dus nog gelukkig wel de IUI. Volgende keer (als het weer doorgaat) moet ik op dag 3 langskomen en dan gaan we kijken of ik overstap op gonal-f en dan zal ik moeten spuiten. Baarmoederslijmvlies is nu al 2 keer aan de dunne kant geweest namelijk. Iemand ervaring mee die ook eerst clomid heeft gebruikt? Wat vonden jullie fijner?

Ik vond clomid rampzalig. Veel bijwerkingen en steeds overpruductie. Gonal f veel minder bijwerkingen alleen wel intensief met elke dag zelfde tijdstip spuiten dus soms ook op het werk. Maar als je eraan gewend raakt is het zo gebeurd. Baarmoederslijmvlies is bij mij steeds goed of boven gemiddeld. 
Spannend hoor woensdag alweer iui ik woensdag controle om te kijken of er iets groeid.

Ja ik denk ook wel dat ik gonal f wil. Om te kijken of ik daar minder bijwerkingen van heb. Hoe laat moest je elke keer spuiten?

Spannend! Mag je dan ook nog de iui doen?

Vandaag echo gehad nog niks te zien. Verdorie!!
Alle lopende cyclussen gaan door daarna geen nieuwe opstarten. Dus hoop dat deze maand raak is. Maandag moet ik weer terug.
Mij werd aangeraden te spuiten savonds omdat ze overdag echo doen en als de dosis aangepast moet worden je meteen die avond kunt ophogen.  Ik heb vorige cyclus om half 8 gespoten maar vond dat na een paar dagen eigenlijk best een rottijd maar moet dan blijven spuiten die cyclus nu spuit ik half 10 is voor mij handiger. 

Terug
Bovenaan