Lange weg naar iui

Hoe laat heb je de IUI of heb je hem al gehad? 

Nee eerste keer is helaas niet gelukt. Ging er eigenlijk ook niet vanuit. Had 1 eitje en vriend zijn opbrengst was niet super geweldig. Toch ging ik wel hopen omdat ik misselijk werd (van de pregnyl). Ik gebruik clomid en pregnyl. Jij ook?
Ik heb 2 eitjes van 20 mm, super blij mee! Mag dus zaterdagochtend al IUI. Vorige maand had ik IUI op cd 17 en nu op cd 14

Ik heb om 13.30 de iui gehad. Viel me toch wel tegen omdat de meeste zeiden valt wel mee. Mijn baarmoedermond lag helemaal naar achter gedraaid ondanks mn volle blaas. Maar het is gelukt met wat gehannes als je het mij vraagt. Wij werken met een donor. Toen ik vroeg of de opbrengst goed was gaven ze aan boven gemiddeld. Ik zag 10.9 miljoen staan en zei gaf aan dat dat heel goed is. Na de iui mocht een een echo. Was heel bijzonder om alle zaadjes te zien zwemmen in je baarmoeder. Ze zag dat 1 eitje gesprongen was en 1 op springen stond. Het eitje wat gesprongen was leek pas net/maximaal 2 uur daarvoor gesprongen te zijn dat kon ze zien aan het vocht ofzo?   Ik ben zo benieuwd misschien is het ja 1.5 jaar klooien dan toch de 1e iui raak met 2 eitjes en superzaad. Mag over 16 dagen testen maar denk dat ik niet kan wachten haha.    Ik heb eerst 2x clomid gehad maar 1e ronde 5 eitjes daarna steeds cystes en ronde daarna 3 eitjes dus werd steeds gecanceld. Nu gonal f gespoten en 38 uur voor de iui pregnyl. Wel een mega lange cyclus. Maar goed dat maakte volgens hun niet uit.

Oh spannend zaterdag weer. Hoeveel uur van te voren moet jij spuiten? Zitten we ongeveer tegelijk met testen!!!

Oh dat gehannes is niet fijn nee. Bij mij kon ze vorige keer ook de baarmoedermond niet zo goed vinden. Ben benieuwd hoe dat zaterdag zal zijn. Wat balen dat het al 2 keer niet door is gegaan! Verschilt echt per ziekenhuis want bij mij mag je wel 3 eitjes hebben. 10.9 is hartstikke goed! Bij ons was het vorige keer 4. Ben benieuwd hoeveel het zaterdag is.
Wat leuk dat je daarna een echo kreeg. Kon je ze echt zien zwemmen op de echo dan? Dat is toch veel te klein? Wij mochten vorige keer bij ophalen alleen onder microscoop kijken, dat vond ik wel interessant! Fijn dat ze ook met die echo kunnen zien dat er al een ei gesprongen was en nog een moest springen. Jammer dat ze dat bij ons niet doen.
ik moet 40 uur van tevoren spuiten maar ik heb het idee dat dat veel te laat is. Vroeg vandaag ook aan de artsen waarom veel ziekenhuizen 36u aanhouden (las ik hier op het forum) en zij 40. Daar kon hij niet echt antwoord op geven. Ik twijfel of ik nu 40,38 of 36 uur zal aanhouden. Met 40 uur moet ik nu eigenlijk spuiten. 
Ik heb trouwens een luteale fase van 10 dagen dus weet het al vrij snel ?. Hoe werkt dat eigenlijk met donorzaad? Kennen jullie hem en moet hij dan zelf naar het ziekenhuis om in te leveren?

10,2 miljoen is echt een goede opbrengst zeg!! En wat gaaf dat je t op de echo kon zien bewegen! Ik heb het nog nooit gezien. Ja in het spuitje, maar t lijkt opgewerkt gewoon op water en met t blote oog kun je natuurlijk verder niets zien.
En dan nu vingers en tenen gekruist! Ik was de eerste keer zo gefocust op de testdatum (later dan mijn normale luteale fase) dat ik prompt overtijd was. Toen mijn testdag was, werd ik een paar uur na de negatieve test ongesteld. Echt he, alsof mijn lichaam doorkreeg dat mijn geest had los gelaten. Sindsdien probeer ik niet meer te focussen op de testdag en mag ik van mijzelf 1 dag na t einde van mijn luteale fase testen (Als de signalen verder goed zijn, voor mij dus een hoge temperatuur). Eerder doe ik niet, omdat t mij wel een beetje verdrietig maakt. Ik moet zeggen, het geeft mij rust.

Ja 10.9 is superzaad haha! 4 is ook goed toch? Dacht tot 1 anders is het te weinig.

Het zaad zelf zie je niet zwemmen maar je baarmoeder is op de echo normaal natuurlijk grijs. Nu zag je in het midden van de baarmoeder dus waar normaal het streepje hoort te zitten een witte vloeistof van links naar rechts bewegen. Dat is natuurlijk niet alleen het zaad maar je zag de witte vlek een soort van splitsen naar links en rechts. Heel bijzonder.
Lees ook veel verschil over 36 en 40 uur ons zkh zei komt niet zo precies omdat het zaad ook nog even leeft en het eitje ook. Dus komt niet zo op de minuut als je maar tussen die 36 en 40 zit en ik vond dan 38 t fijnst.
Ik 14 dagen ong dus dan zitten  we ongeveer gelijk met testen of ongesteld worden.
Indd heel fijn om die echo te hebben erna. Was gewoon even snel hoor even kijken of de eitjes gesprongen waren. Maar voelt toch als een stok achter de deur dat je ziet of er iets gebeurd is. Dus geen metingen ofzo.
Ik heb een lesbische relatie mijn vrouw heeft ons eerste kindje gedragen ons meisje is nu 2.5. Nu ben ik aan de beurt maar zo snel het bij haar ging zo langzaam bij mij. De donor van onze dochter weten we wie het is want deden zelf inseminatie. Omdat Dat bij mij niet lukte en we via het zou moesten en de donor niet goed gekeurd werd hebben we een donor via hen genomen wij weten dat hij lichamelijke kenmerken van ons heeft en gedeeltelijk van donor van onze dochter zodat het allemaal beetje lijkt op elkaar. 
Meeste om ons heen zeggen  doe niet zo moeilijk doe gewoon weer bij je vriendin. Maar mijn wens is zo groot zelf een kindje te dragen dat ik daar veel voor over heb.

Voor dat ik de medische molen in ging had ik elke maand alle zwangerschap verschijnselen. Je lichaam maakt je zo gek. Mn vrouw had juist de ronde dat t gelukt was 0 verschijnselen en daarvoor ook allemaal verschijnselen zonder zwanger te zijn

Wat bijzonder om te zien op de echo! Begrijpelijk dat je zelf ook de wens hebt om een kindje te dragen. Toch fijn dat er donoren zijn!
ik heb net de pregnyl gezet. Ook 38 uur van tevoren. Voel me daar het meest prettig bij denk ik. Deed nu wel meer pijn dan de vorige keer en zag ook een heel klein druppeltje vocht  toen ik de naald eruit had getrokken. Had de naald er wel helemaal in. Zal vast geen kwaad kunnen toch?

Het is toch prachtig dat jullie straks hopelijk allebei een kindje hebben gedragen? Ik snap wel dat mensen tegen je zeggen waarom je niet weer je vrouw laat dragen, maar ook dat is geen garantie dat t weer zo snel gaat! En jij bent net zoveel vrouw dus hebt net zoveel die wens om te dragen. 
De hoeveelheid moet eigenlijk minimaal 2 zijn, maar met 1 heb je net zoveel kans. Dus 10 is super!
Mijn eerste x IUI was 0,4 daarna 1,2 toen 0,3 en de laatste 0,59. Het is niet voor niets dat we door gaan naar ICSI hahaha... maar goed, het idee was dat er niet al t zaad uit kwam maar een gedeelte de blaas in ging. Dat wilden we met medicijnen bij mijn vent 'repareren'. Nou, dat helpt dus niet, dus we zijn gestopt met die medicijnen en nu wachten tot na de verhuizing voordat we icsi starten. En tot die tijd blijven we IUI doen. Ik denk dat ik door de lage cijfers zo nuchter ben over negatieve testen ofzo?

Ik heb mezelf nooit ingelezen in de kwaliteit van sperma haha. Maar snap nu wel dat je dan niet door gaat met iui. Ja op een gegeven moment word je ook nuchter. Had ik ook toen t steeds niet door ging. Maar nu de iui doorgegaan is ben ik alles behalve nuchter haha.

Nee dat druppeltje is echt niet erg. Kan dat het de ene keer meer pijn doet als andere keer. Ik heb 3 weken gonal f gespoten en soms voelde ik niks en soms was gevoelig 2x flinke blauwe plek omdat ik in adertje zat.

Zijn nu weekend weg dus heb een beetje afleiding zijn er tot maandag dus weer 4 dagen verder. Al heb ik vandaag al de hele dag veel pijn rechts onder in mn buik. Steken en zeurende pijn. Snap niet waarvan. Kennen jullie dit?

Terug
Bovenaan