Lange weg naar iui

Had nog even voor de zekerheid naar het ziekenhuis gebeld maar ze zei dat er bij veel vrouwen nog vocht eruit komt. Bij ons is overigens 3 miljoen minimaal voor iui en ivf. Partner heeft ook een keer onder de miljoen gehad dus toen wilde ze ons in de eerste instantie meteen door laten gaan voor icsi

ben benieuwd naar zijn opbrengst van vandaag! Lekker dat je een weekendje weg gaat. Ik vind het dan altijd voelen alsof die dagen niet meetellen met het wachten. Vorige keer had ik ook stekende en zeurende pijn in mijn onderbuik rechts en links. Zullen wel eierstokken zijn geweest die gevoelig waren ofzo. Waar ik vorige maand dus veel last had van mijn eierstokken voel ik deze maand gewoon helemaal niets terwijl ik toch meer eitjes heb.
ik ga donderdag ook voor 5 dagen weg dus heb ook lekker afleiding. Al heb ik wel een beetje een trauma gekregen aan vliegen door 2x een miskraam in het vliegtuig en net uit het vliegtuig. Waarschijnlijk gewoon heel toevallig maar wij gaan dit jaar niet meer vliegen in ieder geval (behalve deze maand maar moet er echt even tussenuit).

Ja ik las ook al iets over dat het sperma de krampen kan veroorzaken maar pff 2 dagen echt pijn in mijn lies gehad en onderbuik aan de kant van de eitjes. Dan ga je toch twijfelen is die nog niet gesprongen... 
Nu sinds gisteren maagzuur. Nog nooit gehad bizar het kan geen zwangerschapsverschijnsel zijn na paar dagen maar jeetje wat een rot gevoel.
Bloedverlies is de eerste dag normaal zeggen ze toch? Heb het zelf niet gehad maar arts zei dat dat kon gebeuren.
Doordat ik weg ben denk ik er niet continu aan alleen s avonds voor het slapen. Dus dan zijn we alweer paar dagen verder.

Jeetje 2x miskraam na vliegen, snap dat je nu heel spannend vind. Maar eigenlijk kan dat geen kwaad toch. Je mag alles doen na de iui. Ik wens je een hele fijne vakantie en even genieten zonder na te denken.

Echt kan sperma krampen veroorzaken? Ik denk dat je pijn binnenkort wel overgaat hoor. Ik had het vorige maand ook en dacht ook is mijn ei wel gesprongen? Maagzuur is inderdaad vervelend, hopelijk is dat snel over! Kan dat door de hormonen komen?
er stond in de folder wel dat je wat bloedverlies kon hebben inderdaad. Vind het wel gek dat ik vorige keer nergens last van had en nu nog steeds krampen en bloedverlies. Zal morgen wel over zijn hoop ik. Misschien heeft ze het nu hoger ingebracht ofzo?
Nee kan ook geen kwaad maar gaat dan toch tussen je oren zitten. Kans op miskraam 2x achter elkaar is statistisch gezien al niet zo groot en dan ook toevallig elke keer in/na vliegtuig. Maargoed ga maar een paar daagjes dus ben net voor nod terug. Even lekker ontspannen inderdaad.
ik kwam deze tegen. Moest wel lachen om de herkenbaarheid https://www.buzzfeed.com/morganshanahan/stick-it-in

Ja waarschijnlijk hoger Ingebracht. Ik zag dat slangetje via de spiegel op het plafond helemaal naar binnen verdwijnen haha dus denk dat bij mij hoog is ingebracht en deed ook pijn en ze zei indd dat dat kon komen door de hoek waarin de baarmoeder lag.
Ja je wilt alles doen om een miskraam te voorkomen. Met hoeveel weken kreeg je een miskraam als ik vragen mag?

Terug
Bovenaan