Lange weg naar iui

Haha een spiegel aan het plafond? Gelukkig wel vroege miskramen met 5+3 en 6+4. Heb nog wat oud bloedverlies vandaag. Geen kramp meer

Haha nou ja het was geen spiegel maar het reflecteerde. Ze liet zien wat ze deed en toen zag ik via t plafond dat het hele slangetje erin zat.

Oh dan ben je net zo blij met een positieve test en dan gaat het mis lijkt me zo rot. 
Ik heb helemaal geen bloedverlies gehad. Pijn in onderbuik de dag van iui en 2 dagen erna ofzo. En nu al 3 dagen mega maagzuur ben maar medicatie gaan halen wel gekeken naar iets wat ook mag als je zwanger bent. Voor het geval dat het gelukt is.

Eindelijk uitslag binnen van zaad van zaterdag. 15 miljoen! Echt het hoogste wat we tot nu toe hebben gehad. Wisselt het bij jullie partners ook zo?

Ik ben gisteren ongesteld geworden. Twijfel heel erg of het zaad wel de kracht heeft om bij de eicel te komen. Het is niet voor niets dat we na april voor icsi gaan, ik kijk er bijna naar uit! (Zie wel als een berg op tegen het spuiten en de werking van de hormonen)
Bij ons varieert t tussen de 300.000 en 800.000, met een keer een uitschieter van 1,2 miljoen. Maar ik lees t vaker hoor dat t enorm kan variëren!

Jammer lapjes! Wordt voor icsi je cyclus eerst een maand stil gelegd? Icsi heeft in ieder geval wel hoger slagingspercentage. 

Bij ons is hoogste nu dus 15 miljoen. Eerder

Ja je mag 5 tabletten per dag als je zwanger bent. Ik neem er nu plus minus 3 per dag steeds als t opkomt. Helpt binnen 10 minuten. De ene keer werkt het paar uur andere keer een uurtje. Maar blij dat het helpt.
Balen zeg. Ik hoor wel dat icsi hoge kansen geeft. De hormonen spuiten vond ik niet tegen vallen. Maar dat is voor iui veel minder hormoon dan voor icsi omdat ze streven naar 1 eitje. Maar het prikken zelf is niet prettig maar het went. Mis het bijna nu in de wachtdagen omdat het zo precies op het zelfde tijdstip is was ik er 3 weken lang zo mee bezig dat nu elke keer op die tijd ik denk oh even spuiten.
Jeetje 15 dat is echt superzaad. Hopen  dat je positief test deze maand. 

Terug
Bovenaan