leentje ben je hier?

Hoi Leentje,

Gelukkig is alles goed!
Wat fijn om te horen.
Dat gevoel had ik ook bij Maaike, dat komt omdat je al een gezond kindje hebt en dan lijkt het ineens niet meer zo vanzelfsprekend en dat is het natuurlijk ook niet!
Ik weet precies hoe dat voelt want ik was ook zo zenuwachtig. Ze moesten bij mij een inwendige echo doen omdat ze eerst niets zagen. Lag ik daar te trillen omdat er even een flits door mij heen ging dat ik niet meer zwanger zou zijn!

Ik hoop wel dat die misselijkheid snel over is, bah

Vanavond vroeg naar bed, ik wou alleen even kijken of je al had geschreven en of alles goed was gegaan.

Ik ben héééééél blij voor je en ook gefeliciteerd met jullie komende 3 jarige huwelijk.

Over een jaartje, op 16 maart zijn wij 12.5 jaar getrouwd pfffff hahaha, dan voel ik me ineens oud!

liefs mamajb
ik kom snel weer even kijken

hoi mamajb

de misselijkheid is nog steeds niet over pfff.... weet het je moet er wat voor over hebben, maar soms word ik er toch moedeloos van.... nou ja nog ongeveer 2,5 weekjes en dan 12 weken, laten we hopen dat het dan beter gaat...

12,5 jaar getrouwd al weer, je wordt echt oud hahahaha, nee hoor maar kan me wel voorstellen dat dat zo voelt... klinkt al wel een hele tijd.. kan me het feestje van m'n ouders nog herinneren... toen was ik nog wel heel jong uiteraard, maar toch! wel super toch zo'n mijlpaal?! gaan jullie nog een feestje vieren?

dat was het ook weer even voor nu, nog even tv kijken, maar dan ook maar slapen, slaap ook zo beroerd de laatste tijd, de meeste nachten maar zo'n 4 uurtjes slaap...

maar ja nu weer genoeg geklaagd, ben nog steeds super blij dat ik zwanger ben hoor! heb het m'n bazin alvast verteld, daar zag ik erg tegenop, maar ze reageerde erg enthousiast gelukkig!! weer een zorg minder.. haar wel op het hart gedrukt nog niet aan andere collega's te vertellen... toch nog even wachten, voor zolang het duurt, buikje zet al mooi op zo af en toe..

goed weekend!!

liefs, leentje

Sorry leen....het duurde even maar ik ben druk met van alles tegelijk.
Belastingdienst, kinderopvang, werken, regelen, overleggen over Jarno en nog veel meer.

Wat vervelend dat je nog stees zo moe en misselijk bent zeg. Het is alweer meer dan een week geleden dat je geschreven hebt dus.......
Ik hoop dat het inmiddels alweer wat minder is geworden.
Begint het buikje nu echt te groeien?
Leuk leuk leuk.....

We gaan waarschijnlijk wel een feestje geven. We waren het eerst niet van plan maar ach, we willen het ook niet zomaar voorbij laten gaan en mensen mee laten genieten van onze 12,5 jarige trouwdag. We willen rond de 50 mensen uitnodigen.

Ik heb zin aan vakantie, we gaan in de meivakantie een weekje naar Zeeland. Ik heb er echt veel zin in. Hoop op mooi weer.

Begint Nick ook een heel eigen willetje te krijgen of valt het nog mee?
Maaike is echt heel erg op het moment, wat een doerak!
Als ze iets niet wil dan gooit ze haar hele lijf in de strijd...poeh best zwaar.....

Nou, probeer toch te genieten van je zwangerschap voor zover dat kan en ik spreek je snel weer.
liefs mamajb

hoi mamajb,

geeft niet hoor, snap het wel, soms gebeuren er zoveel dingen tegelijk...

heb eergisteravond een autoongeluk gehad, nou ja ik was uitgeparkeerd en zag een busje achteruit rijden, ik dus wachten tot het busje verder naar achteren was zodat ik weg kon rijden... rijd die idioot ineens ontzettend hard naar achteren, recht op mij af (er zaten nog best wat meters tussen) eerst wacht ik, later bedenk ik mij dat hij mij helemaal niet ziet (erg vreemd want mij koplampen schijnen in zijn achteruit) probeer nog uit te wijken, maar niet gelukt, hij heeft hierdoor mijn zijkant helemaal geramd.!!! ongeveer 4000 euro schade... en het taxibusje heeft niks... pfff ben me echt doodgeschrokken.
Daarna ontzettende buikpijn, gisteren de vk gebeld en mocht na het spreekuur langs komen voor een echo. Gelukkig was met de kleine alles goed, echt een leuke echo gehad, kwam ook een week verder uit, dus nu 11 weken en 1 dag... we gaan dus richting de 12 weken!!!
baby was ontzettend aan het bewegen en reageerde helemaal toen ik begon te lachen, echt super!!
wij dus weer helemaal gerust gesteld na die tijd..

Nick heeft een ontzettende eigen wil en daagt ons echt uit op bepaalde momenten, mag hij iets niet dan gaat hij liggen op de grond, trappen met zijn benen... als hij dan merkt dat dat niet helpt is het ook binnen een paar seconden over..
maar heb wel het idee dat ik de hele dag "nee dat mag niet" aan het zeggen ben :)
maaike heeft dus ook echt een eigen wil... echt een meisje he?!

leuk toch een feestje voor jullie trouwdag, 50 mensen is ook een mooi aantal, dan heb je ook de gelegenheid om met iedereen te praten..

lekker een weekje zeeland!! heb ook zo'n zin om even weg te gaan...

m'n buikje begint nu echt te groeien ja, kan het echt niet zo lang meer verborgen houden, nog even en dan hoeft dat wat mij betreft ook niet meer.. dan mag de hele wereld het wel weten..

vanavond trouwens lekker een avondje uit met m'n man, heerlijk, erg veel zin aan, helemaal na afgelopen week

goed weekend!

liefs, leentje

Hoi Leentje,

Tjonge jonge zeg, wat ben jij geschrokken van die vent....pfff kan het me helemaal voorstellen!
Wat een mafkees zeg om zo hard achteruit te rijden.
Ik zou ook helemaal van de kaart zijn na zoiets, vooral als je dan ook nog zwanger bent. Gelukkig was alles goed en liet de kleine weten dat hij/zij aanwezig is!
Ik hoop dat je de schrik nu weer te boven bent.

Dus jij hebt ook een kleine eigenwijs rondlopen nu?
Gelukkig ben ik dan niet de enige.
Die kleine meid van mij, heeft mij afgelopen dinsdag heel hard in mijn gezicht gekrabt. Wat een klein krengetje is het soms.
Nu loop ik rond met een soort uitroepteken op mijn voorhoofd hahahaha!
Ze had er echt een stuk vel uitgekrabt en alleen omdat ze wou dat ik haar op de grond zette omdat ze bij de kinderopvang nog buiten wou spelen. Ik wou naar huis omdat ik enorme trek had.

Ik ben sinds afgelopen zondag met de pil gestopt........
Nu denk je zeker...oooohh die gaat er weer voor, maar dat is niet zo.
Ik wil die rommel eigenlijk niet meer slikken, ik stop een poosje om te zien hoe mijn lichaam daarop reageert.
Ik ben sinds mijn 2e bevalling overgestapt op een lichtere pil als die ik had. Ik had microgynon 50 en nu zit ik op 30.
Het voordeel van deze pil is dat ik bijna niet meer ongesteld ben, heel iets maar.
Het nadeel is alleen veel groter want mijn zin in sex (ja hoe zeg ik dat nu netjes) is er gewoon niet meer.
Ik denk dat het met deze pil te maken heeft.
Mijn mannetje staat hier volledig achter en we gaan een poosje over op condooms in de hoop dat hij ze vaak nodig heeft hahaha!

Ik heb ook nog een collega zwanger van de tweede. Haar dochtertje is 4 en nu is ze bijna 9 weken zwanger. Heel leuk voor haar en ik kan lekker meegenieten.

Nou even over jouw zwangerschap, hoe voel je je nu?
Hoeveel weken ben je nu precies?

Ik hoor weer van je.....liefs mamajb

hoi mamajb,

je hebt gelijk dacht direct oohh ze gaan er weer voor...hihi
kan me wel voorstellen dat je de pil gewoon niet meer wilt slikken, was er ook zo zat van.. ik had ook 30 (alleen dan een goedkopere versie van microgynon, stedidril volgens mij) weet precies wat je bedoelt met geen zin in sex. had ik ook echt niet toen ik aan de pil zat. Soms was het meer van, ja het is nu al zo lang geleden, moet maar een keer weer... en dat is dan ook weer niet de bedoeling natuurlijk..
wie weet vliegen de condooms de deur uit haha, laten we het hopen :)

ja nick is ontzettend ontdeugend, maar moet zeggen dat hij de laatste paar dagen ontzettend grappig en lief is. Moest laatst bloedprikken en moest wel bijna anderhalf uur wachten (erg lekker als je misselijk bent en je nuchter moet prikken, maar goed dat is weer een ander verhaal).. nick was in eerste instantie verlegen, maar daarna liep hij iedereen af, een paar vrouwen waren met hem aan het praten en toen wilde hij ze kietelen. Dat heeft mijn vader hem geleerd, hij loopt dan op je af, drukt zijn handjes in je buik, zij of benen en maakt er dan geluidjes bij. Ligt dan zelf helemaal in een deuk, was zo leuk om te zien. Hij heeft wel de show gestolen zeg..

maar jij loopt dus rond met een uitroepteken haha, leuk he dat krabben... zeer ook lijkt me! en waarschijnlijk moest zij er hard bij lachen of viel dat mee?
nick had me laatst een pakje boter van tafel weten te pakken, ik was een beetje in huis aan het rommelen, maar op een gegeven moment dacht ik wel dat het me iets te rustig was. Ga ik kijken, zit meneer toch helemaal onder de boter, van haar tot teen, alles zat er onder. Kon niks anders dan ontzettend lachen, zag er zo komisch uit! en daarna alles schoonmaken natuurlijk, hij heeft op zijn manier nog wel geprobeerd te helpen..

ik ben nog steeds iedere ochtend misselijk, ben ook erg moe, slaap soms om 20:30 al op de bank, ach ja tis voor het goede doel.
volgens de laatste echo ben ik nu 12 weken en 1 dag. volgende week vrijdag weer een echo, dan gaan ze de uitgerekende datum bepalen..
vind het wel weer ontzettend leuk!! m'n buik begint ook echt te groeien en begin alweer ontzettend uit te zien naar nog zo'n ukkie er bij..

nou dat was het even voor nu...

liefs, leentje

Hoi leentje,

Even snel reageren want ik moet nog van alles en Jarno zo van school halen.

Wat een grappig verhaal van die boter, kan me voorstellen dat je dubbel lag!
Ja die kleine dreumessen kunnen overal de show stelen. Het is ook wel heel schattig om te zien hoe die kleintjes lopen en nog zo houterig bewegen....

Hier al een paar dagen hoofdpijn. Of het komt van dat ik gestopt ben met de pil of zo.....zou het niet weten.
Maar jij nog steeds misselijk?
Wat vervelend zeg, hopen dat je er met 14 weken vanaf bent, had ik ook.
ik zal voor je duimen.
Je moet het er allemaal voor over hebben maar dan heb je ook wat!

Denk je al dat je weet wat het geslacht is?
Ik denk dat je een meisje krijgt en dat is gewoon een gevoel.

Gisterenavond de stad in geweest (enschede) met een vriendin. Ik heb mezelf eens flink in de kleren gezet. Man, ik had bijna niets meer in de kast hangen.
Was een flinke rib uit mijn lijf maar soms moet het gewoon even.
Alles gaat altijd naar de kinderen hé
Kwam ik gisteren thuis, zat Maaike op de bank in haar slaapzakje.
Ze had de hele avond gehuild, mijn man wist niet wat ze had. Ze was ook wat hangerig en wou steeds bij mij zitten.
Toen ik haar weer naar bed bracht begon ze weer te huilen, heel zielig. Ik heb haar wel een paar keer getroost.
Ik denk dat ze wat last had van haar keeltje.
Na een slokje water is ze toch eindelijk gaan slapen, wel een paar keer wakker geweest en even huilen maar toch weer gaan slapen.
Vanmorgen ging het weer goed.

Nou ik spreek je snel weer...

liefs mamajb

hoi mamajb

net terug van een weekendje centerparcs, heerlijk! hebben echt genoten, mijn misselijkheid is redelijk over, heel soms nog, dus dat helpt ook wel erg mee!
lekker veel gezwommen, buiten gelopen etc. echt lekker, even geen verplichte bezoekjes aan familie, geen telefoontjes van wie dan ook, geen werk heerlijk!!

wat grappig dat ook jij denkt dat het een meisje is, bijna iedereen in mijn omgeving denkt dat ook.. en ook ik denk echt dat het een meisje word! we zullen zien, beide is welkom uiteraard, al zou ik een meisje ook wel erg leuk vinden...

leuk, enschede kun je goed winkelen, gingen wij eerder ook regelmatig heen, nu gaat inderdaad alles op aan ons kind.. af en toe moet het ook gewoon. En als je het dan toch doet, dan kun je het ook maar beter goed doen!!!
aahh wat zielig van maaike!! pff lastig dan als je gewoon niet weet wat er is!!
nick heeft last van tandjes, hij krijgt ze nu 1 voor 1, plus er komt een kies door waar hij volgens ons, last van heeft... wil ook moeilijker slapen 's avonds en voor een tijdje terug iedere keer wakker!
wel fijn dat het die ochtend weer beter ging met haar, verder dit weekend geen last meer van gehad?

nou spreek je snel weer!

liefs, leentje

Terug
Bovenaan