leentje ben je hier?

hoi mamajb,

ja inderdaad dat maakt je ook heel kwetsbaar, ik denk ook wel vaak, als dat maar goed gaat. Maar goed daar gaan we dan maar gewoon even van uit
:)

gelukkig is het werken je mee gevallen, het scheelt inderdaad wel dat jij maaike niet hoefde weg te brengen. Wat leuk van die collega, zij wist natuurlijk precies hoe jij je zou voelen. Leuk!
fijn dat je dan weer gewaardeerd word, dat voelt toch altijd wel goed. Als je het gevoel hebt dat je niet gemist bent is dat ook niet leuk, dit is beter!!

Moeder, geweldig vond ik dat, ik heb lekker een ontbijt op bed gehad, nadat ik mocht uitslapen tot 9:00 (nu noem ik dat uitslapen, eerder was dat gewoon haha) Mijn man is gaan knutselen met nick, hij had hem een stift gegeven en nick is lekker gaan krassen, met verschillende stiften. Toen een afdruk met verf van beide handjes en voetjes er op. Errug Leuk!!! Ook heb ik nog een hele mooie ketting gekregen van nick, maar ook vna mijn man, omdat ik het, volgens hem, allemaal zo goed doe! Vond het echt heel leuk, voelde me ook echt even heel bijzonder....
's middags naar de opa's en oma's geweest.

Maaike alweer verkouden? was ze dat laatst ook niet? Nick nog niet verkouden geweest gelukkig!!
beterschap in ieder geval!!

nou spreek je snel weer...

liefs, leentje

Hoi Leentje,

Het duurde even maar ik ben de laatste tijd ook erg druk....pff wat een geregel als je weer aan het werk bent zeg!
Ik moet met die twee kinderen aan honderd dingen tegelijk denken, vooral als Jarno naar de voorschoolse opvang moet en Maaike naar de kinderopvang.
Maar volgens mij komt het itme er aardig in, het beste zou zijn als ik nog iets eerder opsta maar dan zou ik er al om half 6 uit moeten bah!

Hoe gaat het met Nick, ze worden steeds leuker hé?
Maaike is nu ook steeds aan het omrollen en ze reageert nu ook zó leuk op haar broer. Als ze hem ziet dan kijkt ze hem aan alsof ze zeggen wil....kom hier bij mij!

Wat heb jij een lieve man, dat hij jou zo'n mooi complimentje geeft.
Jij hebt zo te lezen een fijne moederdag gehad en zo hoort het ook.
Ik hoop dat mijn moederdag vanaf nu elk jaar zo leuk is als dit jaar. Mijn man is niet zo spontaan als het om dat soort dingen gaat. Dat heeft hij niet echt meegekregen van huis. Hij probeert het nu in ieder geval wel.

Met Maaike gaat het goed, ze heeft nu alleen last van haar tandjes. Ze heeft nu twee ondertandjes, de eerste heb ik op 7 mei ontdekt en de tweede gisteren want ze was jengelig en wou de fles niet drinken.

Op 1 juni moet ik weer naar het bureau, ik ben benieuwd.
Wanneer moet Nick weer?

Ik spreek je hopelijk snel weer...ik kom snel weer kijken hier.

liefs mamajb

hoi mamajb,

tja druk druk dat is het inderdaad. MOet zeggen dat ik erg blij ben dat ik 's middags werk en dus 's ochtends alle tijd heb. dat scheelt echt wel hoor!!

met nick gaat het echt super goed! zo leuk wat hij allemaal al weer kan en doet. Kwam er vandaag achter dat hij helemaal niks moet hebben van gras en bloemen. Toen hij op het gras zat bij mijn moeder, moest hij bijna kokhalzen en bij de bloempjes trok hij mij daar toch een gezicht hihi, leuk om te zien!!

ja moederdag was echt helemaal geweldig. Moet zeggen dan van ons twee, mijn man meer romantisch en van de spontane dingen is dan ik dat ben. Maar probeer hem bij te houden haha... tis wel echt een lievert ja..
leuk dat jouw man het ook zo goed probeert, juist omdat hij het niet heeft meegekregen is het extra bijzonder dat hij het toch doet (toch?)

maaike al twee tandjes! bij nick zit er nog helemaal niks, zal nog wel even duren denk ik dan....

ik hoef pas 28 juni weer.... ben met 5 maanden geweest en dat had eigenlijk niet gehoeven (normaal met 6 maanden) toen vonden ze het niet nodig om die maand er op weer te komen, dus vandaar pas wanneer hij 7 maanden is.
ben wel heel benieuwd, aangezien hij nu pap krijgt, aardappelen en rijst, toetjes etc etc. Zal wel groeien zo... haha

nou spreek je snel weer...

liefs, leentje

Hoi Leentje,

Sorry dat het wat langer duurde maar ik had nogal problemen met mijn verbinding steeds. Elke keer als ik een groot verhaal schrijf valt de verbinding ineens weg en ben ik mijn verhaal kwijt.
Ik hou het nu dan ook even kort en probeer dit verhaaltje zo eerst even te plaatsen.

Wat fijn dat het zo goed gaat met Nick en wat grappig dat hij walgt van gras en bloemetjes hihih!
Misschien omdat het zo kriebelig aanvoelt of dat het een beetje vochtig is?

ik plaats hem nu eerst eventjes

Met Maaike gaat het ook goed, ik ben afgelopen dinsdag met haar naar het CB geweest en ze is nu 9030 gram en 72 centimeter!
Ze groeit echt als kool en bij het bureau zijn ze heel tevreden over haar. Ze is niet te dik, al lijkt dat wel een beetje omdat ze ook zo groot is voor een baby van 6 maanden.

Ze mag nu 2 papflessen per dag en één gewone fles opvolgmelk, een broodkorstje om op te sabbelen, een fruithap en een maaltijd met een toetje.

Ze is erg beweeglijk en wil alles pakken, ze is ook verschrikkelijk nieuwsgierig. Als ik haar in bed leg en ik loop weg dan heft ze haar hele hoofd op en kijkt me helemaal na. Vanmiddag toen ik thuis kwam van mijn werk ging ik even bij haar kijken want ze sliep. Ze lag met haar gezicht tegen het hoofdeinde van haar bedje aan. Ze was dus helemaal omhoog gekronkeld.
Volgens mij gaat dat er nog wel eentje worden als ze straks kan kruipen....ze is ook erg grijpgraag, echt een meid!

Hoe gaat het op je werk, bevalt het nog steeds goed?
Gaat het met Nick ook nog steeds goed als je weg bent?
Ik heb er nog steeds moeite mee om te werken hoor. Als ik er eenmaal ben dan heb ik niet zoveel tijd meer om daarbij na te denken maar als ik 's ochtends weg moet dan ben ik niet blij.

Morgen heb ik bruiloft...het zal mooi weer worden. Ik neem geen kinderen mee want dan hebben wij geen leuke bruiloft. Jarno is erg druk, vooral als er ook nog andere kinderen zijn dus dat is geen succes. Het is ook niets voor hem zo'n hele dag.

Nou ik ga zo naar bed om te slapen.....even bijtanken

liefs mamajb

hoi mamajb

alles goed? Hier gaat alles prima...
op m'n werk gaat het goed, al moet ik zeggen dat ik liever thuis ben. Wat ik een groot voordeel vind op dit moment is dat ik pas om 14:30 weg ga, heb 's morgens dus nog alle tijd om met hem te knuffelen, spelen, wandelen etc.
vind m'n werk gelukkig erg leuk dat scheelt, maar vind het lang niet altijd leuk om hem achter te laten. Het is zo'n ontzettend vrolijk kereltje dat ik de hele dag wel met hem bezig zou kunnen zijn..

nick krijgt ook twee papflessen, 1 gewone fles verder broodkorstje, warme maaltijd + toetje, fruit en drinken... precies hetzelfde als maaike zo te lezen..
denk dat nick ook wel goed gegroeid is, ben erg benieuwd..

bruiloft.. leuk! wij hebben begin juli een bruiloft, nick gaat dan logeren bij opa en oma, die week daarvoor ook omdat we dan een vrijgezellenfeest hebben. Moet zeggen dat ik daar nu al erg tegen op zie. Hem de hele dag niet zien en dat hij erdan de volgende dag niet is als we wakker worden... hmm maar ja hij zal zich vast wel vermaken..
veel plezier vandaag!

nou spreek je snel weer. lekker weer he?! ga er lekker van genieten, ben het weekend vrij gelukkig

liefs, leentje

Hoi Leentje,

Nou ik ben ook liever thuis hoor, het is allemaal zo'n gedoe....ik moet er niet aan denken dat daar nog een derde kindje bij zou zijn. Als de derde geboren wordt dan stop ik echt wel met werken want dan is het niet meer te doen. Ik ben nu soms al zo gestresst.
De opa's en oma's passen bij ons thuis op omdat dat voor mijn gevoel beter en handiger is voor de kinderen. Op maandag kookt mijn schoonmoeder dan ook voor ons en dat is natuurlijk heel erg lief van haar. Het enige nadeel is dat ze minder precies is in de keuken als ze aan het koken is, dus dan is het vaak een smeerboel (naar mijn mening). Dan kan ik, als ze weg zijn ook nog eens aan het poetsen.
Het zou gewoon veel praktischer zijn als ik gewoon thuis was. Ik weet alleen niet of ik daar zelf altijd even gelukkig mee zou zijn want een hele dag met de kinderen vind ik zwaarder dan een hele dag werken.

Lekker hoor zo'n vrolijk kereltje, kan je me nog eens een recente foto van hem sturen want ik heb hem al een tijdje niet meer gezien.

De bruiloft was perfect!
Mooi weer en gezellige sfeer, wat wil je nog meer....
We hebben echt een dag genoten met zn tweeen. Ik heb 's avonds ook veel op de dansvloer gestaan waardoor ik de volgende ochtend met spierpijn op stond!

Geef jij Nick een zelfgemaakte maaltijd?
Wat geef jij hem dan want Maaike wil niets van dit alles. Potjes wil ze al helemaal niet eten en toetjes ook niet.
Ze lust wel graag een liga en een broodkorstje maar verder blijft het hier nog bij een fles.
Ik heb haar vandaag ook gewoon 4 flessen gegeven omdat haar ontlasting de laatste paar dagen heel hard is. Volgens mij komt dat door die 3 flessen ipv 4.
Gewoon drinken zoals diksap of water wil ze ook al niet zoveel drinken.

Wat leuk dat jullie ook een bruiloft hebben, gezellig en wel genieten hoor. Gewoon echt even tijd voor jullie zelf!

Nou, ik stop er weer even mee maar ik zal hier snel weer even komen beppen.

liefs mamajb

Terug
Bovenaan