Lich streepje, maar streep = streep!! Raak in de 4e ronde!!

Hoi Karen en hubbie,
Ontzettend gefeliciteerd. Ga er ontzettend van genieten he? En blijf op het gevoel van je eigen lijf vertrouwen. Als jij misselijk bent, ben je misselijk. En dat is heel naar maar..........voor een goed doel.
Eerst was ik niet van plan om te reageren omdat ik me zo boos maakte over bepaalde reacties hier op het forum, dat vind ik alleen niet fair tegenover jullie en jullie blijdschap!

Enige en laatste wat ik hierover zeg:
Vind het schandalig dat iemand anders wil oordelen over jouw gevoel (misselijkheid) en dat het er op neer komt dat het tussen je oren zit. Fijn dat iemand als missmama de wijsheid in pacht denkt te hebben, nou meid ik gun je het allerbeste maar oordeel niet over klachten van een ander!
Daarnaast vind ik het behoorlijk aso dat iemand die jou succes en sterkte wenst een snauw en een grauw kan krijgen.
Zo, dat is er weer uit.

Fijne avond allemaal, en nogmaals Karen: ga er ontzettend van genieten he!!

Hoi Karen,

Van harte hoor meid.
En inderdaad een streepje is een streep.
Bij mijn eerste was het ook een licht streepje.
En was echt zwanger van een mooie dochter.
Geniet er van!!!!

Hi lieve meiden,

Bedankt voor al jullie leuke reactie's! Vandaag hebben we voor de zekerheid toch nog maar eens extra getest, en de lichte streep van gister was vandaag donker!!!! Dus we zijn echt super blij.. het is bijna niet te geloven!!!

We gaan er lekker van genieten! En we wensen iedereen heel veel succes, en ik hoop echt dat het voor jullie ook snel raak is!

Liefs Karen

Super Karen! En zo zie je maar weer streep is streep hoor! Geniet er maar lekker van met je mannetje en ik hoop dat ik je gauw volg! Heel veel geluk!

Liefs Yvonne

Hey Karen,

Zo zie je maar weer, dsat ik mijn reactie toch wel gegrond was!!!!
Pfff, voelde me wel eenbeetje rot hoor gister, maar bedoelde het echt goed tegenover missmama....!!!
Maar........... nu weten we voor altijd, streep = streep!!
GEFELICITEERD!!!!

xx Es  

het is erg raar als je er voor geleerd hebt en er staat dat het niet kan dat het bij haar wel kan het is echt onmogelijk dat zij vanf de eisprong al misselijk je kunt wel een paar dagen van te voren positief tetsen maar hou er rekening mee dat het niet altijd veel zegt als je er voor test

en ik kan echt wel blij zijn voor andere

tenslotte heb ik al een kind dus sommige zijn tenslotte jaloers op mij ik heb bewezen dat het kan dus kan het waarschijnlijk ook nog

gefeliciteerd ben echt wel blij voor je maar het kan niet meteen na je eisprong geloof me maar bedoel het niet verkeerd

heb je nou een enorm billboard voor je hoofd, of hoe zit dat .

Snap trouwens niks van je berichtje dus laten we maar net doen of jij dat berichtje niet heb gestuurd, dan doe ik net alsof ik dit berichtje niet gestuurd.

gr. Bambi

en misselijk is misselijk net als een streep is een streep. PFFFFF
en nu houden we op (wijsneus)

Haha een billboard hoe verzin je het! Ik hou ermee op om er op te reageren, want dat helpt blijkbaar niks! Ik negeer zulke reactie nu maar!

Terug
Bovenaan