Licht streepje

<p>Ik zou heel graag willen weten hoe jullie deze aflezen. Vanmorgen twee tests gedaan twee dagen voor de NOD. Ik weet dat ik beter nog een paar dagen kan wachten, dat ga ik ook zeker doen... Maar zouden jullie deze tests al als positief beschouwen? </p><p>Ongeduldige en spannende dagen haha </p>
 
Ja zeker   een streep is een streep
 
Gefeliciteerd ?
Hij zal waarschijnlijk  met de dagen donkerder worden  omdat je dan steeds meer hcg in je lichaam krijgt  
 
Aan de bovenste ( clear blue ) zie ik wel degelijk een licht streepje ? de onderste ook wel alleen moet ik daar wel iets beter naar kijken. Dus ik wil je voorzichtig feliciteren en lijkt het erop dat je zwanger bent ? 
 
Oh bedankt. Ik durf het eigenlijk nog niet te geloven! Ik ben super benieuwd hoe hij er over een paar dagen uitziet, het lijkt me heel leuk het proces ook te zien van het verkleuren! 
 
Dankjewel! Ik ga morgen nog een keer testen, kijken of hij dan duidelijker, geeft me toch een zekerder gevoel ?
En jij gefeliciteerd, verloopt alles goed tot nu toe? Geniet ervan! 
 
Geloof me, het proces waarin je kindje in je buik groeit is nog vele malen leuker maar vooral ook heel bijzonder haha 
Ik ben nu inverwachting van onze eerste Uk ? (morgen al weer 34 weken ) het gaat zo onwijs snel dat ik het zelf nog soms nog niet eens goed besef dat er iets in mijn buik zit waar je straks zoveel voor terug krijgt.  Dus geniet ervan ! 
 
 
Precies mijn testen!! Ik teste 1 dag voor nod ook zo en ben nu 38 week zwanger hihi. Gefeliciteerd !! Je kunt ook altijd nog een digitale doen dan weet je het echt zeker.
Geniet van je zwangerschap xxx
 
Terug
Bovenaan