Licht streepje

Hi meid 
Gefeliciteerd! want een licht streepje is ook een streepje! Ik zou binnen een dag of 2 nog eens testen. Hcg vermeerdert zich per dag. Wss ga je binnen een paar dagen een goede dikke streep zien! 
 
Goodluck! 
 
Gefeliciteerd, 
Zo zag het er bij mij ook uit, en ook een tweede gedaan, omdat ik erg twijfelde, 
Maar was hartstikke zwanger, het kan zijn dat je er ook heel vroeg bij bent, ik was toen net 3 weken...
 
De laatste test gedaan - de zwanger/niet zwanger test. Deze liet netjes zien '1-2 weken zwanger' helemaal happy!!! ❤
Ik heb 'm ingepakt met een leuk speelgoed houten tractortje van little dutch voor mijn vriend (hij is tractor monteur). Ik was zo nerveus, ik wilde eerst een week wachten en dit pas met vaderdag doen maar kon het niet een week verbergen. Mijn enthousiasme maar ook de symptomen zitten me in de weg haha. En nu is het rustig wachten tot we onze eerste afspraak hebben bij de verloskundige en alles op ons af laten komen.
Ik wens alle andere lieve mensen hier die nog bezig zijn met zwanger worden heeeeeel veel succes (Abbyx, ook met testen) voor alle lieve berichtjes!! 
 
 
 
De laatste test gedaan - de zwanger/niet zwanger test. Deze liet netjes zien '1-2 weken zwanger' helemaal happy!!! ❤
Ik heb 'm ingepakt met een leuk speelgoed houten tractortje van little dutch voor mijn vriend (hij is tractor monteur). Ik was zo nerveus, ik wilde eerst een week wachten en dit pas met vaderdag doen maar kon het niet een week verbergen. Mijn enthousiasme maar ook de symptomen zitten me in de weg haha. En nu is het rustig wachten tot we onze eerste afspraak hebben bij de verloskundige en alles op ons af laten komen.
Ik wens alle andere lieve mensen hier die nog bezig zijn met zwanger worden heeeeeel veel succes (Abbyx, jij ook met testen. Er is vast meer duidelijkheid binnenkort) en bedankt voor alle lieve berichtjes!! 
 
 
 
Terug
Bovenaan