Licht streepje

Die zijn idd positief hoor. Ik zie op beide een streep. Nu hopen dat ze mooi oplopen. Ik testte 4 dagen voor nod al met een licht streepje. En deze liepen iedere dag op. Gefeliciteerd dus !
 
Hallo, een streepje is een streepje idd en dit kan je beschouwen als een positieve test! Gefeliciteerd! 
Misschien kunnen jullie mij helpen? 
Ik ben in mei 2017 bevallen van een zoontje, en geef nog steeds borstvoeding. Wij willen voor een 2e gaan en nu is het zo dat ik dus niet weet wanneer en of ik überhaupt een eiersprong heb. Gister een test gedaan (omdat we 4 weken geleden er voor gegaan zijn voor t eerst om t zo te zeggen) maar mijn eerste test gisteravond gaf dus 2 streepjes aan als positief, wel een licht streepje maar streepje is streepje. Alleen daarna deed ik er nog 1 (15 min later)met de zelfde urine die ik had opgevangen en die test was negatief. Nu lees ik overal dat een valse positief test bijna niet voorkomt, omdat ie alleen reageert op het hcg hormoon wat dus blijkbaar in urine zat.. ik voel nu van alles en heb wel het zelfde gevoel als vorige zwangerschap... ik doe over paar dagen weer een test.. hebben jullie dit wel eens meegemaakt? 
 
 
Dankjulliewel allemaal! Voor alle lieve reacties. Zo spannend allemaal en zoveel zin om alles te gaan meemaken
 
Roomsie, wat vervelend dat je zoveel onduidelijkheid hebt. Heb je met een bepaald merk getest of twee verschillende. Ik zou ook gewoon nog een keer testen over een paar dagen of even een bloedonderzoek laten doen bij de dokter. Dan heb je zekerheid 
 
Terug
Bovenaan