Licht streepje

JOOWO
Ik heb 3 testen gedaan waarvan 2 verschillende merken. En 1 kwam er positief uit.. en aangezien eigenlijk test alleen maar reageert op hcghormoon, en een valse positieve test eigenlijk niet voorkomt.. we gaan het zien, maar ga er niet van uit. Dat zou namelijk ook toevallig zijn dat het de eerste keer gelijk raak is aangezien mijn cyclus niet weet en nog geen menstruatie gehad heb. Jij een hele fijne zwangerschap en dat alles goed mag gaan!
 
Hoelang bleven jullie zwangerschapstesten hele lichte streepjes tonen, of toonde hij echt geleidelijk per dag donkerder... Of is dat echt pas per 3 dagen ofzo?
Vandaag heb ik het idee dat hij lichter toont dan gisteren. Zal wel gezichtsbedrog zijn, in ieder geval nog niet duidelijker 
 
 
Roomsie, ja gewoon een paar dagen wachten! Succes, laat je lichaam even settelen. En bedankt, ik merk dat ik het nog niet helemaal besef, komt toch een beetje door de hele lichte streepjes! Eerste zwangerschap, alles is nieuw. Ik hoop echt met de dag dat de tests duidelijker worden maar tot nu toe nog hetzelfde haha. Ongeduldig ben ik 
 
 
 
Kan iemand mij misschien ook helpen? Ik heb dinsdag ochtend een test gedaan en toen toonde er een lichte streep, ‘s middags nog een gedaan en weer een streep maar nog lichter dan de eerste keer. Vanochtend heb ik nog een keer getest en deze geeft helemaal geen streep aan. Nu ben ik nogal in de war.. Iemand dit ook mee gemaakt misschien? 
Alvast bedankt :)
 
Gebruiker10079709
Zit je voor of na je NOD. Na je NOD? Dan zou ik voor extra zekerheid de clearblue test 'x weken zwanger/niet zwanger' of een bloedtest bij de dokter?
 
 
 
Ohh gefeliciteerd! Mijn test zag er ook zo uit 1 dag voor mijn NOD in de avond. Nu ruim 26 weken zwanger :D
Je vraag over wanneer deze donkerder wordt, bij mij was ie de dag na mijn NOD nog erg licht. Pas degene 3 dagen na mijn NOD sloeg deze mega donker uit! Degene die je hier als laatste laat zien bleef bij mij ook erg licht. Die donker uitsloeg was van DA eigen merk met een mega grote stick eraan haha.
 
Ik heb bij mijn eerste zwangerschap in totaal 3 testen gedaan. 1 net voor m'n menstruatie zou moeten beginnen, die was negatief.. de 2e heb ik toen 5 dagen later gedaan en die was zo positief als maar kon met 2 donkere strepen, en de derde heb ik 4 weken later nog eens gedaan om te kijken of ik nog zwanger was... de eerste test achteraf gezien gaf echt een heel licht streepje maar dacht toen dat het gezichtsbedrog was. Hcg verdubbeld elke 48-72 uur dus best kans dat ie vd week stuk donkerder is, maar een streep is een streep. Bij mij wederom weer niets vandaag dus ga er vanuit dat het een vals positieve test was.. kijk het van weekend nog even aan maar ga er niet van uit want kan alleen maar meevallen dan! 
Succes Joowo
 
Terug
Bovenaan