Licht streepje

 
Ik moest toevallig naar de huisarts vandaag en heb hun ook even laten testen. Helaas testen zij negatief :-(
 
Heel raar dat jou testen dan positief  aan geven 
Als je zwanger bent heb je alleen hcg in je lichaam en daar slaan die testen op aan.  Zonder hcg ook geen streep dus hoe verklaren ze jou testen dan ?
 
Hcg verdubbelt per 2 dagen dus wacht in ieder geval 2 dagen voordat je weer een test doet. Iedere dag is niet zo zinvol en kost veel geld.... Maar idd vals negatief bestaat. Vals positief niet :)
 
 
Nou die dokter zit gewoon hartstikke fout!! Jullie hebben allemaal gelijk. Wat een verschil met gisteren. Ze hebben de test niet verklaard Nicolle B, maar ze zitten er echt wel naast.
Gebruiker10077505, de testen kosten inderdaad veel geld dus om de twee dagen is een betere manier. Soms alleen zo moeilijk mezelf te bedwingen... 
 
 
@Joowo Oh wauw. Gefeliciteerd! Niet alles klopt bij hun blijkt maar weer. 
Ik hoop dat alles goed verloopt bij je.
@gebruiker10077505 testen zijn idd duur, had wat op voorraad maar doe ik niet meer bij de volgende keer. 
Hcg had bij mij nu wel aantoonbaar moeten wezen gister lijkt mij, aangezien er 2,5 dag tussen zat.  Heb het nog nagevraagd maar hun zeggen dat het echt niet kan, een vals positieve test... wie weet krijg ik dus m'n eerste menstruatie dan weer na ander half jaar.. als het een vmk is. Nog niets te zien Idg.. blijf het gek vinden.. 
 
Gefeliciteerd @Joowo.
Hier nog iemand die ongeduldig is met testen. Op 25 mei was mijn NOD. Nog steeds geen menstruatie te bekennen. Inmiddels 15 dagen overtijd. Op 3 dagen en 8 dagen overtijd een test gedaan. Beide negatief: helaas ook geen heeel  licht streepje.
Ik wacht nu nog even tot na het weekend met test 3. 
Zitten overigens nog maar in ronde 2 dus een hele onregelmatige menstruatie is nu de meest voor de hand liggende optie. De eerste menstruatie na het stoppen met de pil was een cyclus van 30 dagen. Ik zit nu dus op dag 45 van de 2e cyclus na het stoppen met de pil. Afwachten..
 
Terug
Bovenaan