Lien!!!!!

Ik ga niet met je mee verhuizen. Vanochtend getest en de digitale test was heel duidelijk: Niet Zwanger. Helaas..... Meteen daarna diende de RD's  zich aan. Gelukkig hoef ik daar nu niet meer op te wachten. Mooie cyclus van 29 dagen.

Mn mannetje belde net en ik heb het hem verteld. Hij was wel teleurgesteld, maar vind het ook wel leuk dat we nu weer lekker verder kunnen klussen. We vonden dat nl wel erg leuk.
En hij liet ook weten wanneer hij op cursus moet en dat is ruim na mijn ei!!! Daar ben ik wel superblij om, anders hadden we een ronde over moeten slaan.

Het is niet anders. Wel jammer dat jij straks op het zwanger-forum zit en ik hier. Hopelijk volg ik snel en gaan de glitters deze ronde hun werk doen

Hoe voel je je vandaag? Weer misselijk?

Liefs Anoek

Heb je berichtje vanmiddag op het werk al gelezen, maar kan nu pas reageren.

Je ziet er in ieder geval ook iets positiefs in, en dat is dat je lekker regelmatig bent, en dat is goed!! Kan me voorstellen dat je er best een aantal traantjes om hebt gelaten hoor, zou bij mij net zo zijn. Maar kop op meid, vol goede moed door naar de volgende ronde!! Ik heb je nieuwe banner al gezien, en mijn laatste eerste ongidag was ook de eerste dag van mei, dus ik zag mezelf eigenlijk terug in jouw banner.
Je vruchtbare dagen onthoud ik wel dus ik ga tegen die tijd weer flink glitters strooien hoor!

Ga nog niet verhuizen denk ik naar een ander forum. Heb het gevoel dat het nog iets te vroeg is. Ik lees wel een beetje met jullie mee, en zal me af en toe wel melden met bemoedigende woorden of een ander leuk bericht!

Maandagmiddag kan ik terecht bij mijn gynaecoloog. Hoop dan echt de bevestiging van mijn zwangerschap, en hopelijk ziet alles er tot nu toe goed uit.

Eén ding wilde ik nog zeggen als tip: Wij hebben het elke dag gedaan tijdens mijn vruchtbare dagen( ca 1 week lang), na de sex ben ik een halve nacht blijven liggen, met een kussen onder mijn kont. Misschien heb je er wat aan.....

Knuffel,
Lien.

quote: Lien1981 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-06-2007 18:43:44'));

Heb je berichtje vanmiddag op het werk al gelezen, maar kan nu pas reageren.

Je ziet er in ieder geval ook iets positiefs in, en dat is dat je lekker regelmatig bent, en dat is goed!! Kan me voorstellen dat je er best een aantal traantjes om hebt gelaten hoor, zou bij mij net zo zijn. Maar kop op meid, vol goede moed door naar de volgende ronde!! Ik heb je nieuwe banner al gezien, en mijn laatste eerste ongidag was ook de eerste dag van mei, dus ik zag mezelf eigenlijk terug in jouw banner.
Je vruchtbare dagen onthoud ik wel dus ik ga tegen die tijd weer flink glitters strooien hoor!

Ga nog niet verhuizen denk ik naar een ander forum. Heb het gevoel dat het nog iets te vroeg is. Ik lees wel een beetje met jullie mee, en zal me af en toe wel melden met bemoedigende woorden of een ander leuk bericht!

Maandagmiddag kan ik terecht bij mijn gynaecoloog. Hoop dan echt de bevestiging van mijn zwangerschap, en hopelijk ziet alles er tot nu toe goed uit.

Eén ding wilde ik nog zeggen als tip: Wij hebben het elke dag gedaan tijdens mijn vruchtbare dagen( ca 1 week lang), na de sex ben ik een halve nacht blijven liggen, met een kussen onder mijn kont. Misschien heb je er wat aan.....

Knuffel,
Lien.

Heyyy Lien,
Fijn dat je al maandag bij je gyn langs kan komen. Hoop voor jullie dat alles goed is en je dan echt kan genieten, want ik merk aan je dat je heel voorzichtig bent met blij zijn en het ook nog niet helemaal gelooft. Kan het me goed voorstellen.

Ik denk dat ik je tip maar eens ga opvolgen deze ronde. Wie brengt het mij straks ook die positieve test! Twee keer is scheepsrecht zeggen ze
Mn volgende NOD is 30 juni, dus half juni mn ei en klussen!! Ik kijk er wel naar uit, want ik vond het wel heel bijzonder.
Mn mannetje was ook teleurgesteld, maar wil ook wel weer graag gaan klussen, ha ha!! Ons moment komt ook, en hopelijk snel!

Leuk dat je nog even op dit forum blijft hangen. Kunnen we nog even verder kletsen hier!
Laat je in elk geval weten hoe het maandag bij de gyn was?

Liefs Anoek

Hoi Lien,

Ik heb je al even niet gezien op het forum. Is alles goed? Hoop van wel.

Mijn ongi heeft gisteren goed doorgezet. Had echt ontzettende krampen. Heeft hele dag geduurd, maar vandaag is het gelukkig over. Ik ga vol goede moed én zin op naar ronde 2!

Liefs Anoek

He Anouk!

Oh, wat lief dat je naar me vroeg! :) Ja hoor, alles goed, alleen heb ik de afgelopen dagen veel gewerkt, en heb ik  me een beetje op de achtergrond  gehouden op dit  forum.  Maar met jou kan ik wel doorkletsen hoor! :)

Vanochtend een enorme huilbui gehad. Was vannacht een beetje onrustig, en mijn man merkte vanochtend heel lief op, dat hij niet zo goed heeft geslapen omdat ik zo lag te draaien. Begon ik me toch ineens te janken! Niet normaal, emmers vol water. Kon niet meer stoppen... Lekker als dit zo verder gaat!
Ben toen maar een rondje gaan joggen, en kwam veel vrolijker terug. Heb een gebakje voor hem meegenomen, om het goed te maken. Oh ja,...en heeerlijke sex gehad haha!!
Het is wel apart, want ik was wel bang dat hij bij het naar binnen en naar buiten gaan niet per ongeluk het mini embryo'tje meenam...Gek hè... Want volgens babybytes.nl zit het nog ergens aan de baarmoederhalswand vast. Daar komt ie dan toch langs met zijn penis of niet?

Erg is dat he als je zo'n pijn hebt als je ongi bent.... Ik vond het verschrikkelijk. Vooral sinds ik met de pil gestopt was. Wanneer begin je met klussen? En niet vergeten he, kussen eronder en liggen blijven!!

Vlieg trouwens donderdag met mijn man naar Nederland. Vrijdag trouwt mijn neef. Zal het donderdag dan aan mijn ouders vertellen. Ben zóóóó benieuwd hoe ze gaan reageren!

Liefs Lien

Hoi!!!
Hihi, die mood-swings horen er helemaal bij!! Gewoon om lachen. Ja lijkt me superspannend om het de aanstaande opa's en oma's te vertellen. Heb je al bedacht hoe je het gaat doen? Neem je wel zakdoeken mee?!!!
Sex tijdens de zwangerschap kan prima hoor! Behalve als de vliezen zijn gebroken, maar dat duurt nog even, ha ha! Het eitje ligt niet los in je baarmoeder hoor. Dat is ingenesteld in de baarmoederwand. Daar komt je man niet eens. De baarmoeder is nu potdicht, kan niks bij komen. Dus gewoon genieten!!!!!!!!!!!!

Ik zou het leuk vinden om hier lekker door te kletsen en hopelijk snel op het zwangerforum. VInd het wel leuk om te horen hoe het met je gaat. Hopelijk kunnen we snel dezelfde zwangerschapsgedachtes delen  Ik ga mn best doen
Over 2 weken begint de klusweek weer. Halverwege de maand. Omdat mn cyclus niet superregelmatig is, ga ik wel wat langer doorklussen. En ja, zal een kussen onder mn kont doen. Mn man zal denken dat ik gek geworden ben, ha ha!!! Maar het schijnt inderdaad wel te helpen, heb het al meer gehoord. Baat het niet, dan schaadt het niet zullen we maar zeggen.

Ik heb een lekker relaxed weekend. Gisteren zouden vrienden met hun 2 kids op bezoek komen, maar dat kon helaas niet doorgaan. Uiteindelijk moest mn man ook werken, dus zit nu al vanaf gisteren 17.30 alleen thuis. Wel saai... Gelukkig komt straks een vriendin van mij op bezoek. Hebben elkaar door omstandigheden al bijna 3 maanden niet gezien en zijn superblij dat we eindelijk eens goed kunnen bijkletsen! Zij weet van onze plannen, dus das ook wel fijn. Een andere vriendin van mij gaat deze maand ook voor het eggie, dus dat is echt superleuk!! We praten er al veel over en nu kunnen we het helemaal delen en samen in spanning zitten. We hopen natuurlijk dat we ongeveer tegelijk zwanger raken, want wat is er nu leukere dan samen met een goede vriendin zwanger zijn?!!
Zometeen even de bovenverdieping poetsen. Gisteren beneden gedaan. Je moet wat hé? Hoe is het weer trouwens bij jullie? Hier is het bewolkt. Gisteren was het wel supermooi weer...

O ja... ik weet niet of ik het verteld heb, maar we zijn er uit met de vakantie! We gaan naar Oostenrijk én Zwitserland! Hoeven we niet te kiezen. Ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat bevallen. Is jaren geleden dat we zijn gaan kamperen!

Nou meid, fijn weekend en succes morgen bij de gyn!

Liefs Anoek

Hoi Anouk!

Wat leuk dat je een vriendin hebt die ook voor het eggie gaat! Kun je je spanningen en verwachtingen, hoop en teleurstellingen delen! Is natuurlijk heel anders dan dit forum, want dit is echt veel anoniemer.

Hoe woon jij eigenlijk? En waar ongeveer? Wij wonen  redelijk middenin de  stad, in een appartement. Het is niet groot, 75m2. Het is een soort huurwoning, maar na 10 jaar kun je het kopen. We hebben twee slaapkamers, badkamer, wc, woonkamer, keuken en balkon. Sommige mensen vragen zich af hoe we dat gaan doen, met een kinderwens van twee kids, maar dat zie ik dan wel! We willen wel graag ooit eens een huis kopen, alleen krijg je in Oostenrijk niet zo makkelijk een hypotheek. Dus voorlopig blijven we maar even in ons gezellig knusse appartement. Mijn ouders wonen in een hele mooie omgeving in Gelderland, in een vrijstaand huis met tuin eromheen. Dus telkens als ik naar huis ga is het weer genieten van de frisse lucht en natuur. Maar als ik dan weer in Wenen ben geniet ik weer van de voordelen van een grote stad. Tja, het heeft alles zijn voor- en nadelen...

Leuk dat jullie besloten hebben Oostenrijk en Zwitserland te gaan doen van de zomer! Je moet me dan wel een heel reisverslag sturen hoor!  Hoop dat je lekker weer hebt. Vandaag was het hier ook bewolkt, maar niet koud. Als het vrijdag in Nederland maar droog is, is wel leuk voor de bruiloft, kan ik mijn nieuwe rokje aan die ik van de week bij Esprit gekocht heb haha! (nu kan het nog...)

Mijn ouders zijn a.s. woensdag 27 jaar getrouwd, dus ik zal ze donderdag verrassen en zeggen dat we nog een huwelijksdagcadeautje voor ze hebben: Jullie worden opa en oma! (ik hoop dat ik niet al begin te janken voordat ik überhaupt een woord uitgesproken heb)

Ben aan het werk nu, maar kan mooi in het internet tussendoor hihi! Zolang mijn bazin niet om de hoek komt kijken....

Gezellige avond nog!

Liefs Lien.

quote: Lien1981 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-06-2007 18:03:59'));

Hoi Anouk!

Wat leuk dat je een vriendin hebt die ook voor het eggie gaat! Kun je je spanningen en verwachtingen, hoop en teleurstellingen delen! Is natuurlijk heel anders dan dit forum, want dit is echt veel anoniemer.

Hoe woon jij eigenlijk? En waar ongeveer? Wij wonen  redelijk middenin de  stad, in een appartement. Het is niet groot, 75m2. Het is een soort huurwoning, maar na 10 jaar kun je het kopen. We hebben twee slaapkamers, badkamer, wc, woonkamer, keuken en balkon. Sommige mensen vragen zich af hoe we dat gaan doen, met een kinderwens van twee kids, maar dat zie ik dan wel! We willen wel graag ooit eens een huis kopen, alleen krijg je in Oostenrijk niet zo makkelijk een hypotheek. Dus voorlopig blijven we maar even in ons gezellig knusse appartement. Mijn ouders wonen in een hele mooie omgeving in Gelderland, in een vrijstaand huis met tuin eromheen. Dus telkens als ik naar huis ga is het weer genieten van de frisse lucht en natuur. Maar als ik dan weer in Wenen ben geniet ik weer van de voordelen van een grote stad. Tja, het heeft alles zijn voor- en nadelen...

Leuk dat jullie besloten hebben Oostenrijk en Zwitserland te gaan doen van de zomer! Je moet me dan wel een heel reisverslag sturen hoor!  Hoop dat je lekker weer hebt. Vandaag was het hier ook bewolkt, maar niet koud. Als het vrijdag in Nederland maar droog is, is wel leuk voor de bruiloft, kan ik mijn nieuwe rokje aan die ik van de week bij Esprit gekocht heb haha! (nu kan het nog...)

Mijn ouders zijn a.s. woensdag 27 jaar getrouwd, dus ik zal ze donderdag verrassen en zeggen dat we nog een huwelijksdagcadeautje voor ze hebben: Jullie worden opa en oma! (ik hoop dat ik niet al begin te janken voordat ik überhaupt een woord uitgesproken heb)

Ben aan het werk nu, maar kan mooi in het internet tussendoor hihi! Zolang mijn bazin niet om de hoek komt kijken....

Gezellige avond nog!

Liefs Lien.

Hoi Lien,
Beetje laat, mijn bezoek is net weg! Was wel erg gezellig!

Wij wonen in een middelgrote plaats in Brabant. Ben zelf geboren en getogen in een dorp in Gelderland! We wonen hier nu ongeveer 3 jaar, Hebben een huis gekocht en zijn daar gaan samenwonen. We hebben beneden; hal, toilet, woonkamer, eetkamer en keuken. Boven: 4 slaapkamers en badkamer. We hebben geen zolder. Plek genoeg voor kids zou je denken, maar doordat we geen zolder hebben, hebben we ook minder bergruimte. Dus 2 kids maximaal en dan is het al krap denk ik. We hebben het huis opgeknapt en nu is alles wel zo'n beetje klaar.De toekomstige babykamer (zo noemen we die kamer al sinds we hier zijn gaan wonen) is heel neutraal van kleur, zodat we straks niet van alles hoeven te doen. Alleen de muur sauzen!

Wel leuk dat je ouders 27 jaar getrouwd zijn en je zo'n mooi cadeautje kan geven! Hoop dat je het inderdaad droog kan houden. Zou ook iets voormij zijn om te beginnen te janken, ha ha! Anders misschien een symbolisch cadeautje geven? Dan hoef je niks te zeggen. Hoop ook dat het van de week mooi weer wordt. In elk geval vrijdag. Voor jou de bruiloft en voor mij een vrije dag. Mn man is dan ook vrij, dus ga eens bedenken wat we dan kunnen gaan doen!

Wat voor werk doe je eigenlijk? Je hebt wisselende diensten of lijkt dat zo? Ik werk als leidinggevende bij het hoofdkantoor van een bank. Ik doe het nog niet zo heel erg lang, maar heb het goed naar mijn zin!

Natuurlijk krijg je een reisverslag. tegen die tijd maar emailadressen uitwisselen, anders komt er hier zo'n lap tekst met vakantie-belevenissen, ha ha! Heb wel een ideetje hoe we dat kunnen doen, zonder emailadressen hier op te zetten, want dat vind ik ook niet zo'n goed plan!

Nou meid, laat je morgen weten hoe het bij de gyn was? Weltrusten!

Liefs Anoek

Terug
Bovenaan