Hey Lien!
Wat schattig dat je moeder nog een snel een cadeautje is gaan kopen en dat in jullie koffer verstopt heeft! En natuurlijk helemaal geweldig dat je broer ook vader wordt! Is het voor hem ook de eerste? Dubbel geluk voor je ouders, dat is helemaal bijzonder!
Ik neem aan dat je je broer het ook van jullie hebt verteld of had je dat vrijdag al gedaan?
Balen dat je zo misselijk bent, maar ja... je weet het, het is voor een goed doel. Ze zeggen dat het bij de meeste vrouwen overgaat na de eerste 3 maanden. Er is hoop
Hoe was de bruiloft eigenlijk? Beetje kunnen genieten ondanks de misselijkheid?
Met mij gaat alles prima! Zijn aan het pre-klussen, ha ha!!! Einde van de week begint de klusperiode echt. zaterdag moet ik mn ei hebben. Nu is nog niet te merken aan mn lichaam dat de periode nadert. Ik kan het namelijk erg goed zien aan de hand van het slijm... sorry beetje smerig, hihi Wel fijn dat het nu in het weekend valt, ha ha! Vrijdag ben ik vrij, dus kan beetje uitslapen
Voor de rest is het weer erg benauwd hier in NL. Vreselijk vind ik dat. Heb dan vaak heel snel hoofdpijn. Gelukkig heb ik nu nog nergens last van. Mooi zo houden dus!
Ik ben wel benieuwd of we deze ronde "prijs" hebben. Hoop het echt, maar als het niet zo mag zijn, is het ook geen ramp... we zijn nog kort bezig.
Ik houd je natuurlijk op de hoogte!
Liefs Anoek