Lien!!!!!

Hoi hoi,

Over een uurtje is het zover, dan ga ik naar de gyn! Ben al best wel zenuwachtig, stel dat ik het nou mis heb en er niks te zien is? Heb ik me al die kleine kwaaltjes maar ingebeeld...Nou ja, zal wel niet hihi!

Werk inderdaad onregelmatig en heb een baan in de toeristische sector. Als we emailadressen gaan uitwisselen kan ik je er wel meer over vertellen! Hele leuke baan, wel vroeg opstaan soms. Als ik vroege dienst heb gaat de wekker om 3.30 sochtends.  We hebben 12 uurs dagen, je hebt dan wel meer dagen in de week vrij en dat vind ik echt fijn.  

Leuk dat je vrijdag  vrij hebt. Is dat altijd zo?

Nou ik meld me  zodra ik weer  terug ben  van de dokter!

Liefs Lien    

Yes yes yes!! Ik ben echt zwanger!!! Ben helemaal happy!
Hij heeft een inwendige echo gemaakt, en op de foto'tjes zie je  een ronde zwarte stip en dat is ons embryo'tje!

Over ong 3 weken moet ik terugkomen, voor een tweede echo.

Hoe was je werkdag vandaag?

Liefs Lien

SUUUPPPPPEEERRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fijn dat alles goed is. Geloof je het nu inmiddels wel een beetje mee??!!!

O ja, hoi Lien, ha ha!
Lekker druk dagje gehad vandaag. Ik kan om mn werk niet op het forum. Ja kan wel, maar we hebben open werkplekken en iedereen kan meelezen als ze zouden willen. En daar heb ik helemaal geen zin in  Ik ben 1 keer in de 2 weken vrij. Meestal op vrijdag, tenzij het anders beter uitkomt. Dus ja, dat is wel fijn.

Ben wel erg benieuwd wat je precies doet. Jeetje om 3.30 opstaan... vreselijk. Ik vind 6.30 al vroeg. Wel fijn dat je meerdere dagen vrij bent, dat is dan wel weer een voordeel van zulke lange dagen. Ik werk 8 uur per dag.
Zonder emailadressen hier op het forum te zetten.... Ik heb een web-log. Niet dat ik er op dit moment actief mee bezig ben, maar daar staat een link naar en mailformulier. Die mail komt dan bij mij uit en dan ik jou mailen. Mijn emailadres bevat nl mijn achternaam en dat vind ik toch niet zo handig hier, ha ha. Dus bij deze; http://anoekandco.web-log.nl Weblog gaat voornamelijk over mn huisdieren, ha ha. Als je zin hebt, kijk maar eens rustig rond. Ergens staat ook nog een foto van mij. Kan je me ook eens zien.

Wanneer ga je verhuizen naar het zwanger-forum of ben je al verhuisd?

Geniet lekker op je roze wolkje! Heeft de gyn nog verteld hoe lang je zwanger bent en wanneer je precies bent uitgerekend?

Liefs Anoek

Hoi Anouk!

Als ik op je site ga, en aanklik 'stuur me een email', kom ik automatisch op de site van yahoo. Klopt dat? Ik heb alleen geen yahoo mailadres, maar hotmail. Mijn man heeft dat wel, maar ik weet zijn paswoord niet uit mijn hoofd, en kan hem pas vragen als ie terug is van de kapper straks...:)

De arts rekent de bevallingsdatum zo uit: eerste dag van je laatste ongi, plus 7 dagen, min 3 maanden. In mijn geval was dat 1 mei, plus 7 dagen is 8 mei, min 3 maanden is 8 februari (2008).

Wat doet je mannetje precies dat hij zoveel weg is of kun je dat op dit forum niet vertellen? Mijn man werkt ook in het toerisme, en heeft ook onregelmatige diensten.

Leuk dat je zoveel konijntjes hebt! Wij hadden vroeger ook 1 konijn thuis, en een labrador. Echt twee schatjes. De labrador was eigenlijk van mij, maar omdat ik verhuisd ben naar Oostenrijk kon mijn moeder er alleen niet meer zo goed voor zorgen. Mijn ouders werken beide fulltime en de hond was vaak lang alleen thuis. Ze heeft hem een jaar of twee geleden aan een goede vriendin van haar gegeven, dicht in de buurt waar wij wonen. Dus ik kan hem nog regelmatig bezoeken. Maar ik mis hem wel ontzettend als ik naar huis ga!

Ga zo even een topic openen op het zwanger zijn forum, maar misschien weet jij dat ook wel. Mag je joghurt eten als je zwanger bent? Er zitten toch behoorlijk wat bacterien in. Of zijn die juist goed?

Werk ze vandaag!

Liefs Lien

Hoi Lien,
Was gisteren pas laat thuis. Had een etentje met collega's. was wel erg gezellig, maar ben maar even kort op het forum geweest. Vandaag werk ik thuis en heb nu even een pauze ingelast!

Volgens mij mag je gewoon yoghurt eten hoor. Er zit juist goede bacteriën in voor je darmen geloof ik. Ik heb in elk geval nog nooit gelezen dat je dat niet zou mogen eten tijdens een zwangerschap.

Leuk een hond. Jammer dat ie niet bij jouw ouders kon blijven, maar ik begrijp het wel. Gelukkig kan je hem nog wel opzoeken. Herkent ie je dan nog?   Wij hebben vroeger ook een hond gehad en ik vond dat echt geweldig! Zounu ook graag een hond willen, maar dat gaat helaas niet. We werken allebei fulltime en dan krijgt de hond bijna geen aandacht, en dat vind ik zielig.

Ja met dat mailformulier snap ik ook niet. Misschien dat jullie pc staat ingesteld op het mailprogramma (yahoo) van je man. Kreeg je wel een adres te zien waar het dan naar toe ging?Misschien dat je dat dan kan kopieren naar hotmail? Anders moeten we iets anders verzinnen. Hoop dat het met het adres van je man wel lukt. Zet daar dan jouw mailadres in dan mail ik mijn mail weer naar jou. Als het allemaalniet lukt, hoor ik het wel.
Ik vertel liever niet al te veel details op het forum. je weet het nooit... dus ik vertel dan ook niet wat mn mannetje doet. Dat vertelik wel via de mail, goed?

Wanneer vertrek je naar Nederland en ben je weer terug? Ben zo benieuwd hoe je ouders gaan reageren! Hoop wel dat het weer vrijdag beter wordt dan nu voorspeld wordt... 60% kans op regen... dat is niet leuk op een bruiloft.

Nou meid, als ik je voor vrijdag niet meer spreek, heel plezier op de bruiloft en natuurlijk ook met je nieuwtje voor je ouders!

Liefs Anoek

Hey Anouk!

Zodra ik terug ben uit Nederland stuur ik je een mailtje. We hebben het kunnen veranderen naar hotmail. Mijn man wilde liever niet dat ik van zijn mailadres iets zou sturen. Ok, snap ik. Hij vindt dit hele forum al een beetje verdacht (ook omdat ie niet alles kan lezen in het nederlands) en is bang dat er straks stalkers voor de deur staan haha!

Mijn vader komt morgenavond pas om half 9 thuis, dus ik moet de hele middag nog wachten met vertellen, terwijl mijn moeder wel thuis is..... En dan ben ik waarschijnlijk zo zenuwachtig dat alles er stotterend  uitkomt

Jij een fijne vrije dag vrijdag en tot na het weekend!

Liefs Lien.

Hoi!!!

Oh dan moet je echt superlang je mond houden tegen je moeder... Ik zou het daar echt heel moeilijk mee hebben, wil altijd meteen alles vertellen. Heb ook 3 weken lang mn mond moeten houden dat we gingen trouwen omdat we het persoonlijk wilden vertellen en niet via de telefoon. Dat was al moeilijk, ha ha!!

Ik snap dat je man het allemaal niks vindt, ha ha! Zou die van mij ook wel hebben hoor. Ach zo lang het voor ons goed voelt, zeg maar, dan is het ok toch! Het is ook echt een vrouwending, zon forum hé?!

Heb je trouwens nog een reactie gehad op het zwangerforum over de yoghurt?

Nou veel plezier in Nederland, bij je ouders (joepie, eindelijk vertellen!) en op de bruiloft!

Liefs Anoek

Heb je toch maar vast een mailtje geschreven. Twee zinnen maar, want ik moet nu plaats maken voor mijn man. Hij moet echt aan de computer nu..

Doei doei!

Lien.

Terug
Bovenaan