Ligt jullie baby al met hoofd naar beneden?

Ik heb jullie advies opgevolgd en lees sinds gisteren 2 keer per dag 20 minuten een boek op knieen, en niet geheel handen. Het makkelijkst gaat het bij mij als ik op mijn knieen op de grond zit en dan voorover gebogen op bed hang. Met alleen mijn borsten op bed... dan ben ik dus een boek aan het lezen en gezellig als een hondje heen en weer aan het zwaaien met mijn billen. Weet niet of het zo ook kan, maar mijn buik hangt dan dus wel vrij in de ruimte.

Ik heb al een aantal dagen het idee dat ze terug wil gaan draaien, maar of ze dat al gedaan heeft weet ik niet zeker. Er heeft nog geen aardverschuiving plaatsgevonden zoals afgelopen maandag, maar wel telkens van de halve aardverschuivingen... Ze is nu in elk geval veel beweeglijker en actiever dan toen ze andersom lag. Ik vond haar toen al aktief, maar nu heb ik af en toe het idee dat ze zo uit mijn buik wil springen of hem uit elkaar wil scheuren.. gezellig met een been (of arm) de ene kant op en de andere de andere kant...

Groeten,

Eghosa

heey!

onze kleine ligt gelukkig op dit moment met zijn hoofd naar beneden!
de vorige keer bij de verloskundige twijfelde ze en dacht ze misschien het hoofd boven te voelen. moest me er maar niet druk om maken (heb ik natuurlijk wel gedaan, want je weet maar nooit..)
afgelopen maandag weer geweest en toen lag ie helemaal goed! nog niet ingedaald, dus er is nog een kans dat ie nog draait, maar die is nog wel heel klein gelukkig..

voor alle mama's waarvan de kleine nog niet goed ligt: hoop echt dat ze een dezer dagen dan nog gaan draaien! duim   met jullie mee!

Liefs Esther

hier ligt de kleine ook met zijn koppie nog boven. Ik ben 8 augustus uitgerekend maar ook ik denk dat ik in juli ga bevallen met me zoontje was ik ook 6 dagen eerder. En ik denk nu rond de 25/29 juli dat ik beval geen idee waarom maar denk ik.

Bij mij doet de beeb niet eens poging tot draaien voel steeds voetjes op me bekken en in me doos lijkt soms net of er een uitsteekt zo akelig gevoel. Ik ben morgen 34 weken dus de beeb heeft nog wel even om te draaien me zoontje was met 33 weken wel al gedraaid en wat ingedaald. Maar ja we zien het wel.

@Alberdien: wat een goed nieuws! Jeetje, dat scheelde niet veel he! Fijn, dat behoedt je weer voor een keizersnede! Nu houden zo!
@Eghosa: volgens mij is het de bedoeling dat je billen hoger zijn dan je borst, en dat is niet het geval als je op het bed leunt! Maar alberdien weet er meer van.
@Gaby: hopelijk gaat ie van jou nog draaien, er is nog tijd, kijk maar naar alberdien! Hou nog hoop dus, succes!

Mijn mannetje is nog steeds met z'n hoofd in m'n maag aan het porren, nog 2 weken en dan wordt ie gehaald!

Wendy
37 weken en 1 dag zwanger

Terug
Bovenaan