Lijst wie we zijn

Ik ben Amber,  33, woon in Zuid Holland met man en 3 honden en al 14 ronden bezig voor ons eerste kindje.

hoi dames zal me hier ook voor stellen.
iris 31j getrouwt al 4j   10 jaar samen heb een dochter van 2,5 j   en aan de 10de  ronde bezig voor nummer twee.
ben werkzaam in een autospuiterij /vracht/bussen voor drie hele dagen per week.
woon in braband uden .
mijn ovl =21 22 of23 nog=7maart.

groetjes iris

Hoi, ik ben Brinn.
26 jaar, mijn man is 32,  augustus 2006  getrouwd, en nu bezig voor ons 1e kindje!
We zitten nu in ronde 5, en heb op  6 mrt. mijn NOD.
Het is weer spannend....

Hoi,
Ik ben sita of mamasita, zal vanaf 5 maart 31 jaar zijn  en woon in Griekenland. Ben afkomstig uit België. Ben verloofd met een Griekse man. Wij zijn 4 jaar samen. Proberen al een jaar voor ons eerste kindje. Veel medische problemen gehad, maar we geven niet op. 1e ronde na schildklieroperatie. NOD is normaal 14 maart, met cyclus van 33 dagen, maar heb gevoel dat ik vandaag mijn ei heb. Zou dan NOD rond 9 maart hebben.

Heel veel succes. knuffels    

Hoi,

Ik ben 23 jaar, heb een dochtertje van 5 maanden oud.
We doen het sinds deze maand weer zonder, en dan zien we het wel.
Het is welkom , maar als het nog even duurt is het ook goed.
Ik ben er niet druk mee bezig.

Hallo dames ik ben Iris en 22 jaar jong,
Kom uit de provincie utrecht, en mijn vriend en ik zijn bezig voor ons 1e kindje..
dit is onze 8e ronde..

Liefs Iris

Hey (aanstaande) moeders!

Ik ben 24 jaar en heb al een zoontje van drie jaar.
We zijn vanaf janauri bezig voor een tweede kindje.
Ik weet niet zo goed wanneer ik nu ongesteld moet worden, dus wij rommelen maar wat aan .

We wonen in Zeeland.
Wel leuk om te lezen dat er zo veel jonge moeders zijn. Je hoort altijd dat een vrouw gemiddeld steeds langer wacht voordat ze kinderen neemt.
Toen wij ons zoontje kregen hadden we dan ook te maken met veel vooroordelen. Leuk dus om te lezen dat er zoveel jonge moeders bij zitten.

Nou meiden, allemaal heel veel succes!
Groetjes Gerrie.

Terug
Bovenaan