Lijst wie we zijn

Dag allen,

Ik ben mama van MD (uiteraard een schuilnaam....hahaha) 32 lentes jong en ben in ronde 2 voor een tweede (ben begin nov bevallen bij 17 weken zwangerschap helaas).
Mijn oudste is 3,5 jaar.

Allemaal succes.

gr mama van MD

Ik ben Mamaloe, 29 jaartjes jong, heb 2 zoontjes van 4 en 2 jaar en we gaan voor een derde koter!
Gaat niet allemaal even makkelijk aangezien ik pco heb.
Maar we houden de moed er in :D

Groetjes mamaloe

Oja en we wonen in 't noorden vh land

Ik ben Lies, 31 jaar  en heb een dochtertje van 13 maanden. We komen uit het Gooi en mijn vriend en ik willen heel graag een tweede. We zitten nu in de 4e ronde en natuurlijk hoop ik elke keer dat het raak is, maar het blijft afwachten.

Groetjes,
Lies

Hoi,

ik ben tiny en ben 24 jaar. Ik zit in de 9e ronde voor ons 1e kindje. 28 februari is mijn Nod.
groetjes

Hoi ook  ik zal me even voorstellen, ik ben ingeborg 34 jaar.
Trotse mama van een zoon Melle die 1 1/2 jaar is.
En 23 november bevallen van ons engeltje Wisse*.
Ik was toen 23 weken en 5 dagen zwanger. Bij de echo van bijna 21 weken kwamen we er achter dat hij HLHS had, dit is een hele ernstige hartafwijking. Zijn linkerhart helft was niet ontwikkeld, ook een deel van de aorta niet en ook een aantal kleppen waren niet goed. Wij hebben toen de hele moeilijke beslissing genomen om de zwangerschap af te breken.
We zijn nu bezig met ronde 2 en ik moet 8 maart weer ongesteld worden.
Hebben net de klusdagen achter de rug

Groetjes ingeborg
Trotse mama van Melle & Wisse*

hallo ik ben 22 jaar en we hebben al een zoontje van anderhalf jaar we zijn al van af dat mijn zoontje 5 maanden was al bezig voor een tweede kindje we hebben van het weekend heel erg hard geklust maar we wachten het wel af groetjes greetje

kom uit noord brabant ben 23 en heb een zoontje van 14 maanden en heb 2 maanden geleden een miskraam gehad. ben gisteren weer ongi geworden
dus op naar volgende maand...

Ik ben janneke en woonachtig in Drenthe. Ik ben 28 jaar en we hebben eind januari besloten te stoppen met de pil. We zitten dus in ronde 1 voor ons eerste kindje, Mijn NOD zal 1 maart moeten zijn, maar na 11 jaar pil (en daarvoor erg onregelmatig) weet ik totaal niet wat voor een cyclus ik kan verwachten.

Succes allemaal,

gr. janneke

Terug
Bovenaan