Lijstje december (uitgerekend)

@Machpaars: heel verstandig om even te wachten. Ik vermoed dat het nog steeds spannend is maar het zal netto iets minder zijn.
Ik vond bij de 2e de echo veel spannender dan bij de 1e. Nu ben ik er weer redelijk gerust op. Bij de 2e had ik ook meer gedoe op mijn werk en met schoonouders. Ik denk dat dat soort stress-factoren altijd van invloed zijn op de ontwikkeling van je kind.
Verder wil ik geen spannende testen, maar wel de 20-wkn echo.

Sterkte allemaal, ik moet nog wat langer wachten.

Groet,
Tamar

Hoi allemaal,
Al even geleden dat ik gekeken heb, leuk dat er steeds meer bij komen.
Ben zelf alleen niet meer zo bezig met zwanger zijn, gister is mijn zoontje van 4 opgenomen in het ziekenhuis, hij was uitgedroogd, bleef maar spugen en hoge koorts. Hij ligt nu nog in het zkh en heeft nog steeds hoge koorts maar spuugt niet meer. Erg vervelend en vermoeiend als je toch al zo moe en misselijk bent. Kan het ook regelmatig niet droog houden als ik mijn kleine grote mannetje zo zie liggen. Hoop dat hij heel gauw weer opknapt. Op dit moment is mijn man bij hem hij blijft daar ook slapen, kan ik proberen een beetje bij te slapen vannacht.
Hoop tot gauw!
Groet Janneke

@Janneke: wat naar voor je zoon en daarmee ook voor jullie. Heel veel sterkte. Ja, als dat soort dingen gebeuren dan is het logisch dat je aandacht daar naar uit gaat en ook dat je het niet droog houdt. Je wil het natuurlijk niet te veel doen bij je kind, maar je mag ook laten zien aan hem dat het je raakt. Ik zou het vooral ook zeggen.
Vanwege heel veel gedoe met mijn schoonfamilie in de vorige zwangerschap, vorige kraamtijd en tot in januari (nu tijdelijk geen contact) heb ik ook heel wat spanning gehad en tranen gelaten. Ik heb naar beide kinderen benoemd dat ik verdrietig was, maar dat het wel weer over zou gaan. Ook gezegd dat het niet aan hen lag. Ze merken het haarfijn en de oudste kwam mij al troosten. Ze was toen 1,5 jaar. Dat maakte me nog verdrietiger, maar tegelijkertijd ook gelukkig met mijn kinderen.

We horen het wel.

naam                  
leeftijd
kindje
uitgerekend
afspraak vk/gyn
echo                

Happy 75
 33
 2e
1 dec.
20 apr.
20 apr.

Dessie
32
3e
1 dec.        

1 apr.

bijtje25
27
2e
1  dec.
...
...

kerstwondertje        
24        
2e
3 dec
...
...

pauline        
25
2e
3 dec
...
...

Arianne
28        
2e
4 dec
21 april

Jacq
2e
5 dec

Uitje
27
1e
6 dec

Snoopy80
28
2e
6 dec
--

Machpaars        
33
3e
7 dec.
23 april
23 april

Lievielienie
30
1e
7 dec.
23 april
23 april

Janneke24
26
3e
8 dec
----

Gienie
29
3e
8 dec.

Tamar

33

3e

15 dec

4 mei

12 mei

Alysse                                         27
2e
16 dec.
----

Bello                                 31               1e           15 dec.               29 april     29 april
  Jansske                        28                 2e          18 dec                 13 mei       13 mei

Heey meiden,

hier nog een zwangere! Ik heb woensdag getest en zwanger!!! Kletsen jullie hier veel of op het forum zwanger zijn, want daar staat december ook tussen?

Liefs J

naam                  
leeftijd
kindje
uitgerekend
afspraak vk/gyn
echo                

Happy 75
 33
 2e
1 dec.
20 apr.
20 apr.

Dessie
32
3e
1 dec.        

1 apr.

bijtje25
27
2e
1  dec.
...
...

kerstwondertje        
24        
2e
3 dec
...
...

pauline        
25
2e
3 dec
...
...

Arianne
28        
2e
4 dec
21 april

Jacq
2e
5 dec

Uitje
27
1e
6 dec
6 mei

?

Snoopy80
28
2e
6 dec
--

Machpaars        
33
3e
7 dec.
23 april
23 april

Lievielienie
30
1e
7 dec.
23 april
23 april

Janneke24
26
3e
8 dec
----

Gienie
29
3e
8 dec.

Tamar

33

3e

15 dec

4 mei

12 mei

Bello  
31
1e
15 dec
29 april
29 april

Alysse                                         27
2e
16 dec.
----

Jansske
28
2e
18 dec
13 mei
13 mei

Ik heb donderdag de verloskundige gebeld, kon niet langer wachten haha. 6 mei de intake en dan een afspraak maken voor de echo, spannend!!

Hallo meiden,

Hier nog een zwangere! Gefeliciteerd jullie allemaal. Jammer dat er nog geen december forum is!
Kan iemand mij bij het lijstje zetten?
Ik ben 7 december uitgerekend van ons 2de kindje. De eerste is een  jongen van bijna 3.
20 april heb ik de intake bij de verloskundige. Spannend allemaal weer!

Groetjes Debbie

Terug
Bovenaan