quote: mamatorist reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-03-2009 10:45:52&apos
);
Hoi "Happy" !!! Hier log ik speciaal voor in hoor. Ik had namelijk de eer om als eerste te horen dat je zwanger bent en moest zo lachen toen ik las dat je nogmaals een test gedaan hebt en nog meer testen op voorraad hebt liggen. Geweldig!!
Ik weet dat dit een enorme wens van jullie is die in vervulling gaat en zat dan ook met tranen in mijn ogen toen ik dit goede nieuws van jou te horen kreeg. Nou ja te lezen dan!!!
Je weet dat ik het jou enorm gun. Probeer te ontspannen en geniet. Die hartige trek van jou is toch een teken dat er echt wat gebeurt. En dat is beter dan dat je elke dag met je hoofd in het toilet hangt.
Meis, het is moeilijk maar geniet!! En als je nog een keer (of honderd keer) wilt juichen, blij zijn, over kwalen wilt klagen of over alles wat je dwars zit weet je mijn msn te vinden!!!
Ik juich nog even volop met je mee hoor!!!
Een hele dikke knuffel van Marloes en Stijn!!!
Hoi Mamatorist, ik herken me wel in jouw reactie!
Het was van mij ook een hele grote wens, en heb veel tegenslag gehad, en ja: ik heb ook een voorraadje tests! Destijds een 9-pak besteld bij L10, en die zijn nu allemaal op. Voor alle zekerheid (de laatste test gaf een wat vage 2e streep), heb ik zelfs nog een digitale test gekocht, waarvoor ik nu dus nog 2 staafjes heb liggen...
Groetjes, Roeie Klied