Lijstje december (uitgerekend)

Nou ik ben vanmorgen bij de huisarts geweest pfffft, voor noppes......blijkt dat ze de zwangerschapscontroles niet meer doen....naaaj ja...iedereen schijnt het te weten en ik natuurlijk weer niet, had het tegen de assistente gezegt dat het om een zwangerschap ging.

Dus toen ik thuis kwam heb ik de verloskundigenpraktijk gebelt en mag 27 april op gesprek komen, omdat ik bij de 1ste bij de huisarts was en ze geen gegevens hebben, en dan 7 mei de echo...k ben dan 8w en 6 dgn.

Hoe ist met jullie dan, morgen ben ik 6 weken en voelde me vanmorgen ietwat misselijk van de lege maag. Verder nog niet echt kwaaltjes.

Ilona

Wat de kwaaltjes betrefd ik heb momenteel erg last van 1tje toch wel.

Mijn hart slaat zowat de borstkas uit. Gisteravond heb ik tot 2 uur wakker gelegen omdat ik gewoonweg er niet van slapen kon. K heb geteld op de minuut...gemiddeld 80 slagen per minuut...is dit normaal in een zwangerschap haha. Miijn moeder belde vanaaf ook nog weer ff....meis wat heb je gedaan heb je 10 km hardgelopen ofzo te puffen....nou k heb gewoon samen met Jarno gegeten en de tafel afgeruimd, en dan sta ik me toch te poesten, finaal achter de adem.

Nou tis toch te zot voor woorden, t lijkt of ik al bijna opt eind ben joh, en om de haverklap heb ik het. Nou dames vertel vertel, hebben jullie dat ook.

Ilona

Ik merk nog niets van kwaaltjes of de zwangerschap. Wel zo langzamerhand dat ik moe ben dóór de zwangerschap. Van het weekend was ik al moe, maar met in de nacht om beurten huilende kinderen en dat je zelf vanaf 3.00 uur wakker bent, is dat niet gek.
Gisteren lagen de kinderen op bed voor middagdut en ik dacht dat het met mij nog wel goed ging. Toch had ik ook wel zin om te liggen en heb dat gedaan. Ik heb langer geslapen dan mijn kinderen, die af en aan in bed aan het kletsen waren en een had bedacht te produceren in de luier. Gelukkig was mijn man net thuis en die riep al dat hij het deed.
Toch vermoeider dan ik dacht.
Verder geen last van misselijkheid maar dat had ik bij de vorige zwangerschappen ook niet.
Sterkte allemaal

Doeg,
Tamar

Hallo allemaal

Happy 75 Jij bent begonnen met het decemberforum, maar ik lees al een tijdje geen nieuwe berichten meer. Ben je te misselijk of is er iets anders?
 groetjes Machpaars

Hoi Machpaars en de rest!

Ik lees vaak wel eventjes hier mee hoor, ben inderdaad
wel behoorlijk misselijk geweest maar ik moet zeggen dat het de laatste dagen minder is. Of dat verontrustend is, weet ik niet, dat weten we pas maandagavond (echo). Ik vind het errug spannend en eng moet ik eerlijk zeggen. Omdat de vorige keer we steeds slecht nieuws kregen, toen was ik ongeveer net zover als nu.... uiteindelijk is het geeindigd in een curretage dus missed abortion.

Maar goed, ik probeer hoop te houden hoor!!
Ben wel moe elke dag dus daar put ik hoop uit he ;-)

En hoe is het met jullie? En de evt. kwaaltjes?
Leuk om te zien dat er voor bij december weer steeds meer meiden al bij komen! alleen jammer dat Jonge Gezinnen NOGSTEEDS geen decemberforum heeft geopend, ze zijn er wel vaker laat mee is mijn ervaring!

Fijne dag allemaal!

Hallo allemaal!

Ik zal me even voorstellen, ik ben Miranda en net 6 maanden geleden bevallen van mijn zoontje (ik zal er een foto bij doen)

Nu ben ik 6 weken zwanger van mijn 2e.

Ik ben op 5 dec uitgerekend,

misschien komt het wel op 1 dec, op mijn verjaardag!

Ik ben 28 jaar en kom uit Rotterdam,   nu nog even wachten op het December forum.

xxx

Hoi allemaal,
Tijd geleden dat ik wat geschreven heb. Maar als het over kwaaltjes gaat wil ik wel mee kletsen. Voel me namelijk vreselijk, dood moe, kots misselijk, spugen echt niet leuk meer kan bijna niks meer. Ook wel drukke weken achter de rug, m'n zoontje in het zkh, auto bij ons op de parkeerplaats afgebrand en m'n dochtertje  van de week hartstikke ziek. Dus ook wel erg hectisch, nu is het allemaal wat rustiger, probeer 's middags nu wat te slapen en op tijd naar bed hoop dat het de komende week wat rustiger is. Vannacht slapen de kinderen bij m'n ouders dus kunnen we heel de nacht doorslapen heerlijk.
Verder mag ik maandag voor het eerst naar de verloskundig voor intake is wel leuk kan ik eindelijk een keer met de as baby bezig zijn.
Groet van een misselijke moeder

@Miranda: welkom! Leuk ook dat je een foto hebt toegevoegd. Hoe heet je zoontje? Enne... 6 maanden geleden bevallen? Dat zou je niet zeggen met je platte buikkie! ;)

@Janneke: hier nog iemand die zo misselijk is, het is echt niet leuk meer. Ik heb net pap gemaakt voor mijn zoontje, met grote tegenzin en veeeel kokhalsen. Helaas krijg ik het met hem niet voor elkaar om eerst zelf wat te eten (want dan zakt de misselijkheid wel weer)..want zijn pap is hem heilig!

Morgenavond heb ik mijn eerste echo. MOet eerlijk zeggen dat ik bloednerveus ben, bang voor wat ik te zien krijg. Mijn vriend is positiever en die zegt doodleuk dat de kans dat het gewoon GOED gaat veeeel groter is.. Tsja.. mannenlogica: ik wou dat ik er soms wat van had ;-) ipv piekeren.

We houden elkaar op de hoogte!   groetjes en fijne zondag

Terug
Bovenaan