A
Anoniem
Guest
oja wat ik je ook nog wilde vertellen, ik had een adres gekregen van de buurvrouw, zij heeft er ook 3 jaar over gedaan om de tweede te krijgen, en toen is ze op een gegeven moment naar een man gegaan en die had haar foto en die van haar man bestraalt en ze moest ook een fles water meenemen en dat had hij ook bestraalt, en daar moest ze iedere dag een glas van drinken, en hij had haar ook gezegd dat ze woensdag de 15de gemeenschap moest hebben met haar man, en wat denk je??? zwanger!!!!!!!!!!!!
nou is dat niet wat,
ik wacht nu dan nog af tot de 19de want dan moet ik zeker ong zijn of niet!! en dan moet ik toch bij de gyn terug komen,en dan kijk ik wat hij zegt, en dan ga ik daarna toch een afspraak maken bij die man, ik kan het altijd proberen toch??
en hij zegt ook als je daar komt en het is zo dat je echt helemaal geen kinderen meer kan krijgen, dan zegt hij het ook! dus dan weet je ook waar je aan toe bent!!
nou dit moest ik nog effe vertellen,
doei doei
nou is dat niet wat,
ik wacht nu dan nog af tot de 19de want dan moet ik zeker ong zijn of niet!! en dan moet ik toch bij de gyn terug komen,en dan kijk ik wat hij zegt, en dan ga ik daarna toch een afspraak maken bij die man, ik kan het altijd proberen toch??
en hij zegt ook als je daar komt en het is zo dat je echt helemaal geen kinderen meer kan krijgen, dan zegt hij het ook! dus dan weet je ook waar je aan toe bent!!
nou dit moest ik nog effe vertellen,
doei doei