liselotte!!

oja wat ik je ook nog wilde vertellen, ik had een  adres gekregen van de buurvrouw, zij heeft er ook 3 jaar over gedaan om de tweede   te krijgen, en toen is ze op een gegeven moment naar een man gegaan en die had haar foto en die van haar man bestraalt en ze moest ook een fles water meenemen en dat had hij ook bestraalt, en daar moest ze iedere dag een glas van drinken, en hij had haar ook gezegd dat ze woensdag de 15de gemeenschap moest hebben met haar man, en wat denk je??? zwanger!!!!!!!!!!!!
nou is dat niet wat,
ik wacht nu dan nog af tot de 19de want dan moet ik zeker ong zijn of niet!! en dan moet ik toch bij de gyn terug komen,en dan kijk ik wat hij zegt, en dan ga ik daarna toch een   afspraak maken bij die man, ik kan het altijd proberen toch??
en hij zegt ook als je daar komt en het is zo dat je echt helemaal geen kinderen meer kan krijgen, dan zegt hij het ook! dus dan weet je ook waar je aan toe bent!!
nou dit moest ik nog effe vertellen,
doei doei

Hoi wendy,
hier is het nog steeds rotweer.
mijn dochter is nu naar een binnenspeeltuin.
die mensen hadden de planning maar veranderd en gelijk hebben ze.
ik zou 31 dagen rekenen dan valt het nooit tegen.
ik hoop echt dat het deze keer raak mag zijn.
als het zo dichtbij komt word je iedere keer weer zenuwachtig he.
ik geloof normaal niet zo in van die mannen die de boel instralen en zo.
maar als je iets echt wil dan doe je er alles voor toch.
misschien zou ik in jou situatie het ook wel proberen.
gr lisette en tot horens.

Hoi Wendy,
hoe is tie nu meid?
ik hoop dat je nog niet ongi bent geworden want morgen is eigenlijk de dag he.
maar je zou wachten tot vrijdag he.
ik hoop het zo.
ik heb je nu al een paar dagen niet gesproken.
had je een druk weekend?
ik hoor je vanavond nog wel want ik ga nu weer werken.

gr lisette en een dikke

hoi hoi, ja het gaat hier wel redelijk, heb wel wat rugpijn, en buikpijn, maar ik ga nergens meer van uit want ik wordt hier echt gek van, ik zou willen dat het nu alweer zaterdag was! dan ben ik die kutdagen voorbij, als het nu nog niet raak is dan weet ik het ook niet meer, we hebben *%&&$#@$% heel de week geklust, dus dan moet er toch wel actieve bij hebben gezeten!!
sorry voor mijn gemopper maar ik voel me vandaag zo kut!! misschien ook wel de spanningen voor deze week, omdat ik dan nu weer wat klachten begin te krijgen denk je toch meteen zie je wel dat ik weer ong ga worden, maar ja ik weet het pas zeker als ik deze week voorbij ben,
hoe gaat het bij jou?? een fijn weekend gehad?
wanneer ben je nou deze week vrij??
ik ga dadelijk ons joelle van school halen en dan gaan we lekker samen effe naar de stad, mag ze iets uitzoeken omdat ze een goeie rapport had, en ja zoals bij elke vrouw voel ik me daarna weer wat beter he!! als ik naar de stad ben geweest ha ha ,
nou meid tot vanavond,
xxx wendy

Hoi meid,
wat kut dat je je zo voelt maar ik begrijp het goed hoor.
op een gegeven moment is je geduld ook op.
je wacht er nu al zo lang op.
ik ben deze week woens en donderdag vrij.
dus morgen weer werken.
maar ik mag niet klagen.
nu nog goed nieuws van jou en dan kan het bij mij niet meer stuk deze week.
kop op he.
gr lisette

hoi hoi, het gaat wel weer wat beter vandaag, alleen ik weet het niet meer hoor ben ik nou gek aan het worden of wat, luister mijn symptomen:
- pijnlijke tepels
- afscheiding
- veel plassen ( extreem veel)
- moe , veel slapen

maar wat het kutte hier aan is dat dit ook allemaal bij een ongesteldheid kan horen,
want ik heb toch ook wel wat rare buikpijn, en een beetje rugpijn??
ik weet ik moet gewoon afwachten maar toch omdat het nu weer begint te rommelen heb je toch zoiets van waarom nou weer niet?? maar ja zolang ze er nog niet zijn dan is er op zich nog niks aan de hand!! we wachten gewoon af,
lekker morgen en overmorgen vrij, ik hoop dat het dan toch wel wat beter weer wordt!! kan je lekker iets met je dochtertje doen,werk je in schooltijden of gaat ze dan naar een oppas voor school en na school,
is ze ook op woensdagmiddag vrij? heb je toch ook een keer lekker samen he?
want zolang gaat dat niet meer duren he!! dan wacht er nog iemand ha ha ,
maar ze heeft een mooie leeftijd om zich echt een grote zus te voelen!!
nou weet ik effe niks meer,
tot straks maar weer,
xxx wendy

Hoi,
mijn kindje is op woensdag middag vrij ja maar ze heeft een feestje dus ik heb het rijk alleen.
is maar goed ook want ik moet nog een hoop doen in huis.
als ik werk brengt haar vader haar smorgens naar school en na school gaat ze naar mijn vader en moeder.
dat is wel heel makkelijk want die wonen een straat verder.
ik hoop dat je symptomen deze keer niet van een eventuele ongi komen.
we gaan gewoon duimen.
gr lisette

hoi, ja ik hoop ook dat het goede symptomen zijn, maar ja ik wacht gewoon af, maar ik ben zo bang dat ik weer ong wordt, en ik heb ook zo iets van wat moet ik nou nog doen als het weer niet zo is,
maar ja   dat zijn zorgen voor dan, tot de volgende keer maar weer,
xx wendy

Terug
Bovenaan