liselotte!!

Hoi Wendy, Lisette en Esther..

Jullie zijn erg druk zo te horen, ik heb net een heerlijk rustig weekje voor de boeg.. Werk normaal 3 dagen per week, deze week maar 2 omdat ik volgende week er 4 moet werken. Even een time out, even lekker rommelen in huis en veel poppen kleien (zit een beurs aan te komen).

Wendy, ik begrijp nu heel goed dat je als nickname depri hebt gekozen. Sorry dat ik loop te mopperen dat het zo lang duurt. Vergeleken bij jouw verhalen mag ik zeker niet mopperen... Gelukkig sta ik weer even met beide benen stevig op de grond en ben ik er veel minder mee bezig. Je klan jezelf af en toe helemaal gek maken nietwaar? Ik ga me nu dan ook maar flink op de poppen storten, veel afleiding en geld binnenhalen voor onze nieuwe badkamer (en spaarpotje maken voor de eventuele kosten voor een kleintje..

Lisette, Je bent dus zwanger, super gefeliciteerd!! Hoever ben je? Ik heb het allemaal niet bij gehouden van toen wie er wel of niet zwanger waren... Dus je hebt je gestort in het Disney gebeuren? Leuk denk ik, ben er nog steeds niet geweest. Gebrek aan je opvoeding lijkt het tegenwoordig als je daar niet bent geweest. Misschien als mijn nichtjes wat groter zijn een keertje met z'n allen erheen?

Eshter,

Als ik het goed begrijp woon je in Spanje, klopt dat? Wat ontzettend leuk dat je je eigen kinderdagverblijfje hebt opgezet, en ik geef je groot gelijk dat je het kleinschalig houd... Wij hebben groepen van 0-4 jaar en een maximum van 12 per dag per twee leidsters. Hoe ben je daar zo bij gekomen om dat te gaan doen?

Liefs Mylène

Hoi Mylene,
ik ben nu 16 weken zwanger en zit vanaf het begin al bijna met wendy te kletsen.
zit eigenlijk te wachten tot ze met mij naar het zwanger forum kan.
ik hoop dat dat snel zal zijn.
voor jullie hoop ik dat ook natuurlijk.
ik heb al een dochter die net zeven is geworden en ben 33 jaar.
toch is alles weer zo nieuw voor me.
het is immers ook al zeven jaar geleden.
en wendy heeft al zoveel meegemaakt dat ik haar niet wilde laten stikken op het forum.
oorspronkelijk waren we met zijn drieen.
ik wendy en iris maar van iris heb ik de laatste tijd niets meer vernomen.
ik en iris waren tegelijk zwanger en wendy bleef alleen over.
ik heb toen beloofd dat ik hier zo blijven tot ze zwanger zou zijn.
en intussen is het gewoon een verslaving om elke dag te kletsen met haar.
ik heb haar nog nooit gezien maar ze is gewoon een soort vriendin van me geworden.
een waar ik veel mee kan delen.
en ik hoop dat ze binnenkort gewoon wat meer geluk zal hebben.
ik vind het wel heel leuk dat ze nu ook jullie heeft om mee te kletsen want jullie zijn ook nog niet zwanger dus dan deel je ook weer wat he.
ik hoop dat ze vandaag bij de paragnost wat leuk nieuws zal krijgen.
ik ben echt heel blij met dit forum want je kunt overal over praten.
nou meiden tot vanavond en anders tot morgen.
gr en veel liefs van lisette

he lisette, wat lief dat je zo over mij praat,je weet dat ik ook zo over jou denk he!!!
nou dames ik ben gisteren bij de paragnost geweest!!
ik heb de datums door gekregen wannneer we moeten klussen!!!
en dan moet ik 17 juli weer terug komen en dan weet hij me te vertellen of dat het  vast zit ja of nee!
nou wat een gave he!!!
was wel  heel raar hoor, hij pakte een ketting leek het wel, en toen zijn afspraken agenda en toen begon hij bij eergisteren te kijken en dat ding begon toch te draaien niet normaal, en zo  ging hij  over alle komende dagen en op de 15 de begon dat ding opeens helemaal anders te draaien, en op 16 juli weer heel normaal???
dus 15 juli is de dag zei hij, nu moeten we het 14op  15 juli doen geloof ik en dan weer een dag tussen laten en dan weer, ik weet het nu allemaal niet precies meer de datums hij heeft het wel opgeschreven,
moet ik vandaag toch nog even aan de buurvrouw vragen of dat  zij meteen zwanger na de eerste keer dat hij datums door gaf!!! dan weet ik of dat ik het nu een beetje serieus kan nemen!!!  ik moet het toch zien, maar als het inderdaad zo is dat ik dus nu wel zwanger zou zijn aankomende maand nou dan geloof ik heilig in hem!!! ha ha
en vanmorgen heb ik ook naar de gyn gebeld, omdat ik nou nog steeds vloei, wat blijkt nou had ik meteen moeten stoppen toen ik ging vloeien !! ja hallo dat heeft niemand gezegd hij zei dat ik de kuur af moest maken!!! het moet volgende week afgelopen zijn, zo niet ja dan  moest ik toch maar even bellen!!!??? ik moet toch dinsdag bij hem komendus dan hoor ik wel weer meer, en dan zeg ik het ook meteen dat hij het wel beter had mogen zeggen, maar ja dat is nu toch te laat!!
en meiden hoe gaat het bij jullie??
ik hoor jullie snel weer hoop ik,
xxxx wendy

Hoi meissie,
ik hoop dat je wens binnenkort uit zal komen.
ik ben vandaag bij de gynacoloog geweest want ik moet daar de laatste 4 weken op controle omdat ik bij de eerste een keizersnede heb gehad.
ze heeft een inwendig onderzoek gedaan om te kijken of het aan mijn bekken lag de vorige keer maar dat was niet het geval.
het lag eraan omdat het kind verkeerd lag de  vorige keer.
dat was wel een opluchting want dan krijg ik deze keer waarschijnlijk een gewone bevalling.
ze heeft ook nog een korte echo gedaan dus ik heb mijn prulleke vandaag nog snel even gezien.
zag de handjes en de voetjes.
echt wel een geruststelling weer want ik had de laatste tijd veel last van mijn buikpijn.
de gynacoloog zei dat dat aan mijn wond van mijn keizersnede kan liggen.
ben gewoon zo blij dat ik hem of haar vandaag gezien heb.
gr lisette

hoi meissie,
wat fijn dat je gezien hebt dat alles goed is , en wat een geruststelling he dat je eventueel toch gewoon mag gaan bevallen!!
wil je nu wel weten wat je krijgt of toch nog niet!!
ben wel benieuwd hoor,
ik heb zo'n gevoel dat je een jongen gaat krijgen ik weet niet waarom maar dat gevoel heb ik!! spannend,
ik ben afgelopen nacht echt goed ong geworden!!!
dus ik heb net de paragnost , gebeld en uit gelegd dat ik dus nu pas echt goed ong ben geworden, en of hij nu wil na kijken of dat het toch nog klopt met de datums!!
hij belt straks denk ik terug als hij mijn berichtje heeft gehoord!!
ben wel benieuwd hoe het allemaal gaat lopen, en ook eigenlijk heel blij dat ik ong ben geworden kunnen we weer verder!!
nou meissie ik hoop je vandaag nog te horen en anders tot morgen!!
xxx wendy

Hoi Wendy,
ik wil niet weten wat ik ga krijgen maar ik heb zelf ook een sterk gevoel dat het een jongen gaat worden.
ja het was wel lekker om te zien dat alles goed zat.
ik hoop dat je nu weer een normale cyclus zal krijgen.
en dat alles nu maar goed zal gaan komen maar het belangrijkste is dat jij weer wat lekkerder in je vel zit.
ben wel benieuwd wanneer nou je vruchtbare dagen zullen zijn.
hoor het wel als je wat meer weet van de paragnost.
gr lisette

hey meissie, de paragnost had wel terug gebeld maar ik was er niet!!!! ik hoop dat hij morgen anders nog even terug belt en anders maandag!!
heb je de topic al gelezen van pendelen!! ik heb gevraagd of dat ze het ook voor mij wilde doen en daar kwam uit dat ik in augustus 2007 zwanger zou raken van een meisje!!
tel maar uit zou kunnen kloppen toch??
laat jij het ook eens voor de gein doen hoef je alleen maar je naam en meisjes naam met de geboorte datum van jou door te geven!!
jij kan al vrij snel zien of dat ze gelijk heeft!!
ik moet dan nog zeker wachten tot de 20 weken!!! want ik wil het wel heel graag weten, mijn man niet maar ik wel, dus heeft hij mooi pech deze keer, bij ons joelle wist hij het niet en nu moet hij het gewoon weten want ik ga niet weer zwijgen !! ha ha, dan weet hij ook wat het verschil is,  wel weten of het niet weten ha ha ,
nou meissie ik hoop je vandaag of anders morgen weer te horen,
xxx wendy

Heb mezelf bij het pendelen gezet dus als ik wat weet dan hoor je het wel.
of je kan het zelf lezen.
ben benieuwd of mijn vermoeden juist is dat het een jongen word.
echt weten doe ik pas 18 dec maar het is wel leuk.
gr lisette

Terug
Bovenaan