liselotte!!

Hoi Wendy,
hoe lang is jou cyclus eigenlijk?
en ben  je altijd op tijd ongi of ook wel eens wat later.
het blijft toch iedere keer spannend.
jou cyclus is zeker ong 28 dagen.
gr lisette

hoi hoi, mijn cyclus is eigenlijk altijd op tijd meestal zelfs op de dag af!!! alleen de laatste 3 maanden niet, eerst was het 29 dagen toen 30 dagen en de laatste maand zelfs 31 dagen, dus daarom heb ik ook gezegd dat ik nu afwacht tot woensdag dan zijn alle dagen voorbij dat ik ong had moeten , kunnen  worden, misschien ben ik het dan al,
ik heb nog steeds met vlagen wat buikpijn maar niet zulke hevige buikpijn meer, maar ja je weet het maar nooit he, mischien word ik vandaag nog wel ong, we zullen zien, maar mijn man zegt ook het moet toch wel een keer raak zijn!!!! ja ja ooit komt het he!!!
hoe is het met   de buikpijn??
als ik je vandaag niet meer hoor dan morgen een hele fijne moederdag,
xxxx
wendy

LHoi Wendy,
met de buikpijn gaat het wel nu.
het komt en het gaat.
ik ga lekker verder met duimen voor jou.
en het is net wat je man zegt; het moet toch een keer raak zijn.
gr lisette

hoi hoi, hoe gaat het daar? hier nog geen veranderingen,   nog steeds een beetje buikpijn maar niet zo hevig dat ik zeg ooh nou wordt ik dadelijk ong?? maar ja ik moet toch afwachten meer kan ik niet doen,
en heb je ook leuke kadootjes gekregen van je dochtertje?? ik wel , ik heb een vaas met papieren bloemen gekregen geschilderd!! ( van school) , en douchgel in een vorm van een hartje, en van mijn man parfum, maar ik hoop diep in mijn hart dat ik ook nog een mooi verlaat moederdag kado krijg!!!  woensdag, en niet de RD!!!! wantdat vind ik geen kado meer ha ha,
nou we zullen wel weer zien, elke dag is er weer 1 ,
veel plezier vandaag en misschien nog tot vanavond!!
xxx wendy

Hoi Wendy,
o wat spannend!!
ik hoop het zo voor je.
zou echt een geweldig cadeautje zijn.
ik heb van mijn dochter een zelfgemaakte ketting van rietjes gekregen.
daar kan geen gekocht cadeautje tegenop.
ik hoop zo dat je rd wegblijven.
zou echt te gek zijn.
zit nu wel in spanning hoor.
gr lisette

hoi hoi, ik kon gewoon niet meer slapen, zo zenuwachtig ben ik,
nog steeds niks te bekennen, ik weet dat wil niks zeggen maar ja, je blijft toch denken!!
ik heb nog wel wat buikpijn maar anders lijkt het wel, ik durf echt nog niet te testen, ben zo bang voor weer een domper, en ook omdat ik nu dan die blaasontsteking heb gehad en nu weer een infectie heb , ben ik bang dat de test niet goed uit pakt,
ik ga echt proberen om tot woensdag zeker te wachten, blijft het weg dan blijft het toch wel   weg!! maar omdat ik toch iedere keer die buikpijn heb ben ik zo bang dat ik toch weer ong ga worden, van de ene kant denk ik ga dadelijk testen ben ik er meteen vanaf, is hij neg dan weet ik dat de RD toch wel zullen komen een dezer dagen, maar van de andere kant denk ik weer, is het niet te snel,   ik weet het gewoon effe niet meer, ik wacht denk ik in ieder geval vandaag zeker af, dab zit ik anders weer op 30 dagen , zou kunnen,
je gaat vandaag weer beginnen met werken toch??
voel je je al weer wat beter dan?? hoe is het met de buikpijn,?
nou meid als ik je niet meer hoor vandaag werk ze en doe het een beetje rustig aan,
tot snel,
xx een zenuwachtige muts!!!!

hoi hoi, effe toch nog een berichtje hoor, ik heb nu wel zulke buikpijn dat ik er eigenlijk niet meer onderuit kan, ik weet zeker dat ik vandaag ong ga worden, ik voel het,ik loop steeds maar weer naar de wc om te kijken maar nog niks , tjonge tjonge kom dan gelijk nou dan ben ik ervan af!! zo denk ik elke keer als ik naar de wc ga, maar er is nog niks?? ik wist effe niet wat ik moest ik denk ik moet effe een berichtje voor jou maken, ik zei gisteren al tegen mijn man laat het dan aub snel komen want ik word zo gek, maar hij zegt zo lang er nog niks is dan kan et altijd nog ondanks de buikpijn??? die buikpijn is toch niet voor niks, maar ik heb nu deze maand niet net als alle andere maanden al een week van te voren bloed bij mijn urine zitten?? ooooooohhhhhhhhhhhhh ik wordt echt gek!!!!!!!!!!!!! zal ik dan dadelijk toch maar testen???
ik weet het niet hoor!!!! zal je zien ga ik dadelijk testen word ik vanmiddag ong!!! zoals gewoonlijk,
nou ik kijk wel wat ik ga doen,
sorry , maar moest het effe kwijt,
groetjes wendy

hoi hoi, je hebt heel wat te lezen he!!! sorry maar moet het gewoon effe kwijt en ik weet dat ik dat bij jou kan!!
ik heb net de HA gebeld en moet morgenvroeg komen omdat ik dan waarschijnlijk nu weer een schimmelinfectie heb!! en ik moet maandag bij de gyn komen!! omdat ik het zo niet meer normaal vind! die cyclussen, en nu gaan ze dan verder kijken hoe of wat! ben benieuwd,
hoe is het met je gegaan vandaag op je werk??
heeft je dochtertje ook nog vakantie of is hij bij jullie al om?? wat een weer he , lekker voor de vakantie maandag moet ze weer naar school en dan word het weer beter weer!!!!! maar ja we doen het er maar mee we kunnen het toch allemaal niet veranderen!!
nou ik hoop snel iets van je te horen, als je alles gelezen hebt ha ha ,
xxx wendy

PS ZE ZIJN ER NOG NIET!!!!!

Terug
Bovenaan