liselotte!!

hey hey,
wat fijn dat alles goed was!!!!!!!
inderdaad ja als de moederkoek voor ligt dan voel je ook vaak maar heel weing, je hebt ook weleens dat je dan ook geen mooie echo krijgt of dat het hartje ooit niet te  horen is terwijl alles wel goed is maar dat de moederkoek er dan voor ligt en ja dat maakt alles dan toch wel moeilijk !
helaas kan ik je nog niet vertellen dat mijn ong weg is!! maar ik ga denk ik toch eens naar een andere dokter/ziekenhuis, weet ik veel maar hier bij ons on het ziekenhuis schiet ik ook niet heel erg veel op,
maar ik zie vrijdag wel en dan horen we het wel weer verder,
sorry dat ik zo laat pa sreageer maar ik ben vanmiddag met ons joelle naar de speeltuin geweest, daarom ben ik zo laat,
maar ik ben er weer,haha
tot snel weer ,
xxxx wendy

Hoi Wendy,
zitten er bij jou meer ziekenhuizen in de buurt dan?
misschien is het wel een optie?
vind het in ieder geval wel raar dat je zelf een beslissing moet nemen over wat je vrijdag wil doen.
zij kan toch tegen je zeggen wat haar het beste lijkt.
mijn echo foto's zijn wel een beetje eng hoor.
het is net een doodskopje op de foto.
iedereen die het ziet vind het raar.
maar ja het is maar een echo.
het komt misschien wel door dat hij of zij zo raar lag of door de moederkoek.
ben wel trots op mezelf dat ik niet heb gevraagd wat het ging worden want manlief wilde het in eerste instantie best graag weten maar omdat ik het niet wilde weten hebben we het niet gevraagd.
maar dat neemt niet weg dat ik nou wel heel nieuwsgierig word.
ik zou me vrijdag niet weg laten sturen voordat ik wat meer informatie had als ik jou was.
je word iedere keer maar weggestuurd zonder dat je vooruit komt.
voordat je naar het ziekenhuis ging had je wel een vrij normale cyclus en nu word het van kwaad tot erger.
je moet er gewoon op staan dat ze je gaan helpen.
gr lisette

hoi hoi, ja ik kan alle kanten hier op met de ziekenhuizen,
eindhoven geldrop, enz...
maar nu was gisteren de pedicure hier en die zei dat ze zelf in de mortel is geweest, dat is een klein dorpje meer, en die man heeft een kliniek en daar hoef je niet maand in maand uit af te wachten hij helpt je meteen , ze heeft nu zelf ook 3 mooie kinderen,
dus ik kan van de week dan nog altijd kijken,
maar wacht eerst vrijdag wel af en dan zien we wel weer,
maar wat betreft je echo, ik vind geen 1 echo heel mooi hoor , jij wel, ik vind dat het altijd wel raar eruit ziet!! als ze geboren zijn dan zie je pas wat voor snoetje het heeft enz....
maar wel knap van je dat je het niet hebt gevraagd!!! ik zou het niet kunnen, ik heb het toen wel bij de echo gevraagd en 10 minuten later weer bij gyn die maakte toen ook weer een echo en toen heb ik het weer gevraagd om het zeker te weten en hij zei ook een meisje nou toen was ik echt dol gelukkig, en dat het gezond was natuurlijk,
maar toen het was geboren   hen ik helemaal niet gevraagd wat het was raar he, emille zei en wat is het ?? ik had er nog geen erg in ik was blij dat ik bevallen was haha, het maakte niet uit wat het was!!!maar toch een meisje!!
ik heb het gevoel dat jij een jongen krijgt maar ja dat had ik al gezegd he!
had je het andere berichtje ook gelezen op het andere forum!! hahah
we gaan gewoon door he,
nou meid tot snel weer,
xxx wendy

Hoi Wendy,
mijn echo van mijn dochter was wel leuk maar dat was de zijkant van het gezichtje en nu hebben ze de voorkant gedaan.
wij hopen stiekem op een jongentje en hebben ook allebei sterk het gevoel dat het dat ook word.
en de rest van de familie en vrienden denken het ook.
maar ja we zijn geen helderzienden dus het kan net zo goed een meisje zijn.
we zullen het in dec wel zien.
ben benieuwd wat ze vrijdag zullen zeggen tegen je op het ziekenhuis.
ik hoop echt dat je eens een keer vooruitkomt want zo zit er geen vooruitgang in.
gr lisette

goedemorgen!!!!
ja hier gaat het nog ongeveer hetzelfde,
ik ben nog steeds ong, maar wat ik nu weer heb?? weer van die rare buikpijn die ik ook heb als ik mijn eisprong had??maar volgens mij kan dat niet!!!ong zijn en alweer een nieuwe eisprong???
ik vraag het morgen wel na, dan hoop ik inderdaad een duidelijk antwoord te krijgen en niet van we kijken weer af deze maand ik wil nu verder geholpen worden en niet volgende maand, maar van de andere kant denk ik,wil ik dit allemaal wel,dat ziekenhuis geloop, en dadelijk misschien al die rommel hormonen enz...??
maar van de andere kant denk ik toch wil ik eigenlijk ook wel heel graag een klein hummeltje erbij??maar heb ik dit er allemaal wel voor over?? ik heb al genoeg mee gemaakt met mijn vorige zwangerschappen dat ik het nu effe niet meer weet, wat ik nou eigenlijk wil?? maar morgen denk ik weer heel anders over, dit is maar een moment!!! haha(hoop ik)
hoe gaat het daar bij jou/jullie??
hier is het maar bewolkt, bij jullie ook?? ik dacht dat het vandaag heel mooi weer werd?? och we zien vanmiddag wel weer, het is nog maar vroeg?!
tot straks,
xxx wendy

Hoi,
hier is het ook harstikke bewolkt.
het zou vandaag warmer worden dan gisteren maar ik denk niet dat dat doorgaat.
kan vanmiddag natuurlijk nog wel omslaan.
ik denk dat al ben je ongi je wel je eisprong kunt hebben maar dat zou je op het ziekenhuis wel even moeten navragen.
ik bleef toen ik gestopt was met de pil iedere keer na mijn ongi zeker een week bruin vloeien en toen had ik ook gewoon mijn ei op dag 15.
het gaat immers om te tellen vanaf je eerste dag van je ongi maar bij jou is dat de laatste tijd nogal een rommeltje.
zit niet echt een regelmaat meer in he.
maar op het ziekenhuis kunnen ze een echo maken en dan kunnen ze het zien he.
je moet je echt niet weg laten sturen met niets morgen hoor.
ben je nog veel ongi of is het wat bruinig bloed?
gr lisette

hoi, nou ik had vanmorgen toch zulke rare buikpijn? ik was gisteren nog maar een heel klein beetje ong maar nu werd ik vanmiddag weer volop ong??
ja ik weet het echt niet meer, ik ga morgen naar het ziekenhuis en dan zien we wel weer hoor, ik ga nu niet meer zitten denken zo of zo, ik hoop alleen maar van harte dat ik nu stop met ong zijn!!! want ik heb het helemaal gehad,
maar hier schijnt inmiddels de zon volop!! en van het weekend wordt het echt warm!! dat komt omdat ik gezegd heb dat ik mijn zwembad op ga ruimen haha,
nou meid nog een fijne avond en tot snel weer,
xxx wendy

Hier was het vanmiddag ook lekker zonnig.
ook wel een beetje benauwd maar we mogen niet klagen want het is in ieder geval droog en dat is meer dan de afgelopen weken.
ik hoop dat het morgen voor jou ook een zonnige dag word.
ik hoor wel hoe het is gegaan.
ik had vandaag mijn bloeduitslag van mijn   ijzer binnen en die was gezakt van 8.1 naar 7.0.
het was nog geen reden voor staaltabletten maar als hij nog verder zakt wel.
ze gaan met de 30 weken nog een keer prikken dus we zien wel.
zal wel goed komen denk ik.
gr lisette

Terug
Bovenaan