Lotgenoten PCOS

Goedemorgen Dames.

Ik heb ook pcos....bij mij geconstateerd in 2013, toen begonnen met clomid maar dat sloeg niet aan geen enkele dosering, toen over gestop op menopur en pregnyl toen de eerste ronde gelijk zwanger (dochertje is nu 3) nu alweer een tijdje bezig met menopur en pregnyl. helaas wil het niet egt lukken deze keer:( de behandelingen vallen mij ook erg zwaar....laat het aan niemand merken omdat ik denk dat niemand mij dan toch echt zal begrijpen...zit nu weer in de wacht weken maar gelukkig nog maar 4dagen tot de dag dat ik ongesteld zou moeten worden.

groetjes priscilla

Spannend! De dagen dat je moet wachten op een menstruatie of zwangerschap duren erg lang he! Ik ben nu ook aan het wachten maar duurt nog wel even. Vanaf wanneer ben je bezig voor een tweede?

Aw balen en wat vreemd dat je al eerder ongesteld bent geworden :(. Ik heb gister gehoord dat mijn eisprong goed was dus ben nu ook aan het wachten maar dat duurt nog wel even. Als je het niet vertrouwd zou ik maandag even bellen dan kan je het even navragen. 

Ja het is nu nog maar een week. Waarschijnlijk heb ik mijn eisprong vrijdag of zaterdag gehad vorige week dus ik ben benieuwd. Ik hoop het zo erg. Maar ga er niet van uit dan kan het alleen maar meevallen. 

Terug
Bovenaan