Lotgenoten PCOS

Ow dat is wel balen. Hopelijk groeit er toch nog wat anders zou het wel echt balen zijn. Want je zit nu dan op de hoogste dosis clomid toch?
Ik had dat na een tijdje ook dat ik er niet meer op reageerde en daarom ben ik toen geopereerd. Hou je me op de hoogte morgen?
Gister mijn laatste echo gehad, en hij was door gegroeid tot 16 mm dus dat is heel fijn. Ze verwacht dat die tussen morgen en woensdag gaat springen dus dat zou heel fijn zijn. Dus we moeten aan de bak de aankomende dagen. 
Hoop voor jou op positief nieuws toch morgen!

Ik gebruik menopur....dat is hormonen spuiten. 
Vandaag had ik een eitje va  17mm yeah.
Woensdag voor de eerste poging iui
En dan weer 2 weken afwachten.
Moet jij nog iets nemen voor dat eitje springt 
Of gaat dat van zelf? Ik moet er pregnyl voor spuiten.
Groetjes

Ow dat is goed nieuws! Nee ik hoef niks meer te nemen, tenminste voorlopig niet. Na mijn operatie ben ik ongesteld geworden en daarna een cyclus van 29 dagen. Dus als het deze maand weer hetzelfde zou zijn dan heb ik vandaag of morgen mijn eisprong. Heb vanmiddag de hele tijd buikpijn gehad en echt erge krampen dus dat kan mijn eisprong zijn geweest. Ik ben benieuwd. Daarna worden het weer 2 lange weken wachten.. 
Zie jij daar ook zo tegenop?

Okee ik heb woensdag me eisprong dus zitten
We beide rond de zelfde periode.
Ja vind het egt verschrikkelijk!
Zeg elke keer weer tegen me zelf
Niet aan denken enzo maja dat doe onbewust
Toch wel dat vind ik zo vervelend en als 
Het dan niet gelukt elke keer die teleurstelling
Zie nu om heen ook heel veel meiden die zwanger
Zijn en heb dan egt zo iets dat wil ik ook zo graag
Maja de tijd zal het leren

Ja precies dus dan kunnen we samen wachten haha. Ik had gister echt ontzettende kramp in mijn buik dus dat kan te maken hebben met mijn eisprong maar hij kan ook vandaag of morgen zijn. Dus mijn NOD zit dan rond 27 november. Ik probeer altijd zo lang mogelijk niet te testen om teleurstelling te voorkomen. Ik word dan liever toch ongesteld als dat ik negatief test.. 
En jij moet dus morgen terugkomen! Spannend!

Ik heb vandaag me eisprong.
Eerste iui ronde gehad vandaag 
Mij nod zit op 29 nov....ik ga nu ook
Proberen om niet meer te testen en gwn af
Te wachten al zal dat heel moeilijk worden.

Spannend allemaal hoor. Ik heb zelf ook hormonen gespoten en weet precies wat jullie meemaken. Heel erg veel sterkte en ik denk aan jullie. ??. Houden jullie mij hier op de hoogte?

Hey zonnetje90
Hoe is het daar? Hier een beetje vage klachten
Vanmorgen heel erg het zuur gehad vandaag gewerkt nu helemaal
Versleten op bed......heb ik anders nooit. Nog 8 dagen afwachten.
Zo spannend allemaal

Groetjes

Terug
Bovenaan