Lotgenoten PCOS

Vandaag of morgen zou ik het moeten worden, denk dat dat ook wrl gebeurt want ik heb al last van m’n buik. 
Voorlopig nog even niet testen om mezelf de teleurstelling te besparen, ik word liever ongesteld als dat ik een negatieve test heb. 

Hallo lotgenoten,
Ik weet al 9 jaar dat ik PCOS heb.
We zijn dan met ons eerste kindje ook 3 jaar bezig geweest om zwanger te worden. Een erg heftig en emotionele weg hebben we bewandeld. Ik heb nog een 2de kindje mogen krijgen geweldig. Mijn zusje en nog 2 uur mijn familie hebben ook PCOS. Verschrikkelijk maar ook zei hebben in ieder geval 1 gezond kindje mogen krijgen gelukkig. 
Nu ben ik vandaag voor onderzoek in het ziekenhuis geweest en ben 35 jaar en zit helaas al in de overgang. De dokter zei dat dit een typisch verschijnsel was van PCOS. Ik vind dit best heftig maar nu ik meer ga lezen over PCOS zie ik veel verschijnsels die ik ook heb/had. Ik heb echter niet nooit voorlichting over gehad.
Verhoode kans op suikerziekte, verhoogde kans op hart en vaat ziekte, overgewicht, acné en nog veel meer. Hebben jullie hier ooit voorlichting over gehad?

Zou wel jammer zijn zonnetje90.....indd nog even wachten met testen.
Ik heb vandaag een bel afspraak gehad met me gyn. Ivm eerder ongesteld geworden,kan gelukkig geen kwaad als het maar na 10 dagen na de eisprong is.
Ook weer begonnen met spuiten dinsdag de eerste folike echo weer ben benieuwd.
Ik heb ook nooit voor lichting gehad staalhoekstra.....het enige wat is ik heb is een beetje overgewicht

Groetjes:)

Ik ben wel duidelijk voorgelicht over dit soort dingen. Maar tot nu toe heb ik nog nergens last van. Ik heb verder ook helemaal geen symptomen gelukkig, alleen dus de eisprong. 
Maar deze maand dus na de operatie voor het eerst een eisprong zonder Clomid. Dus ben heel benieuwd hoe het afloopt. Maar zoals ik al zei ik reken nergens op.
@priske fijn dat het geen kwaad kan. En hopelijk krijg je dinsdag goed nieuws en is er wat te zien. Hou je me een beetje op de hoogte? 

Sorry voor de late reactie. Ik was op vakantie dus vandaar dat ik het nu pas zie. Helaas ben ik toch ongesteld geworden maar met een cyclus van 28 dagen dus dat was prima. Vandaag zit ik alweer op cd dag 11 en had ik een eitje van 13 mm. Dus zaterdag weer terug komen. Als het deze cyclus goed gaat hoef ik daarna niet meer te komen. 
Hoe is het met jou? En hoe zijn de metingen gegaan?

Balen hoor! Wel een goede vakantie gehad?
Ik zit vandaag op cd 21 meestal heb ik op cd 16
Een eitje van 16mm maar tot op heden nog niks 
Wat echt groeit. Ben van 75e naar 150e gegaan
Morgen weer terug voor een echo en dan maar
Hopen dat er groei is. Hoe was jou meeting zaterdag

Groetjes

Terug
Bovenaan