Hallo mama ´s...
Zucht....Nog geen post...
Ondertussen vragen wij (man en ik) ons af wat de arts bedoelde met ´over 15 dagen ´...zou het kunnen betekenen dat het vruchtwater 15 dagen op kweek moet staan?Dan is de kweek nu klaar, word de brief vandaag of morgen gepost en ontvang ik hem a.s vrijdag...
Ik kan geen TNT postbode meer zien met z ´n afstotelijke oranje outfit...Zo, moest eruit...
Hij komt alleen rekeningen brengen...
Ja hoor, as we speak...daar is Ãe weer....
Fijn, dat was de energie rekening (250 eurootjes) en de ziektekostenrekening (250 eurootjes)...Word ik ook niet echt blij van geloof ik...
Ik denk echt dat we moeten wachten tot a.s vrijdag...
Vind ´t wel jammer, vandaag (6 mei) is de sterfdag van mijn zusje, gaan zo met z ´n allen naar m ´n ouders, had leuk geweest als we dan goed nieuws konden vertellen...Ze weten uiteraard al dat we een kindje verwachten en alle ellende vandien, maar de kids niet, en het leek ons leuk dat zij het dan aan opa en oma gaan vertellen, alsof zij het nog niet weten.
O, ik hoop zo ontzettend op a.s vrijdag, maandag moeten de kids weer naar school en mijn buik is niet meer te verhullen...voor de juffen en ouders....het moet gewoon vrijdag binnen komen punt!!!
Dank voor jullie reacties allemaal!!!
Nog max. 2 daagjes, voel me bijna schuldig tegenover jullie dat ik nog steeds niets kan vertellen...
Groetjes Roos.