M'n wereldje ingestort...Slechte uitslag nekplooimeting...

Hoi Roos,

ik heb nog niet gereageerd maar lees en leef wel met je mee.
Dacht ik net dat je eindelijk de post had gekregen...nog niet.
Kun je nagaan...ik en vele andere meiden hier van het forum, denken er al aan. Dan is het wachten voor  jou nog zo veel moeilijker...
Succes en sterkte meid!

Groetjes, Bianca

Hoi roos,
zit hier helemaal in spanning voor je, ik hoop zo dat je gauw bericht krijgt!
Hopen dat de postbode morgen (neem aan dat je vandaag geen post heb gehad) heel gauw komt!!

liefs marina

wat een spanning.

Heb vandaag als 30 keer op het forum gekeken.
Jij vast al 30 keer op de deurmat.

hoop dat je de brief gauw krijgt.

Maar zoals je ziet we denken allemaal aan je.

Gr Lique

Hallo Roos

Ik heb ondertussen blauwe duimen van het duimen draaien voor jullie hihih
Ik denk ook heel veel aan jullie meid wat een spanning zeg.

Waar is die postbode gebleven ?
Ach meid ik hoor het wel. Ik moet altijd even je topic lezen ondanks de nare periode   die we achter de rug hebben.

groetjes lisette

Hoi Roos,

Jeetje, red je het nog?
Wij zijn inderdaad al zo benieuwd naar de uitslag, ik kan me zo goed voorstellen dat jullie helemaal gek worden.
Ik neem aan dat we er inderdaad vanuit mogen gaan dat je vandaag geen post hebt gehad... nog een onrustige nacht

Ik hoop echt voor jullie dat er morgen uitsluitsel komt.

Liefs Monica en we denken hier met zijn 3-tjes aan jullie 6-en

Hoi roos,

de postbode al geweest? of komt hij niet zo vroeg bij jullie?
moest weer aan jullie denken nadat er hier post op de mat viel,
ik hoop echt voor je, dat hij vandaag komt.

liefs marina en dikke kus van daniël

Hallo mama ´s...
Zucht....Nog geen post...
Ondertussen vragen wij (man en ik) ons af wat de arts bedoelde met ´over 15 dagen ´...zou het kunnen betekenen dat het vruchtwater 15 dagen op kweek moet staan?Dan is de kweek nu klaar, word de brief vandaag of morgen gepost en ontvang ik hem a.s vrijdag...
Ik kan geen TNT postbode meer zien met z ´n afstotelijke oranje outfit...Zo, moest eruit...
Hij komt alleen rekeningen brengen...

Ja hoor, as we speak...daar is íe weer....

Fijn, dat was de energie rekening (250 eurootjes) en de ziektekostenrekening (250 eurootjes)...Word ik ook niet echt blij van geloof ik...

Ik denk echt dat we moeten wachten tot a.s vrijdag...
Vind ´t wel jammer, vandaag (6 mei) is de sterfdag van mijn zusje, gaan zo met z ´n allen naar m ´n ouders, had leuk geweest als we dan goed nieuws konden vertellen...Ze weten uiteraard al dat we een kindje verwachten en alle ellende vandien, maar de kids niet, en het leek ons leuk dat zij het dan aan opa en oma gaan vertellen, alsof zij het nog niet weten.
O, ik hoop zo ontzettend op a.s vrijdag, maandag moeten de kids weer naar school en mijn buik is niet meer te verhullen...voor de juffen en ouders....het moet gewoon vrijdag binnen komen punt!!!

Dank voor jullie reacties allemaal!!!
Nog max. 2 daagjes, voel me bijna schuldig tegenover jullie dat ik nog steeds niets kan vertellen...
Groetjes Roos.

Terug
Bovenaan