Maart 2008 Stoppers, wie kletst er meer?

Welkom Taatje & Nancy, leuk en gezellig dat jullie ook mee kletsen.
Jullie klussen dus gewoon door Taatje, hahah? Is alles zo goed met de bevalling gegaan dat je denkt, meteen maar een tweede dan heb ik dat gehad? Of is de wens van een 3e of heel voetbal elftal er? Sorry ben beetje vervelend tis al laat, hihih. Geniet lekker van je gezinnetje meis!  Hopelijk kunnen we hier snel allemaal positief nieuws melden en gezellig met elkaar kletsen over onze ervaringen die toch veel velen onder ons (waaronder ook ikke) heel nieuw zijn allemaal. Dus das wel fijn dat we taatje erbij hebben dan kunnen we daar aankloppen met vragen, haha. Meiden ik ga slapen tis alweer veel te laat.

Gr. Nathalie

hoi hoi daar ben ik weer!!!! nog niemand zwanger??? of we hebben het allemaal gewoon veel te druk met klussen en wachten op de nod!!! ik moet zelf ook nog ff wachten tenminste als mijn cyclus nu na het stoppen van de pil regelmatig is want anders kan het wel weer eens lang gaan duren maar ja dat heb ik er voor over!!! ik gun het jullie allemaal omdat ik weet wat het is en hoe het voelt om zwanger te zijn miste mijn dikke buik ook meteen na de zwangerschap en als ik nu een zwangere zie lopen dan ben ik stiekem wel weer jaloers..... meiden tot snel weer!!!!!!!!

groetjes miranda (mama van milan die bijna 1 jaar wordt!!!!)

Hoi mensen,
Leuk dat er weer zoveel toekomstige mamma's in spe zijn! En voor een 2e of 3e keer gaan klussen. Ik hoop dat ik ook snel zwanger wordt. (Ben stiekum een  midden februari  stopper)  Ik zei al tegen mijn man, dan ga ik snel voor nr 2 hoor! Hij zei, kijk eerst maar of het allemaal bevalt. Lijkt me toch een mooie tijd, zwanger zijn.

groetjes,
Antoinet

Hallooooo, zou een beetje snel zijn miranda als we in maart allemaal gestopt zijn, haha. We willen wel snel, maar zo snel gaat het natuurlijk ook weer niet. Ik heb begin april mijn NOD, dus of mijn eitje is af geweest (heb hem nog niet echt gevoeld) of alles is helemaal in de war, hahah. Ach tis bijna Pasen, hij verstopt zich vast. We wachten maar netjes af. Hoelang duurde het voordat je van Milan zwanger raakte?

Welkom Antionet, gaan jullie voor jullie 1e kindje? Ik begrijp je tekst namelijk niet heel erg goed. Maar dat kan ook aan mijn liggen, haha.

Hier gaat alles zijn gangetje. Af en toe beetje apart gevoel in mijn buik, maar dat kan ik me ook verbeelden natuurlijk. Ik ga er niet van uit dat het in 1x raak is. We klussen gewoon lekker verder en zien het allemaal wel.

Fijne avond en tot snel maar weer! Gr. Nathalie

hahaha nathalie dat was ook als een grapje bedoeld ik moet zelf ook nog wachten!!!! en idd het is bijna pasen en misschien brengt de paashaas ons wel wat leuks!!!! voordat ik van milan zwanger raakte waren we negen maanden bezig achteraf gezien voor de eerste viel het mee maar als je het echt graag wil dan is elke maand natuurlijk te lang he maar ja en zien we wel idd lekker klussen en dan komt het allemaal goed!!!!!!!! tot gauw

groetjes miranda

Nathalie, om een antwoord te geven op je vraag. De bevalling is mij erg meegevallen, vond het een unieke ervaring om mee te maken. Daarnaast hebben mijn man en ik ook de wens om een groot gezin te hebben. De eerste zwangerschap kwam als een verassing. was wel gestopt met de pil, maar bij mij in de familie zijn veel vrouwen die moeilijk zwanger kunnen raken, of helemaal niet.
Ik was in september gestopt, op 24 december getest (omdat een vriendin vond dat ik er zwanger uit zag...............). En bleek inderdaad zwanger te zijn.

Merk wel dat ik er nu meer mee bezig ben dan met de eerste keer. Maar hoop op een mooie zomer, en dat we allemaal zwanger mogen zijn.

Lieve allemaal,

Ook ik ben in maart gestopt met de pil.

Ik ben Ellen en ben 26 jaar ben nu 10 maanden getrouwd.
We willen graag een kleine maar hebben geen haast dus we zien wel...
Maar stiekem hoop ik toch dat de paashaas wat vruchtbare eieren heeft verstopt...

Ik hoop veel van jullie allemaal te mogen leren.

Lieve groetjes Ellen

Goedemiddag Dames,
Oh das fijn zeg Taatje. Hoe groot wens je je gezin? Moet ik dan denken aan 3 of 5 of een heel elftal? Heb je zelf ook veel broers en zussen of komt dat in jullie familie voor? Kan me voorstellen dat je er nu meer mee bezig bent omdat je het eerst allemaal niet had verwacht en het een wondertjes is en nu ga je er een beetje vanuit, hihi.

Welkom Ellen, gezellig dat je met ons mee kletst. Wij hebben ook geen haast, maar stiekum hopen we begin april niet ongi te worden. Hopelijk brengt de paashaas veel bevruchtte eitjes naar dit forum, hihih.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan