Maart 2008 Stoppers, wie kletst er meer?

hi Nathalie

Ja ik geef Engels, klopt... mijn vriendje heeft net even mee zitten gluren hier, en hij vond t maar raar dat lijstje... ahhahahah en hij snapt al die afkortingen niet denk ik... nou ja, arme ziel, het is en blijft een ma   he....

Hahaha ja wij meiden houden alles bij. Vind ie het wel gezellig om mee te lezen of moet ie niks hebben van al die vrouwen praat (waag het niet om iets negatiefs over ons forum te zeggen  hahahaha grapje)

Ik ga eens ff vragen of er hier nog koffie moet zijn en ff iemand een kus en knuffel geven, hiih

Liefs Nathalie

hoi hoi, hij vind t allemaal maar gek hoor. Ik was vandaag bij de hema , en toen liep ik op de baby afdeling, heb ik een rompertje met streepjes gekocht... zoooow lief... beetje voorbarig en ik hou het hier ook maar bij, maar ik was even helemaal in mijn element. Zegt vriendlief, jaaa das toch niet nodig.. we hebben nog een kast vol??? Hahah ik heb ooit een groothandel gehad in kinderkleding en toen inderdaad een zooi rompers bewaard, oeps, even vergeten... nou ja... kan geen kwaad toch...

Trouwens, ik heb het boek Baby hier, van Aukje van Ginneken, leuk boek hoor, wie wil hem overnemen???

liefs mij....

Ohhh grappig ja, hihih. Tja ik snapte eerst ook niks van al die afkortingen en waar iedereen het over had, maar het went, hihih.

Is het een informatief boek of gewoon lekker om te lezen?

Trouwens ik moet wat opbiechten  ik heb een knuffel koetjuh gekocht. Mijn vriend en ik noemen een koe ''moeehhhtjes'' bij de Wibra hadden ze hele schattige met grote poten, echt heelll lekker zacht, maar €1,99 voor ik het wist had ik hem gekocht. Kan er natuurlijk ook zelf mee knuffelen, hihih.   Maar stiekum hoor ik die over een tijdje weg te geven aan heell klein mensje.

Oh ja ik ging wat doen, hihih tot strakkies!

Liefs Nathalie

gelukkig ben ik dus niet de enige die zich tegoed doet aan baby spulletjes haha...
nou ja, er is ook zo veel te koop, het valt me nu pas op, omdat ik er zelf mee bezig ben .

Dat boek is trouwens gewoon een lekker leesboek... je mag hem van me hebben hoor, stuur hem zo op (moeten we het maar even over de verzendkosten hebben)

groetellls

Dan moet je wel weten waar mijn huisje woont, hihih
Jammer dat we hier geen prive berichten kunnen sturen
Kan moeilijk al mijn gegevens hier neer zetten

Ohhh zit hele zoete druiven hier te eten, brrr.

Vandaag heb ik volgens mijn bannertje mijn eisprong, maar voel nog niks
Maar ja dat is ook gebasseerd op 22 dagen cyclus, ik denk dat het deze maand wel langer is.

Ik ga nog geen babykleertjes kopen, maar heb al zulke leuke gezien, ohhhh.
Pff voel me al schuldig over het koetjuh, hihih. Geef hem gewoon aan mijn vriendje, hihi.

Eeeeeej goedenavond!!
Jullie zijn lekker al lekker aan het "shoppen" voor je babyspullen haha! Klein beetje kan geen kwaad natuurlijk. Ik ben het nog niet van plan maar ja je weet het nooit als je ineens een winkel binnenloopt met wel hele leuke babykleding..
Welke buurt woon je in Deventer Boeffie?? (wijk 1 of 2 ofzo)Of vind je dit een te persoonlijke vraag? Maakt niet uit hoor als er geen antwoord op wilt geven, ik doe zelf al zo geheimzinnig over wie ik ben haha. Niet dat ik je op wil zoeken maar gewoon uit nieuwsgierigheid!

En Nathalie hoe voel je je eisprong dan?

Pien ik zou idd even naar de HA gaan want volgens mij moet je helemaal schoon zijn van binnen toch? En ik weet niet hoe groot het vruchtje is bij 5 weken maar ik ken iemand waarbij er na 7,5 week gewoon een bal ter grootte van een ei uit floepte in het toilet!!! Het groeit in 2,5 week natuurlijk wel snel maar ja je weet het nooit.

Mamajm hoe staat het met de rdtjes?? Ik hoop dat het slecht met ze gaat en dat ze lekker weg blijven!!

Ik ga er weer vandoor meiden, fijne avond en tot morgen

Hoihoi allemaal,

Wat ben ik blij dat ik dit forum gevonden heb!
Ik zal me ook eerst even netjes voorstellen;
Mijn naam is Puck (laten we het daar maar op houden ),
ik ben net 28 geworden en woon samen met mijn vriend.

Afgelopen zondag hebben we besloten dat ik ga stoppen met
de pil !!!!! Spannend, spannend, spannend, klinkt nog heel onwerkelijk!!
Mijn vriend vertelde me dat hij onderhand wel heel graag papa wil worden
(hij is een stukkie ouder dan ik), ik was compleet verrast.
We hadden het er wel vaker over gehad, maar dit voelde wel heel serieus.
Natuurlijk was ik zondag net 2 dagen bezig met een nieuwe pilstrip....
zul je altijd zien.... dus mijn laatste "pildag" zal zijn 17 april !!

Ik ben iemand die heel veel deelt met andere, vooral met mijn moeder,
en dat kan nu niet, vind dit toch iets tussen mijn vriend en mijzelf.
Het is de grootste beslissing en ervaring die ik  in mijn leven heb
meegemaakt, geldt natuurlijk ook voor mijn vriend, en kan het met niemand
in mijn omgeving delen....moeilijk hoor!!
Ben dus superblij met dit forum !!
Jullie zijn vanaf nu mijn beste vriendinnen hahahahaha.

Groetjes, Puck.

Terug
Bovenaan