Maart 2008 Stoppers, wie kletst er meer?

Hier nog steeds geen rd's hoor.....  Ben echt heel benieuwd aant worden...
Morgen vroeg ga ik met mn zoontje zwemmen... zit op ouder/kind zwemmen.. dus hoef ik er niet aan te denken...hihi
en savonds moet ik werken...
hopelijk is er vrijdag morgen nog niets.... vrijdag avond verjaardag van mn broer en schoonzusje...
en als er zaterdag dan nog geen rode duveltjes zijn langs geweest ga ik ZATERDAG testen...pffff ben echt benieuwd...hihi.... en ook beetje onzeker hoor..wil eigenlijk wel us duidelijkheid
Ik hou jullie op de hoogte....
Liefs mij

hi Nathalie,ik heb geen incognito potje voor t folium zuur, ik heb ook vitamine tabletten en visolie omega 3 staan, dus t valt volgens mij niet echt op...
Verder zit ik nu met haarverf te klooien, ik heb zwart geverfd haar, wat ik nu ga bloinderen en dank heel licht bruin wil verven. Ik heb voor de zekerheid maar twee potjes ontkleurder gehaald haha, ik ben nog NOOIT blond geweest, zal er maar even een foto van maken...

Ik heb trouwens ook een leerling die net zwanger is, meisje ziet er wel heel moe uit, pfeeww zou ik er ook zo uitgekakt bij lopen mocht ik zwanger zijn? Ik hoop het niet...
Nou ja, er is toch genoeg leuke kleding, denk ik dan..

Ik bedenk me net dat met mijn neus boven de haarverf, misschien niet heel handig is als je een kindje wil.. oeps , waar je al niet aan denken moet haha.

Morgen heb ik vrij, wat inhoud, rijles (ik heb nog steeds geen rijbewijs) en bezoekje aan de orthodontist, want ik krijg een beugel voor mijn bovenkaak...Ik zie het al voor me, straks mislukt haar, een beugel, een zwangere buik .. hahahaha die leerlingen van me zullen wel lachen :)

doeii

Hey Meiden, ff wachten tot de lasagne klaar is dus dacht meteen ff hier kijken. Net klaar met werken en dacht ga ff langs de winkel wat te eten halen, want veel zin en kracht om te koken heb ik niet meer. Dus maar lekker makkelijk lasagne. Dalijk ff weer paracetamol innemen, want alweer hoofdpijn, grrr. Nou ja heb ik elke dag wel, maar nu heviger.

Wat fijn dat de Rd-tjes nog steeds niet aanwezig zijn zeg.  zo dan schrikken ze wel en komen ze misschien niet meer, hihih. Anders ga ik echt boos worden, hahah. Tis je gegunt. Laat je het ff weten? Ik blijf gewoon voor je duimen!

Ben je lerares in voortgezetonderwijs boeffieboh? Hoe oud is je leerling die zwanger is? Ja er is wel leuke positie kleding hè, had ik laatst ook al gezien. Hahha ja waar we wel niet allemaal op letten. Is je haar gelukt of is het groen geworden? Pas je wel op met dat verf!

Ik zal eens ff ons lijstje weer wat naar boven halen.

Ons NOD lijstje van de meiden van Maart

Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje            12-04-08
Nathalie, 24 jaar                2e ronde  - 1e kindje           17-04-08
Zazoutje, 25 jaar               1e ronde - 1e kindje            22-04-08
Mamma22, 22 jaar         2e ronde - 1e kindje            26-04-08
Angel27, 27 jr                          2e ronde - 2e kindje         29-04-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

MamaJM, 22 jaar                 1e ronde, 2e kindje             02-04-08 (spannend!!)

Meiden ik ga ffies eten, kom strakkies wel weer ff kletsen denk ik.

Liefs Nathalie

en daar gaan we weer...Ben ik nou de enige waarbij de pc zo raar doet? Ik heb net weer 2 keer wat getypt en dat ik op 'plaats bericht' ... en hoppaaaaa en ERROR  (nou nu moeten je rdtjes wel echt geschrokken zijn mamajm!!!)
Dus neeeej je zit niet alleen te kletsen Nathalie hier... maar ja lult zo moeilijk  terug als ie het niet doet!!!!
Hoe is het nu met je hoofd? De man met de hamers nog altijd aanwezig?? Pff wat irritant zeg, als het nog een week zo is zou ik echt eens naar de HA gaan.

Zijn je haren gelukt boeffie, dadelijk zijn ze zo groen en oranje dat ik je nog ga herkennen in Deventer haha. Nou  zal vast wel goed komen. En is dat zo, dat je je haar niet mag verven als je zwanger bent??   Enne die beugel daar zou ik me niet druk om maken, echt iiiiiieeeedereen loopt met een beugel tegenwoordig, je valt bijna op als je zonder loopt! En met een dikke buik willen wij allemaal hier haha. Kunnen we idd lekker mooie positiekleding kopen, die gave buikbanden enzo... Zo zie het wel  helemaal voor me. (waarschijnlijk krijgen we er een gratis "zebrapad" aan strepen bij maar ja dat hoort er ook bij haha)

Ik ga nog een klein stukje Pfaffs afkijken... Hebben ze ook hele leuke kleintjes haha

Liefs

Hhaha zit ik net tips te geven, heb ik zelf mijn tekst kwijt, maar was net begonnen dus geeft niet. Komt ie!

Tip: Voordat je je tekst wil versturen eerst ff kopieren zodat je als het nodig is de tekst opnieuw kan plakken of via Word typen, maar dan kan het ook zijn dat ie error geeft. Dan moet je ff hieronder text editor aanklikken en je tekst opnieuw plakken. Tis wat hier, hihih.

Ik ben nu ff Peking Express aan het kijken, maar ben hier nog wel hoor, hihih.
Leuk hè die kindje en hun taaltje.

Hoe is ie daar?

Hier nog steeds hoofdpijn ja, paracetamol helpt niet. Maar doordat ik whiplash heb ben ik er wel een beetje aan gewend. Af en toe is het gewoon heell hevig.

Liefs Nathalie

Ik heb ff gekeken op internet betreft het verven. Vroeger mocht het geloof ik niet zoals het lees. Maar tegenwoordig zitten er in veel haarverfsoorten niet hele hardnekkige chemicalen meer. Met je haar donker verven ofzo maakt het niet zoveel uit, maar bleken geven ze aan dat dat best wel hardnekkig is. En door verloskundigen word afgeraden tijdens je zwangerschap. Maar ja we zijn nog niet zwanger hè en ik wil mijn haar toch niet blond, hihih. Teministe niet helemaal, wil wel graag weer eens blonde plukjes. Misschien kunnen jullie op internet nog eens wat opzoeken mocht je het willen.

Zou je er niet te druk om maken Boeffieboh als je dit leest.

Liefs Nathalie

Oeh een wiphlash? Heb je een auto-ongeluk gehad? Ja daar kan je lang last van houden.!!
Ik ga zo lekker douchen en vroeg naar bed met mn vriendje... Misschien komt me ei wel heel vroeg, nou dat mogen ze heel hard gaan zwemmen die 'kikkervisjes'.
Alleen waar ik me nu al over druk kan maken, is het vertellen aan mn baas. Stom he, ik heb het idee dat niemand dat heeft! Maar mijn baas verwacht het echt nooit van mij volgens mij. Hij heeft het ook weleens gevraagd, (mag eigenlijk niet weet ik) maar toen zei ik dat ik nog wel 5 jaar zou wachten. Was toen ook niet waar maar ik dacht ik moet wat zeggen!!! Vindt iedereen het makkelijk om te vertellen of zijn er meer die daar een beetje tegenop zien?? (jaaaaaaaaaaaaaah is nog niets maar ALS)

Doedells

Terug
Bovenaan