Maart 2008 Stoppers, wie kletst er meer?

Op de site allesoverkinderen.nl staat ook nog info over do en don'ts enzo (ik had eerst link geplaatst maar toen gaf ie error)

Nu ik toch bezig ben nog maar ff wat opgezocht, hier staan ook wel nuttige dingen op.

Maar ach als je overal zoveel over gaat lezen wat wel en niet mag. Je moet ook genieten hoor. Als je goed op je lichaam let en naar je lichaam luisterd komt het vast helemaal goed. Eerst maar eens zwanger zien te worden, hihih.

Liefs Nathalie

Hhaha over sommige dingen ga je gewoon nadenken meis, dat heb ik ook. Vanavond had mijn vriend het over vakantie van dit jaar. Hij wil graag naar Italië. Ik hoop toch echt dat ik dan al zwanger ben en dan moet je wel rekening houden met dingen. Twee jaar geleden zijn we met een tent door Engeland gereisd, dat zie ik niet zitten met een dikke buik.

Ik heb in maart vorig jaar een auto ongeluk gehad. En ervaar er nog dagelijks de gevolgen van helaas. En heb nog de nodige beperkingen dus, tja soms vraag ik me wel af ik door dit alles (niet door auto ongeluk hoor, maar door medisch verleden) wel zwanger kan worden. Of dat ik gewoon rot lichaam heb wa roet in het eten gooit. Ik heb mijn chiropractie over onze kinderwens verteld en zij ziet geen belemmeringen dat het niet zou kunnen. Wel dat het misschien zwaar gaat worden. Maar ach dat kan elke vrouw hebben, hihih.

Ff denken wat wou ik nog meer vertellen. Ik weet het ff niet meer. Klusse vanavond en tot snel!

Liefs Nathalie

Nou wel fijn dat een deskundige zegt dat het zou kunnen!! Je hebt zo te horen al het nodige meegemaaktEn ja dat het zwaar wordt heb je er voor over dus dat scheelt, ik ga altijd maar uit van het ergste dan kan het alleen maar meevallen. (hoop ik dan maar haha)
Wij gaan over 2 maandjes al op vakantie, dus als ik zwanger zou zijn is het geen probleem maar wel anders!! We houden wel van een borreltje met de vakantie maar met alle liefde geef ik dat op hoor!
Leuk zeg dat je in Engeland bent geweest, daar wil ik ook nog wel een keertje heen. Met de hond, lekker rondlopen daar.
Ik ga me vriend maar even proberen van de tv af te trekken (voetbal he) anders wordt het weer zo laat! Zo moeilijk om op tijd op bed te liggen, en dan de volgende ochtend weer spijt hebben.
Truste alvast (yes het kopieren werkt, hij deed het nl. niet thnks)

Hahah graag gedaan meis. Scheeld weer wat tekst te typen. Ik heb idd al het nodige meegemaakt in mijn leventje. Maar het is onderdeel van mijn leventje. En maakt onze kinderwens niet minder sterk.

Je zult vast al lekker in bed liggen. Ik was vanavond een site aan het lezen van het dochtertje van XYXYXYX (ofzo) haar dochtertje is januari 2008 geboren en overleden. Dus heb met tranen de site van hun dochtertje Luna gelezen. Hoop dat wij dit echt nooit hoeven meemaken!

Ik ga nu nog lekker ff tv kijken, dan kan ik dalijk lekker gaan slapen!

Weltrusten en tot morgen?

Liefs Nathalie

hoi meiden, ik had weer flink wat te lezen haha... nou mijn haar is compleet mislukt, en ik heb er nu zwart inzitten, dus als het goed is ben ik over een half uurtje weer helemaal "normaal"hahaha . Ik heb me toch suf zitten verven, maar ontkleuren wilde niet lukken, zelfs niet met twee potjes... nou ja helaas...

Vandaag ben ik vrij, heerlijk, ik heb rijles zo, 1e keer sinds 3 jaar haha, al 4 keer examen gedaan en nooit gehaald, nu maar weer begonnen, toch wel handig voor de toekomst...

Ik geef trouwens les op een mbo school (welke zou dat nou zijn hahahah), werk er al drie jaar. Erg naar mijn zin, wel hectisch maar goed, daar kies je voor he.

Verder ga ik nu maar eens luieren en een tijdschrift lezen ofzo...

groetellls meiden

Goedenmorgen dames

Ik ben vandaag de ZW maar ingedoken, gisteren viel werken mij behoorlijk tegen, was echt hondsmoe gisteravond....mischien nog de hormonen?? Of de miskraam?? Ik weet eigenlijk niks van miskramen. Een week na mijn NOD (en positieve test) werd ik dus gewoon ongesteld. Dat was dinsdag....maandag al slijm met wat bloed. Dinsdag echt ongesteld en gisteren en vandaag nog een klein beetje bloedverlies. Moet je altijd krampen hebben bij een miskraam?? Ook als het nog zo pril was als bij mij??? Of kan ik nog meer verwachten.....zo kom ik er makkelijk vanaf....

Mijn zoontje word in juni alweer 2.

groetjes pien

HOI Angel, ik heb gelezen dat sommige vrouwen niet eens echt merken dat ze een miskraam hebben gehad. En dat je lichaam dit dan zelf oplost, er hoeft niet eens altijd een vruchtje naar buiten te komen. Maar ik ben natuurlijk geen echte kenner. In ieder geval kan ik me goed voorstellen dat je lijf even van slag is, lekker uitrusten is wel belangrijk !

Ikzelf kreeg vandaag mijn ovulatie en zwangerschapstesten thuis. Leek me wel handig die dingen te  hebben, voor het geval dat. Lig nu lekker te luieren, kippetje in de oven, zo even eten en dan ben ik hier vanaaf denk ik wel...
toedeloe meiden!

Zo! Ik plof bij jullie neer op de bank, pff wat een lange dag zeg.

Net ff de was naar beneden gehaald en aangezet en de vaat weggewerkt in mini vaatwasser. En nu lekker met de beentjes hoor op de bank met laptop erbij. Mijn vriend lekker koppie koffie gegeven, zelf koppie thee dus we kunnen er weer ffies tegen, hihih. Met half oog tv kijken en maar ff jullie teksten lezen.

Lekker luie dag gehad Boeffieboh? Las ik niet ergens dat je Engelse lessen geeft of vergis ik me?

Hoe is het met MamaJM? Nog een rode duiveltjes zo toch hè? Laten die krengen maar lekker weg blijven! Hou je ons ff beetje op de hoogte, tis zo spannneddd!

Hoe is het met Zazoutje vandaag?

Taatje, moest jij vandaag niet naar huisarts? Hoe is het gegaan meis?

Goed van je dat je ff tijd voor jezelf neemt PIen. Ik heb geen idee hoe het allemaal zit met miskramen. Je had dus positieve test gedaan (1 of meerdere?) en bent een week later toch ongi geworden. Is het niet eens verstandig om naar huisarts te gaan om te vertellen? Gewoon om je vragen aan hem/haar te kunnen stellen en zeker te weten dat alles goed zit. Het was natuurlijk nog niet zo heel oud, maar 5 weekjes. Kun je dan al spreken van miskraam? Ik heb er geen verstand van en wil het liever ook niet hebben, gun het niemand om mee te maken, hoe prill ook nog.

Ons NOD lijstje van de meiden van Maart

Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje            12-04-08
Nathalie, 24 jaar                2e ronde  - 1e kindje           17-04-08
Zazoutje, 25 jaar               1e ronde - 1e kindje            22-04-08
Mamma22, 22 jaar         2e ronde - 1e kindje            26-04-08

Angel27, 27 jr                          2e ronde - 2e kindje         29-04-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

MamaJM, 22 jaar                 1e ronde, 2e kindje             02-04-08 (spannend!!)

Terug
Bovenaan