Zo! Ik plof bij jullie neer op de bank, pff wat een lange dag zeg.
Net ff de was naar beneden gehaald en aangezet en de vaat weggewerkt in mini vaatwasser. En nu lekker met de beentjes hoor op de bank met laptop erbij. Mijn vriend lekker koppie koffie gegeven, zelf koppie thee dus we kunnen er weer ffies tegen, hihih. Met half oog tv kijken en maar ff jullie teksten lezen.
Lekker luie dag gehad Boeffieboh? Las ik niet ergens dat je Engelse lessen geeft of vergis ik me?
Hoe is het met MamaJM? Nog een rode duiveltjes zo toch hè? Laten die krengen maar lekker weg blijven! Hou je ons ff beetje op de hoogte, tis zo spannneddd!
Hoe is het met Zazoutje vandaag?
Taatje, moest jij vandaag niet naar huisarts? Hoe is het gegaan meis?
Goed van je dat je ff tijd voor jezelf neemt PIen. Ik heb geen idee hoe het allemaal zit met miskramen. Je had dus positieve test gedaan (1 of meerdere?) en bent een week later toch ongi geworden. Is het niet eens verstandig om naar huisarts te gaan om te vertellen? Gewoon om je vragen aan hem/haar te kunnen stellen en zeker te weten dat alles goed zit. Het was natuurlijk nog niet zo heel oud, maar 5 weekjes. Kun je dan al spreken van miskraam? Ik heb er geen verstand van en wil het liever ook niet hebben, gun het niemand om mee te maken, hoe prill ook nog.
Ons NOD lijstje van de meiden van Maart
Boeffieboh, 24 jaar 1e ronde - 1e kindje 12-04-08
Nathalie, 24 jaar 2e ronde - 1e kindje 17-04-08
Zazoutje, 25 jaar 1e ronde - 1e kindje 22-04-08
Mamma22, 22 jaar 2e ronde - 1e kindje 26-04-08
Angel27, 27 jr 2e ronde - 2e kindje 29-04-08
Op het wachtbankje, meiden we voor jullie!
MamaJM, 22 jaar 1e ronde, 2e kindje 02-04-08 (spannend!!)