Maart 2008 Stoppers, wie kletst er meer?

Hey meiden,

Hier is Puck ook weer even.
Ik houd me nog rustig want ben nu nog gewoon met m'n laatste pilstrip bezig, dus er gebeurd weinig hier natuurlijk hahahaha.

Ik ben afgelopen zaterdag ten huwelijk gevraagd !!!!!
WHAAAAA wat spannend, helemaal geweldig!!

Kan iemand mij vertellen vanaf de hoeveelste week je een buikje krijgt ongeveer??
Ik wil niet met een zwangere buik in een trouwjurk als het even kan.
We hebben het nu gepland op 22 augustus van DIT jaar (best snel, we willen graag trouwen voor er een kindje komt).
Wat is het toch lastig dat je niet weet OF je zwanger kunt worden en WANNEER dan.
Misschien duurt het wel een tijd en misschien is het zo raak.
Met het oog op de bruiloft, vraag ik me af wanneer je het gaat zien dat je zwanger bent.......

Veel liefs aan jullie allemaal.....
Puckie.

G
E
F
E
L
I
C
I
T
E
E
R
D!!!!!

met jullie huwelijk!
Wat goed! En en vertel vertel hoe heeft hij je gevraagd?

Ik weet niet precies wanneer je buikje gaat zien. Maar je bent nu nog bezig met strip tot??? dus dan is het al mei van einde 1e ronde. Stel dat het raak is in 1x raak is dan zou je ongeveer 2 à 3 maanden zwanger zijn. Tel ik dat zo goed? Want mocht het in 1x raak zijn dan ben je al zwanger vanaf de eerste dag van je menstruatie. Dat word dan al als 1ste zwangerschapsdag gerekend, gek hè. Maar dat is dan wel een wondertje hoor dat je in 1x zwanger bent. Het zou kunnen natuurlijk. Bolle en vriend/man van het topic nieuw en zwanger willen worden is het gelukt, hihih. Ze zeggen dat je buik bij de eerste niet zo heel snel groeit. Maar of dat waar is? Bij de een denk ik sneller dan de ander.

MamaJM weer er vast meer van. Die heeft immers al pracht van een zoon.

Nogmaals gefeliciteerd met jullie huwelijk en hoop voor jullie dat er dan al heel klein een ukkie in je buik groeit.

Liefs Nathalie

Eej Puck van Harte Gefeliciteerd!!! Wat super leuk voor jullie

Augustus in best snel maar stel je bent gelijk al zwanger dus dan zou je dat in mei zijn, dan ben je pas 3 maanden ongeveer zwanger dus moet dat geen probleem zijn. Volgens mij zie je het bij de een wel  wat sneller dan bij de ander maar ik denk dat je niet gelijk een toeter hebt!

Hoe ben je ten huwelijk gevraagd??

Nou ik lees het woensdag allemaal wel want ik ben er even 2 dagen tussen uit :)

In ieder geval veel plezier bij de voorpret!!

Liefs mij

Ons NOD lijstje van de meiden van Maart

Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje            12-04-08
Nathalie, 24 jaar                2e ronde  - 1e kindje           17-04-08
Zazoutje, 25 jaar               1e ronde - 1e kindje            21-04-08
Kipling, 29  jaar                  1e ronde - 2e kindje           24-04-08
Mamma22, 22 jaar         2e ronde - 1e kindje            26-04-08

Angel27, 27 jaar                  2e ronde - 2e kindje         29-04-08
MamaJM, 22 jaar              2e ronde - 2e kindje           05-05-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Bankje is ff leeg

Terug
Bovenaan