Maart 2008 Stoppers, wie kletst er meer?

Haha een gek lichaam... laat dat lichaam van je dan maar eens heeeeeel gek doen!! Dat jij ook deze maand nog ff zwanger wordt... Iedereen eigenlijk, kunnen we allemaal een stapje hoger in het forum haha. Ja ik ben ook ongeduldig hoor dus snap het wel als je eerder zou gaan testen, het is ook niet zomaar iets natuurlijk!!

Volgens mij bedoel je de site: www.predictor.nl daar kan je van alles uitrekenen.

Boeffie als het klopt wat ik zei dan is je vruchtje vandaag een embryo geworden van 2 mm en volgende week alweer 5 mm. Wauw dat gaat hard he!! Haha zo leuk om dat allemaal op te zoeken..

Jaaaaah hoor je was me ALWEER voor Nathalie haha, ik zat weer eens te klote met het berichtje plaatsen. Error error error, ik word er zo moe van.

Ja we zijn er idd veel mee bezig haha. Maar het is ook zo ontzettend leuk, hoeven we niet alleen maar over RDtjes te praten nu er een zwangere onder ons is :)

Jaaaaaaaaaaaa leuk een nieuw onderwerp. De zwangerschapskwaaltjes van Boeffie, hihih. Die zal ook wel denken, hallo meiden laat mij zelf ook eens iets uitzoeken, haahha. Maar tis goed bedoeld hoor meis

Liefs Nathalie

hi meiden.... nou de avond ben ik bijna doorgekomen, mijn schoonzusje weet het als enige, dus mocht het toch mis gaan... dan heb ik tenminste iemand met wie ik dat delen kan. Verder , geen kwaaltjes haha, behalve dat ik als mijn borsten zo blijven groeien en zo, ik over 2 weken al mijn beha's kan vervangen haha (en ik heb al cup C hahah0)))

Verder is mijn vriend helemaal dichtgeslagen, ik denk dat als we zo thuis zijn, we wel even feest vieren...

lief dat jullie allemaal zo meeleven hahaha, ik moet het allemaal echt nog laten bezinken hoor ... toch zoo raar, dat er een mini mensje is gemaakt (en dat met 1 keer klussen hahaha)

liefs mij

Hahah ja kon het toch niet helemaal voor je houden dus. Ik zat steeds al ff te kijken of er nog iemand gereageerd had. Hopelijk gaat alles goed meis.

Ga jij maar lekker feesten met je mannetje vannacht.

1x klussen? Of 1 klusronde wat bedoel je? Neem aan 1 klusronde, want anders is dat super zaad van je mannetje, hihih. Maar dat is het zowiezo natuurlijk al. Fijne nacht en zondag nog saampjes!

Liefs Nathalie

Hahah ja kon het toch niet helemaal voor je houden dus. Ik zat steeds al ff te kijken of er nog iemand gereageerd had. Hopelijk gaat alles goed meis.

Ga jij maar lekker feesten met je mannetje vannacht.

1x klussen? Of 1 klusronde wat bedoel je? Neem aan 1 klusronde, want anders is dat super zaad van je mannetje, hihih. Maar dat is het zowiezo natuurlijk al. Fijne nacht en zondag nog saampjes!

Liefs Nathalie

hi Meiden, nee echt 1 keer klussen ... hahaha, wat een magisch zaad, vond mijn vriend zelf ook al hahaha.... ik ben nu weer thuis, hoop dat jullie vanaaf nog lekker kletsen hier. Ik hoop zo dat er snel meer dames zwanger zullen zijn...

liefs boeffie

Wow dan is er voor mij ook nog hoop, hihih. Nou ja hier 1,5x   haha
Jeetje echt maar 1x, ik leef helemaal op hiero, hihih. Vraag ff hoe hij dat doet?
Dat moet ie maar ff met onze mannetje kletsen hhahahaha (grapje)

Ik vond vandaag weer dat ik dikker geworden ben, maar dat verbeeld ik me natuurlijk allemaal. Heb helemaal geen kwaaltjes. Hooguit af en toe raar gevoel in mijn buik, maar denk steeds dat dat met buikgriep te maken heeft, ook al zet dat niet door en ben ik nu ook niet aan diaree. Vreemd vreemd. Ik ga me nu weer van alles in mijn koppie halen. Ik was er deze ronde juist niet zo mee bezig.

Besef je het al een beetje? Ga je maandag naar de huisarts? Hoe voelt je mannetje zich? Weltrusten, zie dat het al laat is en jullie waarschijnlijk slapen.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan