Maart 2008 Stoppers, wie kletst er meer?

Het kriebeld wel ja. Maar ja denk niet dat het raak is hoor. Te weinig geklust na mijn mening, dan zou het wel heel bijzonder zijn, hihih. Maar dan twijfel je af en toe weer hè, want als je dit zo leest dan raak je helemaal enthousiast. Dan kan ik me niet voorstellen dat wij misschien over een tijdje ook zo zitten, hihih. En ik denk zowiezo dat mijn cyclus nu langer is. Dus ik heb mezelf ff rustig op het wachtbankje gezet. Voor de 1e keer, want vorige keer kwamen de rd-tjes een week te vroeg. Dus dit is ook wel weer speciaal moment, hihih.

En hoe gaat ie met jou? Voel je wat? Kun je de zenuwen nog aan? Heb je voor jezelf al bedacht wanneer je eventueel wilt testen?

Liefs Nathalie

OOOW MEIDEN DANKJEWEL.. IK ZIT NU BIJ MIJN broer en kan niks zeggen maar t brand op mijn lippen echt erg

****************GLITTERS*******************
en dat alles maar goed mag gaan de komende weken...

poehhhh wat onwerkelijk dit gevoel....

Nou ik las op een ander forum dat toen ze even een maandje rustig aan deden ( 2 keer geklust ofzo) gelijk zwanger was!! Maar ja hoeft natuurlijk niet maar het zou wel kunnen!!
Ik was er even wat minder mee bezig dan in het begin maar ja als je dit van Boeffie leest dan gaan het inderdaad heeeeeeel erg kriebelen. Alleen zij heeft nooit de pil geslikt en wist zeker dat haar cyclus 28 dagen was en ik denk dat  dat ook voordelig is. Dat haal ik tenminste steeds in mn hoofd.
ik heb vandaag wel  steken in mn onderbuik maar dat kan natuurlijk gewoon wat anders zijn,  misschien zelfs mn eisprong nu pas... Of gewoon iets heel anders  wat helemaal niet met een zwangerschap te maken zou kunnen hebben. Misschien moet ik zo wel heeel nodig naar de wc haha!!

Ik  denk dat als ik over 10 dagen nog niet ongesteld ben dat ik dan ga testen, ik voel wel altijd heel goed als ik ongesteld moet worden. Maar ik weet het met dat ontpillen niet natuurlijk.  We zullen het zien ;) (dan zou ik 30 dec uitgerekend zijn, verschrikkelijk he dat ik dat nu al weet  hihi)

Wanneer ga jij testen?

Bedankt voor de glitters!!!!! En ja zal wel moeilijk zijn om je mond dicht te houden maaaaar gewoon lekker tegen ons aan praten.. Veel gaver als je straks met een echo in je hand bij je broer langs kan gaan

Volgens mij moet je rekenen vanaf de eerste dag van je laatste ongesteldheid. Dat was bij jou toch 13 maart?? Dan   ben je vandaag precies 30 dagen zwanger :) Je krijgt altijd 2 weken cadeau, waarom weet ik niet maar dat hoorde ik!

Zit de zwangere muts bij haar broer en toch nog ff forummen, wat is het een schatje, hihih. Klets maar gewoon met ons als je het niet meer houd en bijna je mond voorbij wilt kletsen, hihih.

Ja je krijgt twee weken cadeau, gratis en voor niks, hahah.
Ik zal eens ff kijken of ik die site nog kan vinden daar kon je het zo uitrekenen.

Zazoutje ik wacht zowiezo tot ik meer dan 28 dagen cyclus heb, dus ff rekenen hoor. Nu is nog 17 dus dan 6 dagen erbij word dus 23 april. Maar ja dat zeg ik nu. Onze boeffie zei ook dat ze tot morgen ochtend zou wachten en kijk nu, hihih. Ja heb ook gelezen dat iemand idd maar 2x geklust had op dag 11 en 18 geloof ik en toch zwanger raakte. Hopelijk heb ik ook zo'n gek lichaam. Zeggen ze toch altijd al tegen me, dan nu maar eens op positieve manier.

Ik had paar dagen geleden ook heel erg in mijn buik, maar moest idd ook naar de wc, waar ik bijna de hele middag zat, dus dacht dat ik buikgriep zou krijge, maar tis niet echt doorgezet, dus das wel apart. We wachten wachten wachten en genieten nu alvast gewoon mee met Boeffie, hihih.

Liefs Nathalie

Als 13 maart je eerste dag van cyclus was en cyclus van 28 dagen dan is hieronder de goede info. Jeetje wat zijn wij er mee bezig zeg. We zijn niet eens zwanger, hahaha.

Laatste menstruatie:  
13 maart 2008

Cyclusduur:  
28

Je bent uitgerekend op:  
18 december 2008

Je bent nu:  
30 dagen zwanger

En je hebt nog:  
250 dagen te gaan

Dit is de:  
5e week