Maart 2008 Stoppers, wie kletst er meer?

jaaaaaaaaaaa ik heb twee testen gedaan en ze geven beide een duidelijk maar nog licht tweede streepje aan... ooowwww het dringt helemaal niet tot me door... pfeeew mijn vriend reageerd ook al zo van, hmmm ja maar klopt dat dan echt JAAAAAA een licht streepje is toch een streepje??????

woeehoeeee

Boeffieeeeeeeee Yippieeee! Een streep is een streep meis
Gefeliciteerd! Kom maar op met die glitters, hihih
Of ben ik nu ook te voorbarig. Ohhh wat ongelovelijk spannend allemaal meis
Als ik jou was zou ik morgen of maandag nog een test doen. En maandag ff naar de huisarts gaan ofzo. Pfff ik heb helemaal hyper nu. Kon je niet langer wachten? Ach wat maakt het ook uit.

Nathalie

Ik lees mijn stukje nog ff terug, maar waarom nog een test, je hebt al twee test gedaan en beide een duidelijk maar lichte streep. En iedereen zegt altijd een streep is een streep. Jaaaa de eerste zwangere in onze topic, leukleuk

Liefs Nathalie

YEEEEEEEEESSSS!!!! Je bent ZWANGER!!!!! Ja echt wel hoor, een streepje is een streepje!! Hoe gaaf is dit zeg!! Wauw echt super snel ook. Ik zou als ik jou was gewoon maandag een CBtest halen dan staat het er gewoon op en dan zul je het meer beseffen.

Nou het wachten lukte toch niet echt he haha!! Ik hoop voor ons allemaal dat het een super vruchtbaar topic is ;)

Ga er van genieten vanavond, laat het bezinken en hou ons op de hoogte he

haha om 18.13 uur zei je dat je zou wachten tot morgenochten en om 19.32uur was je terug.... Vrouwen zijn zooooooo voorspelbaar!!! Neeeeeej ik kan ook nooit wachten!! Leuk hoor

Hahahah ja lekker zijn wij hier hè. Ik denk dat ik ook wel zenuwachtig word als ik overtijd zou zijn hoor. Maar ja mijn cyclus was de 1e ronde maar 22 dagen dus de kans is erg groot dat het nu meer is. En ik verwacht niet dat ik zwanger ben, want daar hebben we te weinig voor kunnne klussen.

Maar we genieten gewoon met Boeffie mee, hihih. Leukleuk, ben nog steeds helemaal hyper, hihih. Wat zullen jullie een fijne avond hebben zeg!

Willen wij ook wel hè Zazoutje. Hopelijk idd vruchtbaretopic. En Boeffie maar roepen, ik 1x zwanger dat kan toch haast niet, hihih. Ik zit te wachten op onze glitters hoor. Maar doe dat maar als je lekker uitgeknuffeld bent met je mannetje en beetje tot besef bent gekomen.

Dikke Knufff, Nathalie

Ons NOD lijstje van de meiden van Maart

Zazoutje, 25 jaar               1e ronde - 1e kindje            21-04-08
Kipling, 29  jaar                  1e ronde - 2e kindje           24-04-08
Mamma22, 22 jaar         2e ronde - 1e kindje            26-04-08

Angel27, 27 jaar                  2e ronde - 2e kindje         29-04-08
MamaJM, 22 jaar              2e ronde - 2e kindje           05-05-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Nathalie, 24 jaar                2e ronde  - 1e kindje           17-04-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons  
*
*
*
**
*
Glittersss******

Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: ???

Volgens mij is ze 18 december uitgerekend!! Haha was al ff aan het rekenen geweest, helemaal niet nieuwsgierig hoor!! Wacht maar ff op Boeffie dr antwoord!!
Ik denk dat ze het zelf nog niet helemaal beseft whaha.

Wordt je hier nu ook niet zenuwachtig van Nathalie?? Jij moet al bijna gaan testen...
Ik moet nog 9 dagen wachten maar ik denk wel dat nog een ronde mee ga, maar ja dat dacht Boeffie van de week ook nog dus dat is ook niet te peilen!
Ik zal voor jou ook duimen, het heeft geholpen dus wie weet :)

Terug
Bovenaan