Maart 2008 Stoppers, wie kletst er meer?

goedemorgen allemaal! Nou ik heb nog wel redelijk geslapen maar ben nu natuurlijk alweer helemaal hyper haha... En wat doen   mijn borsten zeeeer. Ik pas zelfs mijn eigen beha's niet echt goed meer haha, en dat terwijl ik dus maar 4 weken zwanger ben. Verder heb ik nergens last van, behalve de spanning enzovoort, of alles wel goed zal gaan. Nou ja ik heb maar meteen een groei beha besteld via internet, kan ik mijn voorgevel een beetje redden...
Vriendlief begon vanmorgen al over hoe we dat met werk zullen gaan doen, nou jah, ik ben er dus helemaaaal niet mee bezig hoe dat allemaal zit haha. Ik zou graag   1,5 dag werken ofzo maar of dat ook alledmaal kan?? Ik   weet het niet.
Maar ik geloof dat ik nog wel even de tijd heb om daar over na te denken.

Ik moet alleen echt niks doorbeppen op mijn werk, want mijn contract loopt eind juli af, en dan ben ik 3,5 maand... voor die tijd moet ik dus zeker een nieuw contract krijgen, en dan pas zal ik mijn zwangerschap melden (tenzij ik echt zoo misselijk ben, dat ik telkens mijn lokaal uit moet rennen haha....)
Maar goed we zullen het wel zien... De test die ik vanochtend heb gedaan was ook weer erg duidelijk, vriendlief vond al die ondergepieste dingen op het aanrecht niet zoo handig haha.

Met nog twee weken voordat we gaan verhuizen, is het allemaal wel ehctisch en gek, maar heeeel leuk. Mijn vriend vraagt ook de hele tijdm "ben je blij"? jaaaaaa mega blij haha, hij is echt lief en onzeker...

kus boeffie

Ooh, Boeffie, wat GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAFFF!!!!! Ben echt helemaal blij voor je! Volgens mij gaat dit voor de rest van ons ook een goeie maand worden; ik voel het  . Begin het zelf nu ook wel erg spannend te vinden alhoewel ik nog ruim 10 dagen moet wachten. Merk dat ik me wel helemaal anders voel, maarja, ben van de pil af en dat doet dus blijkbaar ook een hoop met m'n lichaam (en m'n hoofd...). Ik hoop dat het lijstje met 'zwanger' snel langer gaat worden!
groetjes,
Kipling

Lekker op een roze wolk vandaag Boeffie??  Ik kan me voorstellen dat het nu allemaal even spannend is, ook met je werk enzo maar iedereen komt er altijd uit dus dat zal bij jou ook wel zo zijn. Je moet minimaal een maand van te voren weten dat je contract wordt verlengd dus dat is voor jou in juni en dan hoef je nog helemaal niets te zeggen over je zwangerschap dus goed gepland dacht ik zo!! Maar jeetje maar 1 keer geklust!! Zo je bent wel super vruchtbaar dus haha, echt zo ontzettend leuk voor je!! Het gaat nu allemaal echt voor je beginnen...   En je borsten nu al zo aan t groeien, haha vind je vriend vast niet erg ;)   Ga je maandag een afspraak maken bij de huisarts? En wil je graag van te voren weten wat het wordt??

Kipling ik voel hetzelfde als jou denk ik, zal ook wel met het ontpillen te maken hebben. Heb steeds het gevoel dat mn onderbuik hard is maar ja ik denk nu gewoon dat ik ongesteld moet gaan worden. Ik had gister ook al zo een ongeloofelijke chagerijnige opvlieger tegen mn vriend uit het niets, en dat gebeurd meestal voordat ik ongesteld moet worden. Arm vriendje, gelukkig moet ie er achteraf ook om lachen :)

We hebben bijna tegelijk onze NOD spannend... Maar eerst Nathalie nog

Ja Zazoutje, onze NOD scheelt maar 2 dagen  
Ik ben zelfs al zo erg dat ik m'n due date al weet ALS het in een keer raak is:
01-01-2009!!! Lachen he?
groetjes,
Kipling

Hey Lieve meiden, was ik ook weer. Mijn oma is vandaag jarig, dus waren wij vanmiddag. Pff wat een lange middag zeg. Het werd gevierd in een zaaltje. Maar nu weer lekker thuis. En meteen weer ff alles bij lezen. Was zo benieuwd hoe het met jullie gaat.

@ Boeffie, meis doe lekker rustig aan. Laat het allemaal rustig op je af komen. Probeer niet te veel te stressen en te piekeren, want dat is niet goed voor jou en ook niet goed voor die kleine uk in je buik. Kan me heel goed voorstellen dat alles heel eng, spannend en onwerkelijk is. Maar meis JE BENT ZWANGER! hahah zo duidelijker?

Ik ben eerst aan de beurt met mijn nod ja. Nog maar 3 daagjes zag ik net. Ben erg benieuwd naar mijn cyclus. Hopelijk natuurlijk geen rd-tjes. Maar waarom zegt mijn gevoel dan dat ik deze maand waarschijnlijk hele lange cyclus zal hebben, grrr. Maar goed mijn gevoel heeft gelukkig niet altijd gelijk als het gaat over zwanger worden, hihih. Vorige ronde voelde ik ook van alles hoor meiden. Nu is het rustig aan het front.
Het word wel steeds spannender allemaal, hihih

Liefs Nathalie

Ons NOD lijstje van de meiden van Maart

Zazoutje, 25 jaar               1e ronde - 1e kindje            21-04-08
Kipling, 29  jaar                  1e ronde - 2e kindje           24-04-08
Mamma22, 22 jaar         2e ronde - 1e kindje            26-04-08

Angel27, 27 jaar                  2e ronde - 2e kindje         29-04-08
MamaJM, 22 jaar              2e ronde - 2e kindje           05-05-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Nathalie, 24 jaar                2e ronde  - 1e kindje           17-04-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss******

Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008

Terug
Bovenaan